Kaikotkaa uskovaiset!

Jihad

Miksi homopalstastamme - jonka säännöissä varsin selkeästi sanotaan, että se on suunnattu vain ja ainoastaan homoille, on tullut radikalisoituneiden äärifundamentalististen fanaatikkojen koti, jossa jokainen aivopesty idiootti heittää pa$kansa homojen niskaan?

Olen kyllästynyt lukemaan viestejä, jotka kirjoitettu vain tarkoituksena loukata vastapuolta. Omien hatarien kehäpäätelmien vahvistamiseksi kerrotaan erehtömättömistä ja kiistattomista tutkimustuloksista, mutta kirjoittajien linkit "tutkimuksiin" vievät aina jonkun järkensä menettäneen lestadiolaispapan sivulle, jonka sisältö on lähempänä saatananpalvontaa kuin kristinuskoa.

Mistään asiasta ei voi enää keskustella palstalla asiallisesti, neutraaliin ja täysin provosoimattomaan aloitukseen saan vastaukseksi pelkkää kuraa. Ovatko homofobit oikeasti niin vähä-älyisiä, kuin viestit antavat ymmärtää? Onko oma seksuaali-identiteetti hukassa, kun pitää viettää päivänsä homopalstalla haukkumassa?

En minäkään henkilökohtaisesti vietä aikaa kirjoittelemassa heteropalstoilla kuinka sairaita he ovatkaan, kun työntävät kielensä naisen p1lluun, vaikkei se minua miellytäkään. Enkä myöskään trollaile transseksuaaleille suunnatuissa nettikeskusteluissa ja muistuta heitä siitä kuinka sairaita ja ihmisyydestä vieraantuneita he ovat. Mikä helv#etti teitä vaivaa???

Nytkin kaikki homopalstat ovat täyttyneet raivoavista "kristityistä", joille avioliiton mahdollistaminen kahdelle toisiaan rakastavalle samaa sukupuolta olevalle oli liian kova pala. Vaikka itseään parempina ihmisinä markkinoivat uskovaiset ovat kuinka kertoneet olevansa sivistyneitä ja älykkäitä, en ole tavannut niin ala-arvoisia kommentteja avioliittolain kannattajien puolelta, kuin joita vastustajat ovat viljelleet. Ovatko kristityt näin huonoja häviäjiä, vai mistä tässä on kyse?

23

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sappiass

      Uskomatonta raivoa.

      Minä en ole hihhuli, enkä ole uskoakseni kertaakaan linkittänyt hihhulisivuille. Enkä ole mikään fobi, vaikka kyllä te äärihomot alatte pelottavilta vaikuttamaan kiihkoilussanne.
      Mutta mitä ilmeisimmin minäkin kuulun siihen joukkoon, jolle kirjoitit, koska en usko homojen olevan tilastollisesti kaikessa vähintään yhtä hyviä kuin heterot.

      • Uskomaton raivo.

        Se, kun ateisti kiihkoilee.


    • sdssdsdsd

      Samaa mieltä kuin edellinen.
      Itselläni on tosi mukavia homoja kavereita ja minä olen itse uskossa. Ketään en ala käännyttää, jokainen valitsee itse tiensä. Mielestäni uskovaisiakin kohtaan voisi tätä kuuluisaa suvaitsevuutta käyttää, koska itse ainakin haluan kohdella homoja kunnioittavasti ja haluan kuunnella heidän näkökulmiaan asioista ym.

      Ikävää että kirjoituksen aloittajalla on huonoja kokemuksia mm. uskovaisista, mutta meitä valitettavasti on niin moneen lähtöön. Toivottavasti huomaat että kaikki eivät ole niin fanaattisia homoja kohtaan kuin taas toiset, siis uskovaisista. Varmasti homoissakin on tällaisia erittäin tuomitsevia yksilöitä ja sitten taas suvaitsevaisia uskiksia kohtaan. En halua muutaman ääriyksilön takia tuomita heitä kaikkia homokiihkoilijoiksi tms.

      Kunnoittaen
      Uskovainen nuori nainen

    • Huvittunut

      Niin, emme me homotkaan huutele kuinka ällöttävää yhdyntä on emmekä trollaile heteropalstoilla. Miksi teidän 100%true heteroiden pitää tulla tänne haukkumaan? Ja miksi nämä edellä mainitut riehuvat ainoastaan tällä homo-puolella? Miksi viha kohdistuu ainoastaan homomiehiin eikä -naisiin? En nyt tarkoita että tuonne lesbo puolelle pitäisi mennä kirjoittamaan samanlaista paskaa, mutta huvittaisi tietää miksi poikien välistä pidetään pahempana kuin tyttöjen välistä?

      • sappiass

        En minä koe sitä minään haukkuna, jos sinua ällöttää se mitä minä teen makkarissa. Enkä minä tee ällötyksestäni numeroa, mutta aiheen muuten esiin tullessa kerron kyllä puistatuksestani.

        Homoseksuaalisuus jo sanana yhdistyy nimenomaan homoihin eli miehiin. Jos täällä olisi yhteinen palsta homoseksuaalisuudelle sukupuoleen katsomatta, niin olisin siellä. Mutta onhan munan väkivaltainen työntäminen karvaiseen paskareikään huomattavasti ällömpää kuin kielellä pimpsukan lipsuttelu.


      • Ei näin
        sappiass kirjoitti:

        En minä koe sitä minään haukkuna, jos sinua ällöttää se mitä minä teen makkarissa. Enkä minä tee ällötyksestäni numeroa, mutta aiheen muuten esiin tullessa kerron kyllä puistatuksestani.

        Homoseksuaalisuus jo sanana yhdistyy nimenomaan homoihin eli miehiin. Jos täällä olisi yhteinen palsta homoseksuaalisuudelle sukupuoleen katsomatta, niin olisin siellä. Mutta onhan munan väkivaltainen työntäminen karvaiseen paskareikään huomattavasti ällömpää kuin kielellä pimpsukan lipsuttelu.

        Ei jumanvittu kuinka ihminen voi olla noin typerä?!
        Homoseksuaalisuus on täysin sukupuolineutraali termi ja siihen suuntautuneita miehiä nyt vain kutsutaan homoiksi. Oikeastaan naistakin voisi periaattessa sanoa homoksi ei se nyt niin tarkkaa ole.
        Ja mistä vitusta sä ton "väkivaltaisen" siihen pieraisit? Voi ne heteromiehet niin naisellekin tehdä, vähän oot kärjistäny tätä.
        Toivon että painut vittuun täältä ku ei näköjään älykästä asiaa oo, saati mitään perusteita niille.


      • appisas
        Ei näin kirjoitti:

        Ei jumanvittu kuinka ihminen voi olla noin typerä?!
        Homoseksuaalisuus on täysin sukupuolineutraali termi ja siihen suuntautuneita miehiä nyt vain kutsutaan homoiksi. Oikeastaan naistakin voisi periaattessa sanoa homoksi ei se nyt niin tarkkaa ole.
        Ja mistä vitusta sä ton "väkivaltaisen" siihen pieraisit? Voi ne heteromiehet niin naisellekin tehdä, vähän oot kärjistäny tätä.
        Toivon että painut vittuun täältä ku ei näköjään älykästä asiaa oo, saati mitään perusteita niille.

        Sana nyt ei vaan ole lesboseksuaalisuus.

        Väkivaltaiselta kuulostat.


      • Herotero
        Ei näin kirjoitti:

        Ei jumanvittu kuinka ihminen voi olla noin typerä?!
        Homoseksuaalisuus on täysin sukupuolineutraali termi ja siihen suuntautuneita miehiä nyt vain kutsutaan homoiksi. Oikeastaan naistakin voisi periaattessa sanoa homoksi ei se nyt niin tarkkaa ole.
        Ja mistä vitusta sä ton "väkivaltaisen" siihen pieraisit? Voi ne heteromiehet niin naisellekin tehdä, vähän oot kärjistäny tätä.
        Toivon että painut vittuun täältä ku ei näköjään älykästä asiaa oo, saati mitään perusteita niille.

        Niin no ihan sama, vaikka myös homoseksuaaleista naisista käytetäänkin nykyään myös homo nimitystä, niin silti sanasta homo tulee mieleen kaksi miestä toistensa paskareikien kimpussa. Se on kuvottavaa. Naisten seksistä taas tulee pillunnuoleminen mieleen, joka valtaväestön mielestä nyt vain yksinkertaisesti on paljon mieluisempaa katseltavaa kuin karvaisen anaalin jyystäminen, olitte te homomiehet mitä mieltä tahansa


      • Ällykkä666
        Herotero kirjoitti:

        Niin no ihan sama, vaikka myös homoseksuaaleista naisista käytetäänkin nykyään myös homo nimitystä, niin silti sanasta homo tulee mieleen kaksi miestä toistensa paskareikien kimpussa. Se on kuvottavaa. Naisten seksistä taas tulee pillunnuoleminen mieleen, joka valtaväestön mielestä nyt vain yksinkertaisesti on paljon mieluisempaa katseltavaa kuin karvaisen anaalin jyystäminen, olitte te homomiehet mitä mieltä tahansa

        Silti jokin saa sinut aina palaamaan homopalstalle.. Ainut keinosi kommunikoida heidän kanssa, heidän joidenka kanssa kommunikoimiseen tarvitset tekosyyn.. Ajattelet joka päivä kuinka ällöttävää on karvaisten miesten anaaliseksi, olet niin kiihkoissa ettet huomaa raivoavaa boneriasi. Peniksesi suorastaan räjähtää innostuksesta kun pääset avautumaan täällä fantasioistasi naamioiden sen homofobiaksi.


      • Ällykkä666 kirjoitti:

        Silti jokin saa sinut aina palaamaan homopalstalle.. Ainut keinosi kommunikoida heidän kanssa, heidän joidenka kanssa kommunikoimiseen tarvitset tekosyyn.. Ajattelet joka päivä kuinka ällöttävää on karvaisten miesten anaaliseksi, olet niin kiihkoissa ettet huomaa raivoavaa boneriasi. Peniksesi suorastaan räjähtää innostuksesta kun pääset avautumaan täällä fantasioistasi naamioiden sen homofobiaksi.

        Minäkin olen viime aikoina nähnyt rakkausunia pimppiä nuolemattomista uskovaisista ukkomiehistä, joiden karvainen läski peba tytisee euforisesta alistuskiihkosta tulla homomiehen jumalaisen peniksen astumaksi, koska vain homomies osaa tehdä hyvää heteromiehelle ja arvostaa heteromiehen kakkaista pyllyä (joka selkeästi on evoluution tulos, ettei sitä osaa pyyhkiä) ja pientä penistä - toisin kuin vaimo.

        Apua. Muuttuukohan homo siitä bi:ksi, jos käy naimassa bi:tä?

        ;D


      • appisas
        bear_nick2 kirjoitti:

        Minäkin olen viime aikoina nähnyt rakkausunia pimppiä nuolemattomista uskovaisista ukkomiehistä, joiden karvainen läski peba tytisee euforisesta alistuskiihkosta tulla homomiehen jumalaisen peniksen astumaksi, koska vain homomies osaa tehdä hyvää heteromiehelle ja arvostaa heteromiehen kakkaista pyllyä (joka selkeästi on evoluution tulos, ettei sitä osaa pyyhkiä) ja pientä penistä - toisin kuin vaimo.

        Apua. Muuttuukohan homo siitä bi:ksi, jos käy naimassa bi:tä?

        ;D

        Pyyhitkö sinä 15 sentin syvyydestä? Dildolla?


      • appisas kirjoitti:

        Pyyhitkö sinä 15 sentin syvyydestä? Dildolla?

        En tietenkään, sehän olisi hassua :D En toki estä sinua, jos se on sun evoluution opettama tapasi :D tai olet muuten eksentrikko anaali-kakka-fetisisti.


      • sappiass
        bear_nick2 kirjoitti:

        En tietenkään, sehän olisi hassua :D En toki estä sinua, jos se on sun evoluution opettama tapasi :D tai olet muuten eksentrikko anaali-kakka-fetisisti.

        Lällällää ja ite oot!

        Paskareikä nyt vaan on paskainen. Homoilla ehkä vähän vähemmän paskainen, kun sitä rassataan ja huuhdellaan spermalla ajoittain.

        Australiassa muuten tuli juuri sankarivainaa yhdestä pikkuhomosta. Hinttinä ei pärjännyt valitettavasti homofobiselle muslimiterroristille painissa. Valitettavaa.


      • Alkuperäinen kirjoittaja
        Herotero kirjoitti:

        Niin no ihan sama, vaikka myös homoseksuaaleista naisista käytetäänkin nykyään myös homo nimitystä, niin silti sanasta homo tulee mieleen kaksi miestä toistensa paskareikien kimpussa. Se on kuvottavaa. Naisten seksistä taas tulee pillunnuoleminen mieleen, joka valtaväestön mielestä nyt vain yksinkertaisesti on paljon mieluisempaa katseltavaa kuin karvaisen anaalin jyystäminen, olitte te homomiehet mitä mieltä tahansa

        Heteronaisen mielestä miespuoliset homot ovat sööttejä, tämä on siis lähes kaikkien naispuolisten ystävieni mielipide. Heteromiehien mielestä lesbot ovat enemmän iloksi silmälle, kuin homomiehet,(paras hetero ystäväni katsoo netissä kuvia/ videoita naispareista) luulisi tämänkin olevan kaikille itsestään selvyys. Miksi markkinoit omaa mielipidettäsi homoista jotenkin "yleispätevänä" enemmistön mielipiteenä? Ihmisiä on erilaisia. Miksi tunkea kaikki samaan muottiin, kun erilaisuus on rikkaus, eivätkä toisten suvaitseminen ja arvostaminen maksa mitään.

        Ja aloitusviestini oli kuulemma sairasta raivoa, jossa leimasin kaikki uskovaiset vihaajiksi. ?!!!
        Jos omia sanoja perustellaan raamatulla, on kirjoittaja harvoin ateisti... Tuota nidettä aseenaan lähes kaikki tuomitsijat ovat kuitenkin käyttäneet. Missä kohti viestiäni sanoin kaikkien kristittyjen arvomaailman homovastainen? Hmm. Omia sanoja kyllä tuetaan sananvapaudella, homot tuomitaan sairaiksi perversseiksi kyseisen vapauden nimissä, mutta kun homofobinen kristitty joutuu arvostelun kohteeksi, on teko heti kunnianloukkaus tai raivonpurkaus koko uskontokuntaa kohden.

        Minulla ei ole mitään kristinuskoa vastaan, mutta jos ette sattuneet muistamaan, maassamme on uskonnonvapaus, joka takaa oikeuden kuulua tai OLLA KUULUMATTA uskontoihin. Ymmärrän täysin sukupuolivähemmistön edustajia, jotka vihaavat kirkkoa, onhan se kiistämättä yksi suurimmista homojen tuomitsijoista ja eriarvoittajista, onhan kirkon julkinenkin kanta homoista kielteinen. Kuotenkaan sitä, että joku leimaa koko seurakunnan homovastaiseksi, en silti hyväksy, kyllä monet uskovaiset ovat minulle ihan henkilökohtaisesti kertoneet suhtautuvansa homoihin myönteisesti.

        Elämä olisi paljon helpompaa ilman ennakkoluuloja. Loppujen lopuksi seksuaalinen suuntautuminen on vain pieni osa ihmisyyttä muiden joukossa, tyhmintä mitä voi tehdä, on tulkita ihmisiä vain sen perusteella, kummasta sukupuolesta hän tykkää.


      • appisas
        Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        Heteronaisen mielestä miespuoliset homot ovat sööttejä, tämä on siis lähes kaikkien naispuolisten ystävieni mielipide. Heteromiehien mielestä lesbot ovat enemmän iloksi silmälle, kuin homomiehet,(paras hetero ystäväni katsoo netissä kuvia/ videoita naispareista) luulisi tämänkin olevan kaikille itsestään selvyys. Miksi markkinoit omaa mielipidettäsi homoista jotenkin "yleispätevänä" enemmistön mielipiteenä? Ihmisiä on erilaisia. Miksi tunkea kaikki samaan muottiin, kun erilaisuus on rikkaus, eivätkä toisten suvaitseminen ja arvostaminen maksa mitään.

        Ja aloitusviestini oli kuulemma sairasta raivoa, jossa leimasin kaikki uskovaiset vihaajiksi. ?!!!
        Jos omia sanoja perustellaan raamatulla, on kirjoittaja harvoin ateisti... Tuota nidettä aseenaan lähes kaikki tuomitsijat ovat kuitenkin käyttäneet. Missä kohti viestiäni sanoin kaikkien kristittyjen arvomaailman homovastainen? Hmm. Omia sanoja kyllä tuetaan sananvapaudella, homot tuomitaan sairaiksi perversseiksi kyseisen vapauden nimissä, mutta kun homofobinen kristitty joutuu arvostelun kohteeksi, on teko heti kunnianloukkaus tai raivonpurkaus koko uskontokuntaa kohden.

        Minulla ei ole mitään kristinuskoa vastaan, mutta jos ette sattuneet muistamaan, maassamme on uskonnonvapaus, joka takaa oikeuden kuulua tai OLLA KUULUMATTA uskontoihin. Ymmärrän täysin sukupuolivähemmistön edustajia, jotka vihaavat kirkkoa, onhan se kiistämättä yksi suurimmista homojen tuomitsijoista ja eriarvoittajista, onhan kirkon julkinenkin kanta homoista kielteinen. Kuotenkaan sitä, että joku leimaa koko seurakunnan homovastaiseksi, en silti hyväksy, kyllä monet uskovaiset ovat minulle ihan henkilökohtaisesti kertoneet suhtautuvansa homoihin myönteisesti.

        Elämä olisi paljon helpompaa ilman ennakkoluuloja. Loppujen lopuksi seksuaalinen suuntautuminen on vain pieni osa ihmisyyttä muiden joukossa, tyhmintä mitä voi tehdä, on tulkita ihmisiä vain sen perusteella, kummasta sukupuolesta hän tykkää.

        Jos väkisin haluaa nähdä yleistämistä ja muotteja, niin varmasti siinä onnistuu.

        Minä perustelen Raamatulla vain sitä mitä Raamattu sanoo. Mielestäni Raamatun pitäisi olla uskon perusta. Näin ollen kirkoissa ei pitäisi voida vihkiä homoja. Mutta eipä tuo minun asiani ole, kun en edes kirkkoon kuulu, enkä mihinkään muuhunkaan seurakuntaan.
        Ihmisen omien valintojen eikä lain tarvitse noudattaa vuonna 2014 Raamattua.


      • appisas
        Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

        Heteronaisen mielestä miespuoliset homot ovat sööttejä, tämä on siis lähes kaikkien naispuolisten ystävieni mielipide. Heteromiehien mielestä lesbot ovat enemmän iloksi silmälle, kuin homomiehet,(paras hetero ystäväni katsoo netissä kuvia/ videoita naispareista) luulisi tämänkin olevan kaikille itsestään selvyys. Miksi markkinoit omaa mielipidettäsi homoista jotenkin "yleispätevänä" enemmistön mielipiteenä? Ihmisiä on erilaisia. Miksi tunkea kaikki samaan muottiin, kun erilaisuus on rikkaus, eivätkä toisten suvaitseminen ja arvostaminen maksa mitään.

        Ja aloitusviestini oli kuulemma sairasta raivoa, jossa leimasin kaikki uskovaiset vihaajiksi. ?!!!
        Jos omia sanoja perustellaan raamatulla, on kirjoittaja harvoin ateisti... Tuota nidettä aseenaan lähes kaikki tuomitsijat ovat kuitenkin käyttäneet. Missä kohti viestiäni sanoin kaikkien kristittyjen arvomaailman homovastainen? Hmm. Omia sanoja kyllä tuetaan sananvapaudella, homot tuomitaan sairaiksi perversseiksi kyseisen vapauden nimissä, mutta kun homofobinen kristitty joutuu arvostelun kohteeksi, on teko heti kunnianloukkaus tai raivonpurkaus koko uskontokuntaa kohden.

        Minulla ei ole mitään kristinuskoa vastaan, mutta jos ette sattuneet muistamaan, maassamme on uskonnonvapaus, joka takaa oikeuden kuulua tai OLLA KUULUMATTA uskontoihin. Ymmärrän täysin sukupuolivähemmistön edustajia, jotka vihaavat kirkkoa, onhan se kiistämättä yksi suurimmista homojen tuomitsijoista ja eriarvoittajista, onhan kirkon julkinenkin kanta homoista kielteinen. Kuotenkaan sitä, että joku leimaa koko seurakunnan homovastaiseksi, en silti hyväksy, kyllä monet uskovaiset ovat minulle ihan henkilökohtaisesti kertoneet suhtautuvansa homoihin myönteisesti.

        Elämä olisi paljon helpompaa ilman ennakkoluuloja. Loppujen lopuksi seksuaalinen suuntautuminen on vain pieni osa ihmisyyttä muiden joukossa, tyhmintä mitä voi tehdä, on tulkita ihmisiä vain sen perusteella, kummasta sukupuolesta hän tykkää.

        Niin ja sairas raivo näyttää jatkuvan. Haukkaahan happea välillä. Veikkaan, että nykyään väitetty homofobia on yleisempi syy kiusata ihmisiä kuin homous. Sinunlaisesi raivoajat ovat luultavasti valmiita väkivaltaankin.


      • appisas kirjoitti:

        Niin ja sairas raivo näyttää jatkuvan. Haukkaahan happea välillä. Veikkaan, että nykyään väitetty homofobia on yleisempi syy kiusata ihmisiä kuin homous. Sinunlaisesi raivoajat ovat luultavasti valmiita väkivaltaankin.

        Appiksella on selkeästi joku väkivaltainen homo appiksen paskareiän kimpussa -fetissi ;D mutta tähän asti on päässyt toteuttamaan tätä vain netissä olkiukkojen kanssa. Ja niillekin on hävinnyt :D


      • kaamea
        bear_nick2 kirjoitti:

        Appiksella on selkeästi joku väkivaltainen homo appiksen paskareiän kimpussa -fetissi ;D mutta tähän asti on päässyt toteuttamaan tätä vain netissä olkiukkojen kanssa. Ja niillekin on hävinnyt :D

        Appisas haluaa kulliani. Olen kerran pannut ja sille tuli morkkis. Nyt jauhaa palstalla, kun perseseksi ei ollutkaan kivaa.


      • kaamea
        bear_nick2 kirjoitti:

        Appiksella on selkeästi joku väkivaltainen homo appiksen paskareiän kimpussa -fetissi ;D mutta tähän asti on päässyt toteuttamaan tätä vain netissä olkiukkojen kanssa. Ja niillekin on hävinnyt :D

        Yleensä ottaen bi ukkomiehille voi tulla morkkis kun ne saa melaa mekkoon. Mutta täähän on ymmärrettävää, ei kerta homoksi tee eikä toinenkaan kerta hehh heh.


      • kaamea kirjoitti:

        Yleensä ottaen bi ukkomiehille voi tulla morkkis kun ne saa melaa mekkoon. Mutta täähän on ymmärrettävää, ei kerta homoksi tee eikä toinenkaan kerta hehh heh.

        Eli olet pannut appisasta liian rajusti, jolloin hänellä on tuommoinen mielikuva homoista :(

        Ukkomiehiä nimenomaan täytyy käsitellä oikein hellästi.


    • mnhbgy7

      kuka per kele teki sinusta naurettavan homon eli imi pikkupoikana kikkeliäsi. liity kyrpä vapaamuurareihin

    • profesori/psygologi

      no hän pelkäsi tyttöjä joten epäsnormaali suhde tuli pojat liian läheisksi ja siinähän sit räpläsivät toisinaan ja kummaakos se on kun löyylyä lissää niin kuumahan tulloo. ja näin himot vei väärään suuntaan.

    • antaaolla

      Antaa uskovaisten kirjoitella, eihän tämä edes mikään keskustelupaikka ole, vaan seuranhakupalsta (ikävä kyllä). Että joo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6429
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3749
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      189
      3629
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2824
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2529
    6. 290
      2278
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1613
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      110
      1502
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1449
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1230
    Aihe