(Ei saa pahastua rasismista, koska se on VAIN JA AINOASTAAN huumoria)
Nasse on sanonut asuvansa Helsinkissä , mutta viimeisten tietojen mukaan hän asuu Pirkanmaalla. Todennäköisesti Vammalassa katsomassa virtavästäräkkiä Vesan kanssa.
Trotski on selvä Helsinkiläinen. Torpparinmäellä tuijottelee varpusta, jolla on iso nokka. Ollut repimässä Suomen lippuja anarkistien sähläilyssä.
Rape on sanonut asuvansa Helsinkissä, mutta Nappula sanoi asuvansa Pirkanmaalla. Trotski sanoi, että Raipparin mulle on hämäläistä. VeH taas epäilee, että Raippari olisi Espoolainen. Raippari on myöskin korostanut Haapaveden merkitystä.
Kurpizza ja Biologi ovat Oulusta. Mustavariksia katselevat Oulun keskustassa. Kurpizzan mummo on murhannut lapsia.
Israelin Tukija on selvästikkin ahvenanmaalainen hurri.
Ocean on Jyväskylästä.
Ebzu on Porista. Hyvä paikka, jos haluaa asua mahdollisimman lähellä maata, jonka vallassa rakas isänmaamme on ollut. Porin vaakunakin on mahdolisimman Ruotsalainen. Ja se Putouksen oravahemmokin on Porista. Todennäköisesti sieltä Nakkilasta. Siellä onkin hyvä tiirailla isoa haarahaukkaa Veikon kanssa.
Motari ei ole ryssä, eikä hurri. Hänen täytyy olla Espoosta! Veikkolasta varmaankin! Teillähän on siellä S-marketkin!
Herra X on Biologinalun kaveri, joten hänen täytyy asua Oulussa. Mutta voihan hän ollakkin kaveri, jota Biologinalku tapailee vain satunnaisesti.
Pofuksio on ryssänmaalta. Ei nyt sentään itäisestä naapurista! Hän ei tunne Kotkoa, joten Kotkola ei ole hänelle tuttu paikka. Ehkä Kouvostossa tai Lapinrannalla. (Huom. nämä paikat on nimetty uudelleen, koska olemme saaneet tiedon Putinin valloitussuunnitelmista) Luumäellä hänpi taitaa asua. Ei ole viäläkään tullut selvää onko Luumäki Kouvoston omaisuutta vai Lapinrannan hallitus. (Tästä syynä valtiot ovat julistaneet sodan toisillensa) Luumäen kirkossa hän käy varmaankin joka sunnuntai.
Kotko asuu Kotkolassa. Tässä ryssänmaan lähistöllä olevassa kaupungin vaakunassa on Kotkon symboli. Kotkolan nimen vaihdosta on mietitty pitkään. Syynä ovat 12-14 vuotiaat "jonnet", jotka valittavat siitä. He valittavat, että kun kirjoittaa Googlehakuun "Kotka" niin tulee kotkan kuvia, eikä Kotkan kaupungiin liittyviä asioita. Tämän takia Kotkolan nimenvaihdosta puidaan Kotkolan salaisessa hallituksessa. Sanotaan myös, että Kotkola käyttää hyväkseen monia maita. Kotkola on sopinut hyökkäämättömyyssopimuksen mm. Ruotsin, Rysslandian, Natsicapitalin kaupunkien kanssa. Ja näin pettänyt Suomen. Eduskunnassa keskustellaankin kiivasti siitä, että pitäisikö Kotkola myydä ryssille.
Hekekee asuu Turussa ja käy usein Robinin keikoilla. Turku päätettiin lahjottaa hurreille, mutta kaupankäynti syiden takia Turkua ei lahjoitettukaan. Turku oli myös joskus Suomen capitali. Mutta, koska Helsinki oli sivistyneempi ja modernimpi kaupunki, niin Turun asema lahjoitettiin tuolle tuhansien pissiksien maalle.
Entäs Norski?
Norski asuu käsivarren erämaan metsikössä.
Kuopiossa ei asu ketään. Kuopionlahti on ikuisesti infaktioton kaupunki.
Tempereellä asuu Yay. Mustamakkara maistuu hänelle, samoin Tamperantalo. Tampereen historia on surullista, koska se oli ryssien tukikohta. Punaiset petturit kävivät siellä taisteluja ja hajottivat tärkeitä muistoesineitä, kuten Eiffeltornin.
VeHkuliini asuu Varkaudessa. Kyllä, se inspiroi häntä nikkien ryöstöön ja trollailuun. Varkaus näyttää kaukaa katsottuna lohikäärmeeltä. Varkauden vaakuna kuvaa ankkuria, joka muistutttaa siitä kuinka paljon he kalastelevat. Waltteri ampui varkaudessa 20 laukausta, jotka johtivat siihen, että 20 pankkia ryöstettiin.
Syrjin Kikkelivaltiostoa, enkä mainitse kuka siellä asuu.
Tässä selvennyksiä missä vakkarit asuvat, koska tämä olisi liian totista touhua. Aloin lopussa lisäilemään tietoa valtioista.
Omat suosikkini ovat, paskat. Moskova on rautaa. Ja tiedot tässä tekstissä eivät ole luotettavia, jos haluat luotettavia tietoja katso Hukanpentujenkäsiopuksesta.
Missä vakkarit OIKEASTI asuvat?
42
78
Vastaukset
"Kurpizzan mummo on murhannut lapsia."
XDXDXDXD Repesin.
Kuka sinä olet?- motari
kurpizza kirjoitti:
Hihii. Viikon comeback.
kurpizza... huoh... mikä vittu on comeback, ku ei oo ikinä lähtenykkää
- ebzu
motari kirjoitti:
kurpizza... huoh... mikä vittu on comeback, ku ei oo ikinä lähtenykkää
Lähti hän päiväksi -((:D
- motari
ebzu kirjoitti:
Lähti hän päiväksi -((:D
ja sä oot sen tuplatunnus
- ebzu
motari kirjoitti:
ja sä oot sen tuplatunnus
En tasan oo. Ennemmin Pofuksio.
- ebzu
En asu Porissa. Olen vihjannutkin,että alkaa iilllä
- motari
mikäs helevetin uutinen oli, et en oo ryssä!? siis mikää rasisti en oo ku käytän tällast nimityst, mut hei oikeesti; RYSSÄ!!! saastane rutskuputskupaskaa sössöttävä syöpä?!?! minä en pidä ryssistä
Aha, Rapsu on palannut. No ei siihen kauaa mennyt.
- Siiliö
Ja tietenkään minua ei mainittu... vai?
Minun kuuluisuuteni on hävinnyt aika nopeasti... pitäisikö taas alkaa riehua oikein kunnolla?
Täytyy muistella, mitä tein silloin joskus, jotta minusta tuli sellainen feimi...- ebzu
jokutyyppi19 kirjoitti:
Puhuit siileistä ja toit mielipiteesi esiin.
Oletteko te oikeasti veljiä?
- ebzu
jokutyyppi19 kirjoitti:
Joo. Ja Alice on siskomme.
MITÄ?!?!??!?!?????!? O__________O
Miksi Alicea ei ole muuten näkynyt? Kaipaan kaveria jolla on EEENNEERRGIAA. - alice_dolly_phone
jokutyyppi19 kirjoitti:
Joo. Ja Alice on siskomme.
Ja Alice-sisko on palannut Pulinoihin. :3
- alice_dolly_phone
alice_dolly_phone kirjoitti:
Ja Alice-sisko on palannut Pulinoihin. :3
EEENEEERGIIIIIAAA
- ebzu
EEENEEERGIIIIIAAA
Oikea asenne! Oletko sinäkin muuten sadisti O___O?
- alice_dolly_phone
ebzu kirjoitti:
Oikea asenne! Oletko sinäkin muuten sadisti O___O?
Ahahahaahahahhaaaahahahahahaaa miten loistava kysymys x'D
No siis eeeemmmänyttiiiä ehkä jollain tasolla mut näääh *olkienkohautus*...eeen mie - ebzu
Ahahahaahahahhaaaahahahahahaaa miten loistava kysymys x'D
No siis eeeemmmänyttiiiä ehkä jollain tasolla mut näääh *olkienkohautus*...eeen mieNyt alkoi pelottamaan aikalailla.
Pitääkö Jokutyyppi sinua kellarissa? - ebzu
jokutyyppi19 kirjoitti:
En.
Huh.
- alice_dolly_phone
ebzu kirjoitti:
Nyt alkoi pelottamaan aikalailla.
Pitääkö Jokutyyppi sinua kellarissa?Miks alko pelottaan? :DDDDD
ei pidä, olen siellä vapaasta tahdostani - Siiliö
ebzu kirjoitti:
Huh.
Ebzu: miksi noin epäuskoinen? Emmekö me kolme muka vaikuta samanlaisilta? Okei, emme. Minä ja JT vielä, mutta Alice ei tosiaan vaikuta mitenkään minun sukulaiseltani. Ehkä jopa vielä vähemmän Jokutyypin sukulaiselta...?
ebzu kirjoitti:
Huh.
Meidän kellarimme on paha paikka, mutta äidin äidin kellari on cool mesta.
- ebzu
Miks alko pelottaan? :DDDDD
ei pidä, olen siellä vapaasta tahdostani-((:D onko siellä paljonkin Jokutyypin 'lemmikkejä'?
- Siiliö
ebzu kirjoitti:
-((:D onko siellä paljonkin Jokutyypin 'lemmikkejä'?
Pitäisiköhän minun vaan tyytyä rooliini ja jäädä eläkkeelle...
- ebzu
Siiliö kirjoitti:
Pitäisiköhän minun vaan tyytyä rooliini ja jäädä eläkkeelle...
Muttakun Jokutyyppi sanoi että siellä on ihmisiä -((:|
Saattaahan siellä olla siilejäkin? Alicehan sen parhaiten tietää. ebzu kirjoitti:
Muttakun Jokutyyppi sanoi että siellä on ihmisiä -((:|
Saattaahan siellä olla siilejäkin? Alicehan sen parhaiten tietää.Milloin minä niin sanoin? En kai minä ketään SIELLÄ pitäisi!
- ebzu
jokutyyppi19 kirjoitti:
Milloin minä niin sanoin? En kai minä ketään SIELLÄ pitäisi!
Hahhahhahhaa -((:D
- ebzu
jokutyyppi19 kirjoitti:
Mikä on hauskaa?
Ei mikään. Riippuen siitä mikä on SIELLÄ.
- ebzu
jokutyyppi19 kirjoitti:
No hahhahhaa... (sarcasm4ever)
Hahhahhahhahhahhahhahhahhaa
p.s. 21 1=? - ebzu
jokutyyppi19 kirjoitti:
42
Klap klap klap.
20 1=201 Ja minua ei KOSKAAN mainita D: Kukaan ei välitä arvata, missä minä asun.
Ei sillä, että sillä olisi oikeastaan mitään väliä, mutta se olisi hauskaa luettavaa :D- ebzu
fnfn kirjoitti:
Ja minua ei KOSKAAN mainita D: Kukaan ei välitä arvata, missä minä asun.
Ei sillä, että sillä olisi oikeastaan mitään väliä, mutta se olisi hauskaa luettavaa :DSeinäjoella
fnfn kirjoitti:
Ja minua ei KOSKAAN mainita D: Kukaan ei välitä arvata, missä minä asun.
Ei sillä, että sillä olisi oikeastaan mitään väliä, mutta se olisi hauskaa luettavaa :DWilli veikkaus: jossain yliopistokaupungissa. (muistaakseni opiskelet yliopistossa..?)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Suomen_yliopistot
Eipä tuohon kovin montaa vaihtoehtoa silloin jää.
PS. Älä huoli, ei ne minuakaan yleensä muista.- fnfnfn
santiny kirjoitti:
Willi veikkaus: jossain yliopistokaupungissa. (muistaakseni opiskelet yliopistossa..?)
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luokka:Suomen_yliopistot
Eipä tuohon kovin montaa vaihtoehtoa silloin jää.
PS. Älä huoli, ei ne minuakaan yleensä muista.Totta, asun yliopistokaupungissa, mutta ajattelin ennemminkin mistä olen alunperin kotoisin :D
- fnfn
"Pofuksio on ryssänmaalta. Ei nyt sentään itäisestä naapurista! Hän ei tunne Kotkoa, joten Kotkola ei ole hänelle tuttu paikka. Ehkä Kouvostossa tai Lapinrannalla. (Huom. nämä paikat on nimetty uudelleen, koska olemme saaneet tiedon Putinin valloitussuunnitelmista) Luumäellä hänpi taitaa asua. Ei ole viäläkään tullut selvää onko Luumäki Kouvoston omaisuutta vai Lapinrannan hallitus. (Tästä syynä valtiot ovat julistaneet sodan toisillensa) Luumäen kirkossa hän käy varmaankin joka sunnuntai."
En saanut tuosta selityksestä irti mitään. Ja tiedoksi vain, asun Tampereella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1332841
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562267Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.281829- 1291558
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641328- 681303
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?731302- 891085
- 901009
- 131969