En ole onnistunut lähettämään tekstiviestejä suomipuhelista jossa on thai-sim-kortti.
Thaimaan sisällä lähetetyt textarit thailiittymään menevä kyllä perille.
Mistä mahtaa johtua ?
Tekstiviestit suomeen, suomi puh, thai sim
9
255
Vastaukset 9
- +35840.......
Sait aloituspakkauksessa englanninkieliset ohjeet ihan kuvien kanssa katso niistä. Uusavuttomuus on huolestuttavaa.
- kansa skuuliin !
Joe ei enkku väänny, voit lukea ennoin osuuden kääntöpuolelta
Хосе не является английским твист, вы можете прочитать часть обратной стороны - tyhmää vastata
Varmaan mulla onkin jotain iän ikuisia ohjeita ja vielä kun en ole sitä itse edes ostanut. Mutta et ilmeisesti sinäkään sitä tiedä kun et osannut neuvoa.
- 358
tyhmää vastata kirjoitti:
Varmaan mulla onkin jotain iän ikuisia ohjeita ja vielä kun en ole sitä itse edes ostanut. Mutta et ilmeisesti sinäkään sitä tiedä kun et osannut neuvoa.
Vastattiin nimimerkissä jo 3584 tai 5 ja numero. Soittaminen thai prepaidillä Suomeen. 004358ja suomen nro ilman nollaa.Hinta 5-7 thb min.
- helppoa on
tekstiviesti menee ihan omalla simillä eli ei mitään huolta.
- siis täh
Onhan se thai sim oma.
- tämätästä..
Ei helevatos, jos toi pitää paikkansa niin sehän selittää sitten monta tekstiviestiä miksi minulle ei olla vastattu. Mikä liittymä on kyseessä kun itselläni on dtacin liittymä.
- no problem
Kyllä mulla ainakin D-Tacin tekstarit Suomeen ja Jenkkeihin Thaimaasta on toiminut, niinkuin myös soitot aina. Käyttäjässä vikaa ? Tai yhteyksissä jotain tilapäistä häikkää.
- arsee
mulla 12call liittymä ja suomipuhelin pelittää ihan normaalisti thaikuista suomeen ja toisin päin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901443
- 831002
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170825- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585- 45477
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta125466- 31434