Olen vasta muuttanut Paltamoon,pienen pojan kans,Haluaisin löytää kavereita täältä kyliltä ja muuhunkin hauskan pitoon jota kuiteski haluamme:)),Olen töissä kaupalla
huom!!!
82
1765
Vastaukset
- moiiiiii
Missä nähdään???
- Paltamon tyttö..
Paltamo on kiva paikka asua mutta kavereita ei ole ilmaantunut,pikku pojallani on hirvee ikävä kun ei ole kavereita vaikka on hoidossa,on aika ihmeellinen kylä.Pitää varmaan muuttaa pois.Kaupalla käy mukavia ihmisiä,en tiedä vieroksuvatko he paikkakunnalle muuttaneita
- pösse lausti
Kaikki luulevat että sinulla on paljon kavereita ja menoja, siksi kukaan ei uskalla lähestyä. Naiset ovat sitten vielä oma lukunsa ei vain Paltamossa vaan kaikkialla. Ovat kateellisia ja pelkäävät ukonraatojensa puolesta, jos yksinäinen nainen ilmestyy horisonttiin. Älä vielä muuta pois :)
- kjkjkjkj
tyttö paltamon.. tyrnävä siin likel.. tarvinneeks jatkaa?
- Kerta riittää
Ei tänne kannata jäädä, sisään päin hengittävä kylä. Jos et ole alkuperäinen kainuulainen (ja paltamolainen) ystävien saanti mahdotonta.
- kerta1
tuo on täyttä totta
- wannabeminttu
Höpö höpö. ainoa keino pilata omat mahdollisuutensa saada kavereita on pakonomainen lässytys siitä, kuinka, olet viettänyt niin ja niin monta vuotta paltamon/kainuun/Suomen ulkopuolella ja olet muka oppinut jotakin ihmeellistä.
Ei niin, ole luonnollinen oma itsesi. - juupajaapadiipadaapa
"Ei tänne kannata jäädä, sisään päin hengittävä kylä. Jos et ole alkuperäinen kainuulainen (ja paltamolainen) ystävien saanti mahdotonta."
Tiedän yhden ihmisen, joka tätä aina hokee, ja hänen tapauksessaan syy löytyy kyllä sieltä peilistä... On harvinaisen ikävä ihminen ja en ihmettele yhtään jos ystävien saanti on mahdotonta... päinvastoin, jos saa jossain päin ystäviä, niin SE on ihme... Kyllä se omalla toiminnalla on iso merkitys siihen saako ystäviä vai ei.
Ja kuten wannabeminttu sanoi, luonnollinen oma itsensä, niin saa ystäviä parhaiten. Ja vaikka kysyy jotakuta kahville. Jos ei itse kysy ketään kahville, niin kuinka sitä ystävystyisikään? (ja ei kannata haukkua miten paltamolaiset on ikäviä, jos haluaa heistä ystäviä...) ;)
- ?..
oon samaa mieltä.. Itsekin tänne muuttaneena olen huomannut olevan ulkoaravuudesta tullut... :(
- kivaa, uusia mukaan
Ystäviä löytyy, kun juttelet rohkeasti toisten äitien kanssa. Lapset saavat pikkuhiljaa kavereita naapuruston tai sitten päivähoidon tai kerhojen kautta. Itsestä se lähtee. Hyvin saimme mekin ystäviä muutettuamme. Tätä paltamolaisten (joidenkin) tapaa haukkua paltamolaisia junteiksi minä en ymmärrä, mutta en toisaalta kaveeraakaan sellaisten kanssa. Minun ystäväni ovat olleet sydämellisiä ja ystävällisiä.
- silleen...
Just joo.. mun lapselle on koulussa sanottu ku oot etelästä ei meidän tarvi olla sun kanssa. Tai no se sanonta on käännetty ihme möngertämiseksi... sisäsiittonen paikka jotka luulee olevansa muita parempia..
- muualta
Saako Paltamosta pillua?
- rajantaa
Jotkut ehkä saa ......ei kannata sen takia ainakaan muuttaa jos saanti huonoa muuallakin.
- kumpi
Kummalla kaupalla?
- paltamon tyttö..
En vielä muutakhaan,olen tavannut miehen tuossa kun pojan kans ollaan lenkkeilty lastensa kans lenkillä.Aivan fiksu mies,on käyny luonani kahvilla ja sanonu että hänellä on ero vetämässä vaimonsa kans,aivan paikkakuntalaisia.Käväsi joulunakin 4 kertaa kylässä päivisin ja kaupalla ramppaa jatkuvasti,tunnistaako kukaan mikä tyyppi on kyseessä jos miehensä alkanut yhtäkkiä lenkkeileen,p.Haluaisin käräyttää tämän miehen tekosistaan mutta teen vielä jos ei vaimo huomaa:))
- Parantaja raju:)
Jätä se mies,sehän on mukamas naimisissa asuu kylän pinnassa,,sillähän on vaaleahko auto nyt,olen huomannut kun käyn kaupalla se sinua vikittelee.Tule kirkolle huomenna saat tavata kavereitani,koitamme saada sinut jumalan polkuja käveleen oikein koska olet muualta tullut
- seisoo6
Anna pillua.
- paltamon tyttö..
Kyllä antaisin jos olisit ihana kultani,joten näin uudenvuoden aattona joudut tyytymään omaan äitiisi,voi poika ressukkaa..Kohta loppuu työt ja juhlinta alkaa,sain pojan työkaverin hoitoon ja haen perjantaina.Oliskaan tässä kylässä porukkaa liikkeellä vai häätyykö startata kajaaniin jos sattuis löytään oikean kullan itselleni,vai onko täällä sen kummempaa menoa:)
- Kajaanista
Täällä kunnon mies Kajaanista.
- paltamon tyttö..
Ei löytyny hellua,mutta kunnon hankauksen sain ihanalta varatulta mieheltä täällä kotonani.Olkaahan naiset miehille hyvinä saatta pysyyn ne kotona.Lähteä poika hakeen hoidosta,kiitos työkaverille,saat lainata tätä varattua miestä.
- Kajaaninmies
Voin antaa kunnonpanon eikä mitään hankausta.
- paltamon tyttö..
Eihän kiltit tytöt anna heti eka iltana,saattaa mennä kuukausi ennenkö aletaan sellaista tekeen.helpotan kyllä hellua hieromalla sen penistä jonkin aikaa,jotta ori innostuu ja sitten lopetan siihen
- Kajaaninmies
Annatko nuolla pillua?
- tee mulle
Tee mulle lapsi.
- paltamon tyttö..
Kyllä sitä imeä saa jos kultani olet:tule käymään kaupalla,olen kuuteen töissä niin näen sinut,mene pelien luo ja nostele kassaja:))
- Kajaaninmies
Ja sinun ikäsi on???
- paltamon tyttö..
Olen 25v.Eipäs ketään hienoa miestä ollu pelaamassa kuuen maissa
- Kajaaninmies
48v olen.
- paltamon tyttö..
Sulla taitaa maistua kampe jo mullalle,kun olet noin vanha ukko ja siesooko edes kunnolla,ei ole kokemusta,pitäis varmaan isältä kysyä kun on melkein saman ikäinen,mutta ainahan vois kokeilla:))
- Kajaaninmies
Kyllä se pelittää.
- Kajaaninmies
Onko työpäivä?
- harhaa vain
Kajaaninmies kirjoitti:
Onko työpäivä?
Joo jonoa kertyy pelikoneille kumpaankin kauppaan siinähän pelaatte.....hih
Turhaan siinä vilkuilette punastellen kassarouvien suuntaan sillä teitä vedätetään .
- paltamon tyttö..
Kohta pitäis lähteä työhommiin,Viikonloppu meni ihanasti,.Lapsen isä kävi tapaamassa Väinö poikaansa ja sammalla oli pari yötä,arvaa pörräsikö hormoonit kun mies nukku vieressä,huhuhuu,ja varmaan kuukuden kahden päästä tulee talvi lomalle tänne
- kajaaninmies
Ja puuttaassa siihen asti.
- paltamon tyttö..
Kyllä varmaan puolet kokee naisista olevan puutteessa tälläkin kylällä vaikka aamulla olis saanu:tunnen jo hyvin tämän kylän naiset,itellä on teko penis jos halut hyrrää.Pitääpä lähteä töitä tekeen,ollut sen verran hiljasta että vuorotellen olema työntekijöiden kans nukkuneet päikkäreitä.Voi ihanaa
- kajaaninmies
Eikö aito parempi??
- fakta homma
Puhu omasta puolestasi äläkä toisten naisten puutteesta ....nytkö jo tunnet tämän kylän naiset...halloo.
Meijän kylän hiihto miehet ei viinaksiin kajoa saati karaoke pippaloihin rivarissa tuiki tuntemattomien luona.
- paltamon tyttö..
Hyi sotku hommaa,Kylläse dido on parempi ja saahan siihen lämmön päälle että tuntuu paremmaltako oikea ja itse saa rytmin säädellä kun joku häntä heikki joka hyppii ja pomppii kuin kumiukko.,ainaski äiti sano kun osti joululahjaksi sen mulle.Saattaa että joudun muuttaan täältä pois kun työ saattaa loppua 2 viikon päästä,ehkä Puolangalta sais töitä saman kaupan ketjulta töitä,tai meniskö tunturikeskukseen töihin sesonki ajaksi,ei ole vielä varmaa:(
- vai mitä
Ennen kun lähdet niin voita porukalla panna sua yks yö.
- vai mitä
vai mitä kirjoitti:
Siis voitas.
- paltamon tyttö..
vai mitä kirjoitti:
Täällähän on paljon voihin panija miehiä keskekenään varmaan,tänäänkin eräs vai olikko vai mitä kirjoittaja joka osti 5kg voita,taitaa aika bileet olla teillä tiedossa,Vaikka ala otsikolla kirjoitat voitas,tulit järkiisi että sinut tunnistetti voin ostosta:))Olipas soma loppiainen,joulu kuusi lentää illalla ulos ja jouluvalot pihalta,naapuri otti jo tapanina pois ettei sähköä paljon kulu.
- tumpson
minusta alakaa tuntua että paltamoon pitäsi äkkiä saada toinenkin ja vielä mieluimmin komaskin tyttö, kysyntää tuntuisi olevan.
- Poikamies,nk
Ei tänne enään mitään hentukoita tartte tulla,onhan niitä eronneita ja karanneita puolikylää täynnä ja näin poikamiehenä kaikkia kerkeä hoitaan.
- Mitään et saa
Höh.Peräkammarin poika runkkaa jossain Hakasuolla.
- Hymy huulessa
Hauska ketju!
- peräkammari
Extra suolainen voi taitaa kirpaista helkutisti.
- paltamon tyttö..
Työt onneksi jatkuu tämän kuun loppuun.Levillä pääsis kaupalle töihin heti,olishan siinä toukokuulle asti töitä,mutta työkaverit vihassa että mitä sitä leville levitteleen lähtee kun lapsenteko ovea voi täälläkin raotella:))
- jani2seen
elikkä mitä tarkotat lapsenteko ovella?
- paltamon tyttö..
Kyllähän kaikki lapsenteko oven tietää
,välistähän se avautuu ja lapsi tulee maailmaan.Mukavasti menny kun ei ole kyttääjiä näkyny kaupalla.Tänään pitäisi alkaa hiihtään jos sieltä kaverin löytäis,kun hellukin tulee kolmen viikon päästä käymään.Nyt töihin lähteä:)) - jani kakkoseen
elikkä onko se uluko ovi ??
- paltamon tyttö..
Samaan voi verrata,toisilla ovet aina auki,että luola näkyy:))Pitääpä jatkaa töitä
- jani aina kkoseen
en kyllä taijja älytä jospa löyyy kavereita sulle
- isoase
Sun kaverilla on pieni muna.
- justcase
Tämä paltamon tyttö on provo, sama häiskä kirjoittelee Kainuun palstoilla eri nimimerkeillä.
- paltamon tyttö..
Kyllä olen Paltamosta,enkä millään toisella nimimerkillä kirjoittele muitten kuntien sivustoilla!!Ihan Kivasti menny täällä.Aloitin hiihtohommat viime viikolla ja aivan hyvät hoidetut ladut ovat ja kavereita uusia saanut hiihdon myötä,ja töissä on kivaa kun kyttääjiä ole ollut kaupalla paljoa kun tänne ei ole kirjoitellut.Vielä pari viikkoa kulta tulee käymään,saa nähä mitä kivaa hänelle keksis,Vanhahan se on 32v vanhempi kuin meikä tyttö:))
- isäntyttö
Mullalle varmaan maistuu ,,,,pysy roolissa.
- paltamon tyttö..
Ei maistu mullalle ukko kulta vielä,mutta joutas kohta laittaa maantuun,mutta kiirettä ei ole.Meneehän se vielä muutaman vuoden.Oliskaan tuossa varaosa liikheessä polkupyörän päälly renkaita ja voisiko siinä asentaa paikalle,pakkanen halkaisi renkaan kun se oli täytetty vedellä kesällä jotta nauttii ajamisesta.Kaheksi töihin lähteä:)) Voiko sais jäädä työttömäksi loppu vuodeksi olis ihanaa:))
- paltamon tyttö..
Illalla pitäis karaoke kemut.Ostin laitteet ja illalla testais kavereiden kans jotka olen kutsunut hiihtolenkillä tavattuani.Mukavia miehiä.kävin viinakaupassa ja ostin pari isoa koskenkorvaa ja likööriä useita pulloja ja pari koppaa karjala olutta,eikhään sillä pärjää.Nyt vähän maistellut pohjia illaksi.Pojan vein tutulle kaverille yöksi,sunnuntaina haen jos laulelu jatkuu huomenna vielä.Pitää se joskus irrotella kun ei ole 4kk mitään sidukkaa väkevämpää ottanu.Kyllä rivitalossa illalla laulu raikaa:))Olen ilmoittanut naapureille juhlista ja lupasit yöntunteina kävästä lasillisella:))
- vai mitä
Ja minä panemassa sua.....
- mievain1
Jopa joo...kesällä mukava hiihtaa ja talavella uida...ja kokovuoden saa haaveilla...
- paltamon tyttö..
Tulkaa kaikki mukaan nyt isot bileet,väkeä 25kavereia,v kaupalla käyty ja isot satsi haettu,ja kaupan porukat tulee illalla kun kauppa on kiinni pyhäsin..
- Laita
Laitahan osoitetta tulemaan.
- paltamon tyttö..
Kyllä kaikki tuntee tämän rivi talon,näkyy nesteeltä.Väkeä liikaakin mutta aina mahtuu,olutta piisaa kylläkin,itse aivan selvänä.
- ???
Saitko ees laulujen lomassa?
- tuomasko.
Kyllä oli hyvät karaoke juhlat,Eilen menin ja vasta tulin kotia,ja paljon jäi porukkaa laulaan vielä.
- paltamon tyttö..
Sopivat oli karaoke pileet 62 litran kossupulloa ja 278kpl karjalan tölkkejä vein kauppaan.itse en ostanut kuin 5 litraa kossua ja likööriä 10 pulloa ja kaksi koppaa kaljaa.Oli mukava olla taas töissä.Ensi viikolla muutan leville töihin jos ei työt jatku,ja silloin on muutto pileet:))
- akka690
Elä ukko jauha paskaa
- paltamon tyttö..
Otin loparit ja muutto auto tulee lauantaina.Muutan leville kauppaan töihin.Toivottavasti siellä on kansaa liikkellä...
- paltamon tyttö..
Olisko lellään paku autoa ja innostus leville viemään muutto kuorman lauantaina? Palkka maksetaan pimeässä tai miten haluut?
- mielikuvitusta
No jo alko kyllästyttää tyhmät jutut jossa ei päätä eikä häntää.
Lähde oikeasti elämään sieltä äidin ja isin pikkukammarista .
- levintyttö
Huomenna töihin kaupalle täällä levillä:))Oli mukava kylä asua siellä Paltamossa,Ihmiset mukavia ja reiluja ja ystävällisiä,saa kyllä toista paikkaa hakea jossa noin hyvin viihtynyt:))Hyvää jatkoa kaikille!!
- K-market
olekkos sinä ollunna päivikissä töissä ,tiina vai niina mikä se nyt olikaan ?
- hauis69
autokoulunparkissa yhdymme kaikkeen
- paltamontyttö
saa ottaa sen polkupyörän rivarilta jossa asuin,melko uusi pyörä syksyllä ostettu,aku ankka lasten istuin paikalla,ei varmaan kellään ole paltamossa
- Diakonix
Jos rupee ahdistaa jha rahat loppuu niin tuu käymään tässä seurakuntatalolla. Mietitään, mitä kautta saat kovimmat lääkkeet psykoosiin. Voin antaa maksusitoomuksen apteekkiin 40€uroon asti. T. Haudankaivaja
- Lohisoppa
Laittakaa sinkut, halukkaat, näpsäkät ja nuoret naiset jonnekki kaupan ilmotaululle viestiä. Kerro kauppa ja pvm, niin käyään valkkaamassa parhaat päältä. Laita vaikka s.posti osoite näkyville ikä etunimi. Jos hyvin menee, voimme nähdä aina uudestaan ja uudestaan ;)
- paltamontyttö
Hyssälä kiitos kun toit pyöräni leville.Olihan siinä toisella kaupalla senssi ilmoitus taulu jos halusi rentoutua,ottaa vaan yhteyksi hellu tulee kotiin asti
- levintyttö
Kaverit hoii:!! viikolla 10 hiihtolomaviikolla tulkaa leville,asuntooni mahtuu,on 3h ja keittö tunturi näkymällä.Ottakaa sukset ja lapsille tarvittavat sukset pulkat ja laskettelusukset mukaa.Tämä on ystävänpäivän lahja teille ja työkavereille,soitelkaa..:))
- Otatko
Koita nyt muistaa ottaa ne aamulääkkeet.
- paltamontyttö
Torstaista sunnuntaihin tulkaa tutut leville huoneistossa tilaa kuudelle,täys hoidolla,työkaverit plus muut tutut tulkaa,hakiko kukaan sitä polkupyörää entiseltä asunnoltani siellä paltamossa
- paltamontyttö
Nyt loppu Levillä työt ja muutin takasi tänne paltamoon,samaan kauppaan.lupasit lokakuuhun töitä.Kiva kun sama asunnon sain kun asuin täällä.Ensi lauantaina muutto bileet,poikani asuu kesän isänsä luona ja saattaa se uusi vauva potkia vatsassa kohtapuolin.Tulkaahan lapsentekotaitoiset esiin ja laittakaa tietoa itsestänne kaupan toivelaatikkoon saa olla vakisuhteessa,viimeksi oli vain ukkomiehiä vonkaamassa pilua
- paltamontyttö
Pikku tyttövauva syntyy helmikuussa,ja siitä saa isä olla tyytyväinen kun hyväksi käytti viime keväänä hyväksi tupareissani.Taitaa olla kylän juopoin mies.Kaupalla oltu töissä ja ei ole viitisinyt tänne kirjoittaa kun työnantaja kielsi kun alkoi hämäräheppuja olheen kaupalla liikaakin.Tiedoksi vaan lukijoille ja uteliaille,niin ei tarvi työkavereilta udella:))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2589366Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve52801Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2121964Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1051930- 1451439
SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,641418Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1281339Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931016- 71921
- 40838