Mikä vittu näitä vanhempia vaivaa, kun ei voi koputtaa asiallisesti oveen, kun on jotain jotain asiaa tms., että pitää vaivautua lasten huoneisiin. Seki rasauttaa rusinat, kun ainakaan mun äiti EI SULJE OVEA lähtiessään mun huoneesta! Jumaliste että toi asia saa mut suuttumaan...
ÄITI TAI ISÄ EI KOPUTA HUONEENI OVEEN ENNEN SISÄÄNASTUMISTA!
6
1061
Vastaukset
- Kokeles
Hommaa huoneesees säppi ni kyllä rupee koputtaa ainaki ktelläni on huoneen ovessani lukko jonka saa auki vain avaimella eipähän kukaan pääse mun huoneeseen :D
- ㅁㅁㅁㅁ
Mun vanhemmat KIELTÄÄ mua lukitsemasta ovea koska "kun tulipalo alkaa niin en pääse tarpeeksi nopeasti pois huoneesta jos ovi on lukossa" vaikka onhan mulla ikkuna josta pääsee ulos nopeasti jos tulipalo alkaa.
- otus (B
Sano niille haistakaa paska!! Osta lukko ja jos ei anna lähe ulos kaverilles viikoksi. Tepsii.
- Anonyymi
Ei munkaan vanhemmat koputa koskaan. Saati pikkusisko... :(
- Anonyymi
Laita jotain tavaraa oven eteen. Itse tein kerran niin että laitoin laudanpätkän pystyyn oven eteen siten että se lauta otti kahvaan kiinni, ja esti sen painumisen alaspäin, joten ovea ei saanut auki lainkaan. Tehokkaampi kuin mikään lukko, ja myös turvallinen, koska näin oven saa tarvittaessa auki nopeasti...
- Anonyymi
Sama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172383
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684