Täytän toukokuussa 15 ja oon aatellu hommata mopon nii mikä ois hyvä mopo aattelin eka hommata tossumopon mut en ehkä sittenkää ku aloin kiinnostua tommosista isoista mopoista mulla on tässä nyt muutama vaihtoehtoo Derbi, rieju, detsi vai gilera? mikä kannattais ostaa ja millä perusteella voitte ehdottaa jotai muitaki ku just noi :)
Vastaukset 2
- Nnxkfnbf
Itelläni derbi, en suosittele koska varaosatkin maksaa kaikki pienet muoviosat yli satasen. Itse valitsisin detsin tai riejun
- Dööpi332
Rieju noista mopoista mutta jos on varaa niin ehdottomasti Beta/HM . Ero on iso kun vertaa näihin paska mopoihin kuten derbiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3871546Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä26110102 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk78870Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28835- 54803
- 40789
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa71735- 65726
- 57722
- 59715