Tehkääpä tämä testi, niin tulette hämmästymään!
http://www.hut.fi/u/sojanpaa/outo.html
outo testi!
8
1414
Vastaukset
- testannut
Mietin vihanneksen kohdalla tomaattia, älykkyystesti meni täysin oikein! Muut osiot menivät kaavan mukaan.
Olen siis kieroutunut nero! - Noita-Nainen
Testi "arvasi" vaarin minun valitsemani numeron. Etta semmoista.
- Haamu
Ainoastaan porkkana meni oikein, muut pieleen....
- Epeli
Olen tehny tuon joskus aikasemmin. Muistaakseni porkkanajuttua lukuunottamatta aivot rullasivat just testin mukaan.
Oon tehny ton jo muutaman kerran aikasemminkin. Kyllä se sillon ihmetytti.
- tyhmähäh
ajattelin omenaa, 13(5 ja 12 väliltä) ja laskin kaikki äffät ja vihreä vasara
- Mie
Ajattelin porkkanaa, nroo 7, vihreetä vasaraa ja sain kaikki äffät sillon kun ekan kerran tein. Toi on ebaumsworldis kans.
- One-winged-angel
Ainut mikä toimi oli vasara...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei184431Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261504- 1011410
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3251279Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi661275- 461187
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721160Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253971- 86905
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?49874