Joko neste on suljettu?

gndg

Joko on lyöty kiinni tämä pulju? Pyörihän se sen pari vuotta?

18

1018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hä?

      Jotta mitä?! Miten niin kiinni?

    • elinkeinosihteeri

      Lypsävää lehmää ei tunnetusti lopeteta. Joten Neste Suomussalmi jatkaa kannattavaa liiketoimintaa kuten ennenkin.

    • Tiijämpä vaan

      Se Neste on pelkkä kylmäasema samanlailla kuin KTK:kin,huoltotoiminta ja kahvio on aivan eri yritys.

      • Tsemppiä

        Voi teitä KAENUULAESIE kyllä te ootte kateellista kansaa, jos joku yrittää ja haluaa tulla omillaan toimeen, niin kyllä riittää arvostelijoita. Olen käynyt ko. paikassa kahvilla, joka on ainut paikka Suomussalmella, jossa tapaa hymyilevät sekä erittäin kohteliaat asiakaspalveliat vanhemmillekkin asiakkaille. Tsemppiä viksut asiakasystävälliset työntekiät. Hyi hävetkää kateelliset.


      • Perisyntimeidän
        Tsemppiä kirjoitti:

        Voi teitä KAENUULAESIE kyllä te ootte kateellista kansaa, jos joku yrittää ja haluaa tulla omillaan toimeen, niin kyllä riittää arvostelijoita. Olen käynyt ko. paikassa kahvilla, joka on ainut paikka Suomussalmella, jossa tapaa hymyilevät sekä erittäin kohteliaat asiakaspalveliat vanhemmillekkin asiakkaille. Tsemppiä viksut asiakasystävälliset työntekiät. Hyi hävetkää kateelliset.

        Tällä firmalla on ollut kateellisia vihulaisia alusta asti. Nyt varmaan se sama tampio yrittää aloittaa uutta mustamaalauskampanjaa. Olisi mielenkiintoista tietää mikä tämmösenkin motiivi on.


    • aina aina aina aina

      nii mut ku oikiseesti ..tuttaa tuo toiste pärjäämine aina

    • Vakiasiakas

      Nesteellä on hyvä palvelu, kivat ja ystävälliset työntekijät, joten oikein hyvää Joulun odotusta ja Joulun aikaa ja kaikkea hyvää alkavalle uudelle vuodelle 2015 !

      • JupperiH

        Samaa mieltä, että kassalla asiakaspalvelua löytyy. Ja huoltopuolen miehiltä asiantuntemusta. Turhaan mollaatte, kysykee vaikka keneltä vaan siellä asioineelta. Turha jauhaa ja maalta mustaa heidän niskaan.


    • joulupuukki

      Siellä on niin sievät tytöt töissä, että ihan vaikia kahtoa niitä silmiin ku sukat pyörii jaloissa.....no vaineskaan, mutta hyvä asiakaspalvelu ja huoltopuolen jannut osaavat asiansa, joten nou worrries!

    • yrittäjäeläkeläinen

      Annetaan nuoremmille yrittäjille kannustusta ja kehuja. Ja jos tarvetta palautteeseen niin asiallisesti esitettynä kasvotusten jos sen verran miestä/naista (munaa)

      • kerpele, jotten sano

        Pittäähän sitä vähä muistaa aika ajoin kintuille potkie, ylypistyyhän siinä kuuntelija jos kehuja jatkuvasti korviin kuuluu...

        Jotta eikun entiseen malliin. Kehumatta paras. Jos asiakkaita riittää, niin tietää homman olevan suurin piirtein linjassaan.


      • Hangosta lähtenyt
        kerpele, jotten sano kirjoitti:

        Pittäähän sitä vähä muistaa aika ajoin kintuille potkie, ylypistyyhän siinä kuuntelija jos kehuja jatkuvasti korviin kuuluu...

        Jotta eikun entiseen malliin. Kehumatta paras. Jos asiakkaita riittää, niin tietää homman olevan suurin piirtein linjassaan.

        Eihän sinne enää autolla uskalla tulla, jos Nesteellä toimivaa huoltoa ei enää ole. Mitä tehdään, kun apua tarvitaan? Aina on joustettu ja autettu jossakin välissä! Muut huoltajat vain sanovat, että varataan aika tuonne viikon päähän.


    • Moalimanmatti

      No eipä sielläkään,kun niitä tyhjiä liiketiloja katselee,taida liikaa yrityksiä olla.

      Miksi ihmeessä jotkut vielä kateellisia,jos joku vielä yrittää siellä.

      Ettekö nää miten Ämmän on käymässä? Haluatteko tosissaan ,että yksi kauppa yksi pensis ja pari kylmäasemaa. Jos sitä haluaa käykää esim Ristijärvellä mallia katsomassa,
      Siellä ei tarvinne olla yrittäjille kateellisia

      • prkleen, prkle!

        Nii va ku vitutt44 katella ku toiset menestyy ja MINÄ en!


    • tankkitäyteen

      Ei muuta kuin Nesteelle tankkaamaan.

      • omnomomnomomnom

        juu , juu tänään kävi just Rukan eessä tankkaamassa


    • mösjöö måsse

      Voi vidu, mikä teitä vaivaa? Paras palvelu.

    • tyhjästä ei voi nyht

      Mulla on tapana asioida siellä missä on tarvitsemani asia, eikä siihen vaikuta menestys tai mikään muukaan. Mielelläänhän sitä tukee mebestyjää niin tietää palvelun pelaavan eteenkinpäin, mutta todellinen kestävyys on kuitenkin se mitä tarjotaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      137
      1380
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      163
      872
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      152
      746
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      604
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe