En ole onnistunut lähettämään tekstiviestejä suomipuhelista jossa on thai-sim-kortti.
Thaimaan sisällä lähetetyt textarit thailiittymään menevä kyllä perille.
Mistä mahtaa johtua ?
Tekstiviestit suomeen, suomi puh, thai sim
9
204
Vastaukset
- +35840.......
Sait aloituspakkauksessa englanninkieliset ohjeet ihan kuvien kanssa katso niistä. Uusavuttomuus on huolestuttavaa.
- kansa skuuliin !
Joe ei enkku väänny, voit lukea ennoin osuuden kääntöpuolelta
Хосе не является английским твист, вы можете прочитать часть обратной стороны - tyhmää vastata
Varmaan mulla onkin jotain iän ikuisia ohjeita ja vielä kun en ole sitä itse edes ostanut. Mutta et ilmeisesti sinäkään sitä tiedä kun et osannut neuvoa.
- 358
tyhmää vastata kirjoitti:
Varmaan mulla onkin jotain iän ikuisia ohjeita ja vielä kun en ole sitä itse edes ostanut. Mutta et ilmeisesti sinäkään sitä tiedä kun et osannut neuvoa.
Vastattiin nimimerkissä jo 3584 tai 5 ja numero. Soittaminen thai prepaidillä Suomeen. 004358ja suomen nro ilman nollaa.Hinta 5-7 thb min.
- helppoa on
tekstiviesti menee ihan omalla simillä eli ei mitään huolta.
- siis täh
Onhan se thai sim oma.
- tämätästä..
Ei helevatos, jos toi pitää paikkansa niin sehän selittää sitten monta tekstiviestiä miksi minulle ei olla vastattu. Mikä liittymä on kyseessä kun itselläni on dtacin liittymä.
- no problem
Kyllä mulla ainakin D-Tacin tekstarit Suomeen ja Jenkkeihin Thaimaasta on toiminut, niinkuin myös soitot aina. Käyttäjässä vikaa ? Tai yhteyksissä jotain tilapäistä häikkää.
- arsee
mulla 12call liittymä ja suomipuhelin pelittää ihan normaalisti thaikuista suomeen ja toisin päin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086