Kiusattu :/

TheBadGirl

Aion vielä kostaa kaiken kiusaajilleni. He olivat mun bestis,vihollinen ja vihollinen sekä salainen rakkauteni. Aina koulussa sain olla yksin. Aina mulle sanottiin mee noiden kaa! Me ollaan 2 jne. Kun mä sit joskus silloin kolmosella illalla itkin niin mun äiti sano "Älä siinä itke!" Sehän nyt kivalta tuntuikin. Tahdoin aina olla kipee tai vaa kuolla. Olin tosi masentunut. Se jätti arpia sydämeen. En pysty koskaan unohtamaan sitä. Mua inhotaan vieläki. Ennen olin kiltti kaikille ja hyvä ajatteleva ihminen. Mut Sitte mua alettiin 3 kiusaamaan ulkonäöstä hitaudesta ja kaikesta "kivasta". Mut nykyään oon nopee. Vieläki sitä tapahtuu. En oo enää ikinä äitini kommentin jälkeen puhunut paljoa mitään kiusaamisesta. Ja aloin ite kostaa. Vaikka paljon on maksamatta takaisin. Mä en enää ikinä voi tulla taas kunnon vanhaksi minuksi. Ja ei mul enää oo tunteita. Yritän parantua mutta en pysty enää. En enää pysty ees puhumaan mun mutsille jota en oo ikinä rakastanut. En ole rakastanut ketään ikinä en ikinä. No Joo kiva mun mutsi ihmettelee miks en enää puhu sille muuta ku vaa Hyvää yötä. Ja sit tahon sen mahdollisimman nopeasti pois läheltäni. Se Yks kiusari on jo muuttunu ja oon kiusannu sitä. Mut nykyään oon taas yrittäny muuttua taas itsekseni. Ja mä rakastan sitä kiusaria. Oon mustasukkainen jos Se puhuu mun bestiksen kans tai jos Se ees puhuu veljenpojastaan. Se saa mut pöydässä hermostumaan. Se on mun bestiksen entinen bestis. Joten vihaan olla kahestaan heidän kanssaan etenkin jos he juttelevat. Mä muutun mustasukkaiseksi jos Se on jonkun kaa välkäl. Se saa mut onneliseksi olemassa olollaan. Mä rakastan sen silmiä. Ja oon nähny sen uniskin. Se on tyttö tosin niinkuin minäkin.

13

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TheBadGirl

      Mun täytyy koko ajan kattoo sitä. Ihan niin kuin yrittäisin omia ja vahtia sitä.

    • TheBadGirl

      Jaaha kukaan ei kuuntele. ._.

      • tpoam

        Kyllä kuuntelee (vaikka Suomi24 onkin ehkä vähän huono paikka aloittaa vakavaa keskustelua). Tällaseen viestiin vaan on tosi vaikeaa vastata mitään...mutta toivon todella paljon että tuo sinun kiusaaminen loppuisi ja muutenkin! Miksi et ole koskaan rakastanut äitiäsi tai ketään?

        terveisin aikanaan itse kiusattu poika


      • TheBadGirl
        tpoam kirjoitti:

        Kyllä kuuntelee (vaikka Suomi24 onkin ehkä vähän huono paikka aloittaa vakavaa keskustelua). Tällaseen viestiin vaan on tosi vaikeaa vastata mitään...mutta toivon todella paljon että tuo sinun kiusaaminen loppuisi ja muutenkin! Miksi et ole koskaan rakastanut äitiäsi tai ketään?

        terveisin aikanaan itse kiusattu poika

        En ole osannut/pystynyt.


      • tpoam
        TheBadGirl kirjoitti:

        En ole osannut/pystynyt.

        Millaista se sinun kiusaaminen nykyään on?


      • TheBadGirl
        tpoam kirjoitti:

        Millaista se sinun kiusaaminen nykyään on?

        Ei niin rasittavaa kuin ennen :)


      • tpoam
        TheBadGirl kirjoitti:

        Ei niin rasittavaa kuin ennen :)

        Ootko sä puhunu noista asioista kenellekään? Siis kiusaamisesta, tai tuosta kokemuksestasi ettet osaa rakastaa ketään (uskon että oikeasti osaat kyllä :) )


      • TheBadGirl
        tpoam kirjoitti:

        Ootko sä puhunu noista asioista kenellekään? Siis kiusaamisesta, tai tuosta kokemuksestasi ettet osaa rakastaa ketään (uskon että oikeasti osaat kyllä :) )

        No en. Kyllä minä ystävääni rakastan mutta myös inhoan. Bestistäni kyllä inhoan.


    • Jääkäri

      Itseäni kiusattiin 7-9 luokan alkuun. Kun kiusaaminen ei alkanut loppua niin aloin itse kiusaajaksi ,mitä kadun todella paljon. Luokallani oli itseäni heikompi henkilö, johon minun takiani kaikki paska kohdistui. Kiusaaminen paheni niin pahaksi ettei kyseinen henkilö pystynyt osallistumaan 9.luokan päättäjäisiin. Olen miettinyt valintaani monta vuotta, että miksi annoin itseäni heikomman kärsiä niin paljon. Todellisuudessa olisin itse kestänyt vielä yhden vuoden piinaa helpommin kuin tämä henkilö.Olen tänä vuonna yrittänyt saada yhteyttä tähän henkilöön ,mutta hänellä on salainen numero ja on muuntanut pois paikkakunnalta.
      En tiedä mitä voisin sanoa sinun tilanteestasi, kuin että älä tee samaa virhetta kuin minä. Ihmisten tapana on viisastua vanhetessaan. Voi olla että muutaman vuoden päästä tapaat hänet ja alatte jutella asioista ja ystävystytte uudestaan. Mitä äitiisi tulee hän varmaan yritti tehdä parhaansa (olet varmaan kullut paljon tätä) , mutta hänet on kasvatettu eri tavalla kuin sinut. Minulla oli todella paljon ongelmia isäni kanssa (yritti kontrolloida kaikkea: Tutki puhelintani salaa ,kaappejani,reppuani, yritti opettaa minua korjaamaan autoa vaikka autot eivät minua kiinnosta johtuen siitä ettei minulla ollut yhtään leikkia auto lapsena eikä isani koskaan leikkinyt kanssani).. Vihasin isääni aika kauan ja välttelin häntä samalla tavalla kuin sinä äitiäsi, mutta nykyään kun olen jutellut mummini kanssa olen kuullut minkäläistä isän mallia hän sai lapsuudessaan( pappani joutui työttömäksi ja mummi joutui elättämään perhettä jonkin aikaa) tämä oli kova isku papalleni ja hän masentui pahasti ja hän toimi suomalaisittain ottamalla hieman viinaa ja jne. Pohjimmintaan kaikki vanhemmat haluavat parastaan lapsilleen vaikka he eivät aina osakaan toimia oikein tätä saavuttaakseen. Empä taida viitsiä enempää avautua tällä kertaa. Toivottavasti oli edes pikkuisen apua :P

      • TheBadGirl

        Minäkin kadun. Joskus kiukustun leikisti. Mutta saatan sitten vahingossa lyödä liian kovaa. Kaadoin kamuni kivi portaisiin ja väänsin vielä sormenkin kuulemma. Mutta antoi anteeksi silti. Sille mun kamulle on hyvä puhua ja sitten tajusin rakastavani häntä. Ja muutenkin hyvännäköinen ja fiksu.


      • 15v tyttö
        TheBadGirl kirjoitti:

        Minäkin kadun. Joskus kiukustun leikisti. Mutta saatan sitten vahingossa lyödä liian kovaa. Kaadoin kamuni kivi portaisiin ja väänsin vielä sormenkin kuulemma. Mutta antoi anteeksi silti. Sille mun kamulle on hyvä puhua ja sitten tajusin rakastavani häntä. Ja muutenkin hyvännäköinen ja fiksu.

        Sanoisin että sun kannattaa puhua tälle ystävälles... kertoa ajatukses ja tuntees, tosin ei ehkä ihan vielä siitä mustasukkaisuus-kohasta. :/ Ite oon ollu ihastuneena tanssiryhmäläiseen hetero-tyttöön, ja en kyllä koskaan sanonu mitään asiasta. (Tilanteeseen vaikutti tytön poikaystävän olemassaolo.. -.-')


      • aloottaja
        15v tyttö kirjoitti:

        Sanoisin että sun kannattaa puhua tälle ystävälles... kertoa ajatukses ja tuntees, tosin ei ehkä ihan vielä siitä mustasukkaisuus-kohasta. :/ Ite oon ollu ihastuneena tanssiryhmäläiseen hetero-tyttöön, ja en kyllä koskaan sanonu mitään asiasta. (Tilanteeseen vaikutti tytön poikaystävän olemassaolo.. -.-')

        OK mut Se on hetero!! Suil ei ole ihastusta vielä.


      • aloottaja
        aloottaja kirjoitti:

        OK mut Se on hetero!! Suil ei ole ihastusta vielä.

        Sil*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      494
      3581
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      463
      3422
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      141
      3000
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2302
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2170
    6. 210
      1579
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1397
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1280
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1090
    Aihe