Olemme lähdössä noin viikon päästä Phukettiin Patong beachille ja mietimme että onko siellä lainkaan niitä aurinkovarjoja ja tuoleja? Rannathan siivottiin niistä jo kaksi kuukautta sitten, mutta nyt olen kuullut sieltä sun täältä että niitä olisi taas. Voisiko joku (mahdollisesti siellä oleva) kertoa onko niitä?
RANTATUOLIT JA -VARJOT PATONGILLA
4
613
Vastaukset
- finski1
No ei ole ja tovottavasti ei enää tule takaisinkaan!!
- rauha rannoille
Kuinka monta ketjua Phuketin rantatuoli aiheesta pitää aloittaa.
- 2016 taas jonnekin
No, varmaan noita onnellisia jotka reissuun lähtevät kiinnostaa tuo juttu. Kysymyksiä ja kommentteja vartenhan nämä palstat on ??? !!! Harmi ettei itse pääse tänä talvena.
- pois
Siellä ei tosiaankaan ole tuoleja eikä varjoja. Liitovarjot veneineen ja vesiskootterit ovat saaneet kaksi pitkää aluetta rannalla. Se on kyllä hyvä puoli, että niitä ole ihan joka välissä naruineen ja käryineen.
Puiden varjossa siellä olaan, jos varjossa meinaa olla. Hieroat ovat vallanneet parhaat paikat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581371Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491185Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221104Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111060- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73859