Tessan kanssa jatkuu...

Lydia

Makasimme siinä rinnakkain ihan hiljaa, Tessa alasti, minä ylävartalo paljaana. Toinen rintani lepäsi Tessan käsivarrella. Silitin hiljaa Tessan vatsaa ja hiuksia ja odotin hänen hengityksensä tasaantumista. Vauva liikahteli vatsassani – niin se tekee aina, kun kiihotuksesta johtuva lievä supistus hellittää. Siirsin Tessan käden masun päälle. ”Oih, se liikkuu!” Tessan ääni oli yllättynyt. ”Sehän tuntuu tosi selvästi!” Naurahdin hieman. ”Se kuule painaa jo toista kiloa, että onko tuo ihmekään, jos potkut tuntuvat!” Tessakin nauroi. Hän hyväili vatsaani vauvan liikkeitä myötäillen. Hiljalleen hänen kätensä siirtyi ylemmäksi. Tessa kääntyi kyljelleen ja hamusi kaulaani. ”Sä olit ihan mieletön. En oo ikinä kokenut mitään semmosta.” Hymähdin vähän hämilläni kiitoksista. Samalla olin mielissäni siitä, että Tessa oli nauttinut niin kovasti. Yhtäkkiä olin kovin tietoinen siitä, että paljaat rintani koskettivat toisen naisen rintoja. Tessakin huomasi sen ja siirsi vasemman kätensä toiselle rinnalleni. Jalkovälissäni jo välillä rauhoittunut tykytys alkoi uudestaan hirvittävän voimakkaana ja voihkaisin. Tessa imaisi korvalehteni suuhunsa ja raapi hampailla sen pintaa samalla kun kouraisi rintani kunnolla kouraansa. Selkäni kaartui nautinnosta ja suljin silmäni keskittyen tunteeseen, jonka naiseni kädet lähettivät kaikkialle vartalolleni.

Tessan huulet siirtyivät alemmaksi. Nuo upeat, paksut hiukset kutittivat kaulaani ja yhtäkkiä sain kokea sen, josta olin aiemmin haaveillut: Tessa hankasi hiuksiaan rintojeni väliin ja ne levisivät ympäriinsä kutittaen nännejänikin. Kiihotus, jonka tuo tukka aiheutti, levisi rinnoiltani alemmaksi ja kun Tessa sieppasi toisen nännini suuhunsa, pakottava tarpeentunne asettui alavatsalleni. Painauduin tiiviisti naista vasten ja vaikersin kaipauksesta. Tessan toinen käsi siirtyi alemmaksi lanteillani ja siirsi housuja edellään pois tieltä. Hän poukkosi äkkiä istumaan ja suorastaan repi päältäni viimeisetkin vaatekappaleet. Hänen kiihkonsa säpsäytti minut ja kun tunsin alastomuuteni, vedin vaistomaisesti käteni rintojeni peitoksi. Tessan käytös muuttui hetkessä. Hän laskeutui varovasti vierelleni ja siveli kylkeäni. ”Anteeksi, ei ollut tarkoitus säikäyttää. Näytä nyt ne ihanat rintasi taas… Ne ovat niin kypsät! Anna minä maistan niitä taas,” Tessa aneli ja siirsi käteni hellästi pois rinnoiltani. Hän käänsi minut selälleni ja katseli minua käsien hyväillessä jälleen lanteitani. Halun kouraisu poltti sisintäni ja tartuin Tessan käteen ohjaten sen jalkoväliini.

Tessa ei epäröinyt noudattaa suoraa kehotustani, vaan alkoi hyväillä häpyäni rohkeasti. Hän pörrötti kiihkon nesteiden kihartamaa karvoitustani ja siveli sitten muutaman kerran viivaani edes takaisin ennen kuin veti huuleni herkästi erilleen. Kohotin lanteitani Tessan kättä vasten hänen tutkiessaan sormillaan litisevää kosteuttani ja kumartuessaan suutelemaan minua. ”Niin märkää,” Tessa mutisi suutani vasten, ”että taidat todella haluta minua.” Tunsin kuolevani, jos Tessa ei kiihdyttäisi hyväilyjään. ”Haluan!” voihkaisin, ”Tessa, tee minulle hyvääääääää…” Sanani venyi pitkäksi vaikerrukseksi kun Tessa arvaamatta painoi peukalonsa klitorikselleni. Tunsin hänen suudelmansa kiihtyvän ja samaan aikaan hän vaihtoi kätensä asentoa niin, että peukalo painui hivenen sisääni ja keskisormi alkoi pyöriä vimmatusti helmelläni. Ynisin hänen suutaan vasten ja myötäilin hänen kätensä liikettä. Tunsin, kuinka hänen toinen kätensä lipui alemmaksi ja hiipi reiteni takaa sivelemään välilihaani. Kosteuteni valui alemmaksi saaden kaiken kovin liukkaaksi, ja hellästi Tessa alkoi hyväillä limani liukastamaa peräaukkoani. Sitä ei mieheni ollut koskaan tehnyt, ja hetkeksi jäykistyin noloudesta, kunnes lopulta löysin nautinnon jälleen, ja tällä kertaa niin pyörryttävänä, että en tuntenut enää mitään muuta kuin Tessan kädet.

Yllättäen Tessa siirsi suunsa alemmaksi, imaisi kertaalleen kummankin nännini suuhunsa ja alkoi sitten pyöritellä kieltään navassani. Ja sitten hänen suunsa otti paikan hänen oikealta kädeltään, suuteli ja imi pilluani keskittyen lopulta klitorikselle. Raskauden entisestäänkin herkistämät paikkani huusivat lisää, lisää, ja samassa Tessa työnsi sormensa sisälleni. Eikä vain yhtä, vaan neljä kerrallaan! Naisen pehmeät sormet tuntuivat niin erilaisilta kuin mieheni karheat ja hoikat kädet, että tunsin ennen kokematonta nautintoa. Samaan aikaan, kun nautinnon aallot viskoivat minua yhä korkeammalle, Tessa työnsi vasemman peukalonsa peräaukkooni. Hänen sormensa hiertyivät välilihaani vasten molemmilla puolilla ja kun hän sitten päästi klitorikseni hetkeksi suustaan ennen viimeistä, pitkää ja voimakasta imaisua, räjähti maailmani värikkääseen tähtisateeseen. Heittelehdin puolelta toiselle nautinnon ravistellessa minua ja pilluni supistellessa Tessan käden ympärillä. Vajosin hetkeksi tiedottomuuteen.

Kun olin jälleen päässyt jonkinlaiseen selvyyteen nykyhetkestä, veti Tessa minut päälleen istumaan. Siirryin hänen lantionsa kohdalle ja nautinnon turvottamat huulemme alkoivat liikkua hiljaa toisiaan vasten. Tessan vaikerrus sai minut tarttumaan jälleen hänen pyöreisiin rintoihinsa ja leikittelemään niillä. Tunsin, miten klitoristani hyväili toinen turvonnut helmi, ja orgasmi alkoi jälleen kohota sisälläni. Kiihdytin tahtia ja Tessan alkaessa kiemurrella allani, kohosin jälleen lentoon. Sille matkalle lähdimme yhdessä, sen tiesin Tessan huudahtaessa nimeni terävästi ja vetäessä minut päälleen. Kietouduimme toisiimme ja suutelimme lantioiden yhä nytkähdellessä toisiaan vasten. Tunnemyrskyn laantuessa tiesin, että tästä naisesta en haluaisi luopua enää koskaan!

4

3738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sydämellä

      kirjoitettu (ja itse koettukin?) huikaisevan kaunis tarina.
      Erityiskiitos hyvästä äidinkielestä. Ei ainuttakaan "klittaa" (yök).

    • Fantastinen

      Siis todella hyvä! Tuo oli todella ihana, koska se ei ollut mikään kamal runkkausjuttu , jossa puhutaan että: "Ja sitten se runkkas mua ja vittu se tuntu hyvältä..." Jatka samaan malliin!!!

    • Nti M

      Tosi kauniisti kirjoitat.
      Hali.
      M

    • tytsy

      Kauniisti kirjoitettu, ja vieläpä hyvällä äidinkielellä! Jatka ihmeessä samaan malliin, odottelen innolla seuraavia tarinoita!=D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe