Penalle 2c lisää palkkaa

Alpo Ahtaajanpoika

8

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihän kuskien jäsenmaksu nouse vuoden vaihteessa kuin 60€ vuositasolla.

Ja esim. 2c palkankorotus tuntiin nostaa vuosipalkkaa Noin 40€

Reilu peli

• Kuljetuspatruuna

Ihan hyvä juttu, en moiti. Eli kuskiuunon palkka on nyt sitten 10.02 ekua tunnille. Sisältäen kaikki eli lomat, pekkoset, vapaat, rokulit ja sairaslomat ja tietenkin sössimiset. Näillä mennään.

• Kapitalistiriistäjä

Minun firmassani palkat maksetaan kyllä Euroissa. Onko tuo Ecu joku virtuaalivaluutta? 15 Euroa tunnissa meillä on pohjapalkka ja siihen lisät päälle. Joskus kun pyörät pyörii hienosti ahkerien kuljettajien toimesta olen laittanut tilin päälle pientä "tuotantopalkkiotakin" koska hyvin suoritetusta työstä pitää myös palkita, sen palkan päälle vielä.

• Kapitalistiriistäjä
        Kapitalistiriistäjä kirjoitti:

Minun firmassani palkat maksetaan kyllä Euroissa. Onko tuo Ecu joku virtuaalivaluutta? 15 Euroa tunnissa meillä on pohjapalkka ja siihen lisät päälle. Joskus kun pyörät pyörii hienosti ahkerien kuljettajien toimesta olen laittanut tilin päälle pientä "tuotantopalkkiotakin" koska hyvin suoritetusta työstä pitää myös palkita, sen palkan päälle vielä.

Sori, sairas mieleni teki taas tepposet! Älkää ottano tuota edellistä todesta. Tuotantopalkkio?? Heh heh heeeee!!! Nooo, ne laitan omaan taskuuni, se on pohjaton!

• Kapitalistiriistäjä
        Kapitalistiriistäjä kirjoitti:

Sori, sairas mieleni teki taas tepposet! Älkää ottano tuota edellistä todesta. Tuotantopalkkio?? Heh heh heeeee!!! Nooo, ne laitan omaan taskuuni, se on pohjaton!

Niin ja lisään vielä että muija tekee mukavasti "tuotantolisää" joka päivä kun pyörii kylillä ja tekee arvokasta työtä perse pystyssä ja suu täynnä tavaraa. Sillä minunkin Scania 110 Wabikset saa mukavasti uutta rättirengasta etusiin, no ok pinnoitettuja tosin mutta kuitenkin. Renkaat tarvii olla myös noinkin uudessa kalustossa.

Maanantaina on taas hammaslääkäri mulla. Kallista lystiä mutta nyt on jo toinen musta tikku etuikenistä saatu valkoisemmaksi. Työtä on mutta varmasti kannattaa. Kivut suussa pienenee jossain vaiheessa.

• huono vertaus

Vähän aiheen sivusta, mutta tajuatteko, millaisessa palkkakuopassa on lastentarhanopettaja. Suurin osa päiväkodin työntekijöistähän on lastenhoitajia (yleensä lähihoitajakoulutuksella), mutta joka ryhmällä on oltava lastentarhanopettajaksi pätevöitynyt 120 opintoviikkoa (mitä se nyt sitten nykyisillä opintopisteillä onkaan) suorittanut eli kandin tutkinnon tehnyt pedagoki. Lastentarhanjohtaja kai jo jotain palkkaa saakin. Siihen vaaditaan maisterin tutkinto, joka on 40 opintoviikkoa enemmän kuin lastentarhanopettajalla.

• Alpo Ahtaajanpoika

Hilkka Ahde=lastentarha opettaja

• aateekoo

Hilkka ja Timppa ne yhteen soppii, pannaan ne samaan koppiin!! :)

Hei mitä sille psykotimpalle nykyään kuuluu?? Tietääk kukkaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4774
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1722
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1586
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1544
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1428
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1170
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      135
      1167
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1053
    Aihe