Onko homoa jos poika käyttää rannekelloa?
onko homoa?
10
141
Vastaukset
- 10+17
Tarkennan vielä, että mulla on se kello pyllyssä
- 10+17 official
Alä esiinny minuna✋
- 10+17
10+17 official kirjoitti:
Alä esiinny minuna✋
Koitin just äsken työntää herätyskelloa mun poikakaverin pyllyyn
- -97 tyttö
Mun mielestä rannekello pojalla tuo jonkinlaista miehisyyttä ulkonäköön. Ei siis ole yhtään homoa. :)
- 10+17 official
Pää kiinni kuppapillu!!!
- ei ehkä leveää
Ei, mutta väärällä valinnalla saa itsensä näyttämään tyhmälle. Tärkeintä on hankkia oman näköisensä kello, mikä sopii käyttäjän ikään ja näyttää sille, että se kuuluu hänelle.
- munamankelimunakas
miltä se "homous" sitte näyttää jos sä sitä niin hirveesti pelkäät? :D sinuna karsisin ton asenteen ja pukeutuisin niinku ite tykkään. itsevarmuus on taattu keino saada tytön huomio mut ihan tosi..... homoa? :'D
- Just asking
Miten rannekellon käyttäminen tekee sut homoks?
- ei näin
Mistä oot saanu edes tällästä päähäs????
- 11+2222
On aika vitunmoinen turn-off jos joku jätkä säälittävästi miettii kokoajan ettei vaa näytä homolta. Eikö kellään oo nykyää perkele munaa vaa elää ja pukeutua niinku haluaa?? Vähän itsevarmuutta hei!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2412751- 1011154
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231131Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 58905
- 63851
- 130830
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238825