Liian pitkä ?

apuaah667

Hej,olen 16v poika ,ja olen 188cm pitkä ja painaan noin60kg.
MUTTA,tykkääks ees homo miehet pitkistä.Ku mä tykkään just musta pianikokoisimmasta.

8

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei väliä :)

      Varmasti tykkää, itse olen 192cm ja on kelvannut. Ei sillä pituudella mitään merkitystä. 188 ei ole edes mikään koripalloilija ;)

    • 11+15

      Oon ite 191cm 17v jätkä Tampereelta ja suoraan sanottuna pituudella ei väliä :) omasta mielestäni hyvännäkösiä tuttuja on väliltä 160cm-205cm että pituus ei todellakaan ratkaise, vaan ennemminkin kroppa ulkonäköpuolelta ;)

    • 172cm

      Täydellinen mulle.. ;)

    • Älä murehdi pituutta

      Olet aika laiha, vain 60 kg. Syötkö kunnolla vai oletko luonnostaan noin laiha? Pituus on hyvä.

    • boyy

      Voi olisit sopiva mulle onks sul kik tai whatsapp;)

    • (?)

      Olet liian laiha, suorastaan anorektinen, toisaalta olet vielä teini niin pituus ja paino eivät ole vielä balansissa, aika muuttanee asian.Mitä kysymykseesi tulee niin pituutesi on ihan hyvä.

    • Tietäväinen.

      Normaalin miehen mittahan tuo on, elä murehdi turhista. Tärkeintä on jos kemiat toimii puolison kanssa ja kaikki muu tulee sen jälkeen. Ja kyä näin yli 2 metrisenä ei ole pulaa ollut miehistä *huvittunut* ;-)

    • moiiiivaan

      Hej,mä oon se keskustelun aloittelija!
      Kik: sinuaainaodotan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe