fasaani pirupentele..

bonasa bonasia

Fasaanejahan istutetaan etupäässä kanakoira miehiä varten,joka on tavallaan hyvä...mutta niitä näytetään istuttavan nykysin joka paikkaan oli kanakoiria TAI EI....no kasvaapa luonnon monimuotoisuus,paskat....Spiderman 2 DVD:llä 17.11!oppupeleisä niistä ei oo ku haittaaa,lähes täysin kesyjä, melekeen koskea pystyy,ja talavisin niin onnettomia sinnittelee ilman ruokaa päivä tolkulla ja koittaa ehtiä jotain,..eihän riistan kuulu olla tämmöstä,ritsallaki saa...tämähän on sama ko laittais ihan normaaaleja kanoja luontoon,.neki eläis ehkä paremmin......Sit sanotaan että kyllä niiden jälkeläisistä tulee villejä niinkö metsoita taimuistavastaavista...VÄÄRIN,.kun olet päästänyt ne luontoon,fasaanit hakeutuvat asutuksen lähelle,.ehkä maatilan nurkille ja tekee sinne pesänsä ja poikaset sit taas tottuu asutukseen ja ihmisiin...RIISTAA,hahah....
Onhan sitäki koitettu että viiään ne oikeen erämaahan mutta kyllä ne on vain sieltäkin osannu ihmistenilmoille,jopa niiden lyhyiden lentojen ja minimaalisten aivojen varassa...

4

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teeri

      Suomen luontoon kuulumaton eläin.Meiläkin on niin kesyjä,että kepillä ylettys kolkkaamaan.
      Riistaeläin, kaikea sitä.
      En syötä niitä,päinvastoin hätistän pois.

    • Kokemusta on

      Kyllä ne villiintyy jos vain tarpeeksi ajoissa ne irti päästää.

      • heh

        ..niin määki oon luullu...mut ei,ni EI!


    • killhammer

      eihän ne lähe jos niit syli vauvoina pitää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3517
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2129
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1825
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1746
    5. 80
      1165
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      310
      1112
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      131
      1019
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      905
    Aihe