Ilmoitetaanko lentokoneen lähtöaika siitä kun sitä aletaan siirtämään rullaus tielle vai siitä kuin lähtökiihdytys alkaa?
lähtöaika
6
219
Vastaukset
- Off blocks
Koneen lähtöaika on moottorit käynnistetään ja jarrukiilat irrotetaan pyörien edestä.
- vedonlyönti
Kiitos tiedosta joka on tarkistettu myös muualta. Off blocks. Voitin 100 egen veron.
- riippuu mist roikkuu
Aikatauluissa se on tosiaan portilta lähtöaika(samoin saapuminen), mutta joissakin sivustoissa, esim. flightradar24 tunnetuimpana ja tutuimpana itselle, ilmoitetaan ATD ja ETA suunnilleen ja käytännössä kiitotien kohtaa. Vaikka STD ja STA ovatkin aikataulun mukaisia porttiaikoja. Siis näyttää että lähdöt on aina lähes 5...15 min myöhässä ja saapumiset edellä myös.
- näin on
Lähtöaika on se kun portti sulkeutuu esim. 18.30. Kone voi nousta ilmaan vasta 19.10 jos kentällä ruuhkaa.
- 2019
Jos kone on lähdössä ajallaan, portti sulkeutuu aina vähintään kymmenen minuuttia, usein enemmänkin ennen aikataulun mukaista lähtöaikaa, joka on se aika jolloin koneen on tarkoitus lähteä portilta liikkeelle. Ruuhkaisimmilta kentiltä lähdettäessä aikatauluihin on toki leivottu mukaan myös se aika, joka tyypillisesti menee jonottaessa.
- Ei ole
Portin sulkeutumis aika ei ole lähtö aika. Katso Yle txt sivu 426.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673