Kokemuksia Sosuasta ja hotelli Sosua Baysta? Entä olisko jotain vinkkiä mistä löytyis kohtuullinen kartta ko.paikasta? Minkälaisia retkiä kannattaisi tehdä? Lähdössä ollaan maaliskuussa.
Sosua
4
1452
Vastaukset
- lachicamasbella
http://www.tripadvisor.com/Resources-g317146-Maps-Sosua_Dominican_Republic.html
Sosua on varsin pieni paikka, joten helposti siellä oppii kulkemaan ilman karttaakin.
Sosuasta: siellä on paljon turisteja ja myös sen takia turismiin liittyviä lieveilmiöitä, jotka korostuvat maassa, jossa on paljon köyhyyttä.
Mutta itse kyllä viihdyin siellä, tosin myös kiertelin maata eli olin Sosuassa noin viikon. Bussilla kyllä pääsee käymään mm. Samanassa ja monessa muussa paikassa.
Koska pidän erityisesti paikallisesta musiikista ja tanssista (merengue, bachata yms.), viihdyin hyvin! Sosuasta löytyy turistimestojen lisäksi myös joitakin vähän autenttisempia tanssipaikkoja, kunhan osaa kysyä.- ^^^^
^siellä oli ihana sukeltaa^
- sisar
^^^^ kirjoitti:
^siellä oli ihana sukeltaa^
on, ihan kauniita koralleja ja hienoja kaloja, muttei vedä vertoja Similanin-saarille, mutta kyllä Sosuassakin hyviä paikkoja löytyi.
- Ripa
sisar kirjoitti:
on, ihan kauniita koralleja ja hienoja kaloja, muttei vedä vertoja Similanin-saarille, mutta kyllä Sosuassakin hyviä paikkoja löytyi.
.. lähellä rantaa! Oma pikku ranta ja ulkobaarista suoraan naapurirantaan, jossa tosin vain/ainakin? ekasta paikasta sai juomia ilman all inclusive ranneketta!(Omalle pikkubeachille muuten roudas 1 l Presidente olusia a`80 dop mukava moniala yrittäjä Victor, jolla on sukellusfirma rannalla, baari lähellä, myy koruja ym..) Ystävällinen palvelu, toimiva siivous, siistit huoneet jos haluat, niin saat all inclusiven 28 dollaria/päivä. Tulet varmasti viihtymään, kun lähdet mieli avoinna ja etkä odota liikoja mm. säältä (trooppinen ilmasto = sateita) ja palvelun nopeudelta.
Tultiin just 21.1 aamulla 2 vko:n reissulta ja ei ollu kiva taas laittaa sukkia jalkaan!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289