Olemme lähdössä noin viikon päästä Phukettiin Patong beachille ja mietimme että onko siellä lainkaan niitä aurinkovarjoja ja tuoleja? Rannathan siivottiin niistä jo kaksi kuukautta sitten, mutta nyt olen kuullut sieltä sun täältä että niitä olisi taas. Voisiko joku (mahdollisesti siellä oleva) kertoa onko niitä?
RANTATUOLIT JA -VARJOT PATONGILLA
4
701
Vastaukset
- finski1
No ei ole ja tovottavasti ei enää tule takaisinkaan!!
- rauha rannoille
Kuinka monta ketjua Phuketin rantatuoli aiheesta pitää aloittaa.
- 2016 taas jonnekin
No, varmaan noita onnellisia jotka reissuun lähtevät kiinnostaa tuo juttu. Kysymyksiä ja kommentteja vartenhan nämä palstat on ??? !!! Harmi ettei itse pääse tänä talvena.
- pois
Siellä ei tosiaankaan ole tuoleja eikä varjoja. Liitovarjot veneineen ja vesiskootterit ovat saaneet kaksi pitkää aluetta rannalla. Se on kyllä hyvä puoli, että niitä ole ihan joka välissä naruineen ja käryineen.
Puiden varjossa siellä olaan, jos varjossa meinaa olla. Hieroat ovat vallanneet parhaat paikat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875