En ole onnistunut lähettämään tekstiviestejä suomipuhelista jossa on thai-sim-kortti.
Thaimaan sisällä lähetetyt textarit thailiittymään menevä kyllä perille.
Mistä mahtaa johtua ?
Tekstiviestit suomeen, suomi puh, thai sim
9
230
Vastaukset
- +35840.......
Sait aloituspakkauksessa englanninkieliset ohjeet ihan kuvien kanssa katso niistä. Uusavuttomuus on huolestuttavaa.
- kansa skuuliin !
Joe ei enkku väänny, voit lukea ennoin osuuden kääntöpuolelta
Хосе не является английским твист, вы можете прочитать часть обратной стороны - tyhmää vastata
Varmaan mulla onkin jotain iän ikuisia ohjeita ja vielä kun en ole sitä itse edes ostanut. Mutta et ilmeisesti sinäkään sitä tiedä kun et osannut neuvoa.
- 358
tyhmää vastata kirjoitti:
Varmaan mulla onkin jotain iän ikuisia ohjeita ja vielä kun en ole sitä itse edes ostanut. Mutta et ilmeisesti sinäkään sitä tiedä kun et osannut neuvoa.
Vastattiin nimimerkissä jo 3584 tai 5 ja numero. Soittaminen thai prepaidillä Suomeen. 004358ja suomen nro ilman nollaa.Hinta 5-7 thb min.
- helppoa on
tekstiviesti menee ihan omalla simillä eli ei mitään huolta.
- siis täh
Onhan se thai sim oma.
- tämätästä..
Ei helevatos, jos toi pitää paikkansa niin sehän selittää sitten monta tekstiviestiä miksi minulle ei olla vastattu. Mikä liittymä on kyseessä kun itselläni on dtacin liittymä.
- no problem
Kyllä mulla ainakin D-Tacin tekstarit Suomeen ja Jenkkeihin Thaimaasta on toiminut, niinkuin myös soitot aina. Käyttäjässä vikaa ? Tai yhteyksissä jotain tilapäistä häikkää.
- arsee
mulla 12call liittymä ja suomipuhelin pelittää ihan normaalisti thaikuista suomeen ja toisin päin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178