10 kk spu, joka on ollut sisäsiisti, on alkanut pi saamaan eteisen lattialle.Ennen pyysi ulos, nyt ei. PIdätyskyky näymmä 2 t. Protesti? Virtsa tulehdus, diabetes.. voisi vettä, raksut ei maistu. Muuten pirteä. Leikattu uros, sellainen, jolta pari kk sitten nuo korvat menivät kärjistä kuolioon, ellääk sanoi olleet voimakas verenkiertohäiriö. Voiko viitata pahaan?
sisäsiisteys hävisi
4
111
Vastaukset
- kyselijä.
Mistäs kennelistä olet koirasi ostanut?
- vaipatko
vaikuttaako se? en alennu julkisesti häntä syyllistämään, tää yksilö nyt vaan on syntynyt huonon karman alla. Eli merkkaako uhmaikää, tulehdusta, sairautta. kirjoitin kyllä jo ellääk. mutta vertaistukea ja kokemuksia kaipaan, koska tää ei varmaan ihan uniikki tapaus ole
- Kyllästynyt
Arvaan kyllä heti,ketä aina kiinnostaa ostokenneli,joten hän voisi pikkuhiljaa haudata tuon typerän kysymyksen,joka tulee joka ikinen kerta,ja kehtaa vielä itselleen peukuttaa:)Mutta itse asiaan,iän puolesta sopisi uhmaiän piikkiin,mutta kuten jo mainitsitkin kyllä olisi hyvä käyttää eläinlääkärillä,niin olisi ainakin tarkistettu mahdolliset tulehdukset ynm.Olisiko tuolla leikkauksella jotain tekemistä asian kanssa?Poikahan on vielä nuori,lähes tenava:)Mutta eihän se tosiaan normaalia ole,jos noin yhtäkkiä alkaa sisälle pissailla.Toivon kovasti,että asia selviää pian.Tsemppiä!
- spkn sairaudet
Miksi leikkasit, se pääasiallisin syy tuohon. Lisäksi leikatuilla koirilla ilmenee tavallista useammin lihassurkastumia, sillä hormonitoimintaan epäluonnollisella tavalla puuttuminen syö lihaksia, mikä vaikuttaa myös luuston kuntoon. Tämä myös eläinlääkäriltä vahvistettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069