joo elikkäs kuin moni teist on käyny välimeren kebabis, on nimittäin ihan hyvää kebua :)
joo mutta asiaan kuin kauvan kestää jääkaapis se kebab esim jos vaikka tilaan siitä 3-4 kebua ja syö ne myöhemmin (en kaikkia kerrallaan) niin kuin monta päivää tollanen kebab säilyy jääkaapissa ennen kin se rupee pilantumaan ?
EN JAKSA SYÖDÄ KUIN YHDEN KERRALLAAN PÄIVÄSSÄ JOTEN NE OLET LÄSKI JUTUT VOI JÄTTÄÄ POIS KOKONANAN
ASIALLISIA VASTAUKSIA KIITOS :)
välimeren kebab
4
1333
Vastaukset
- kabablover87
Varmaan pari päivää niin kuin muutkin safkat.. Tietysti asiallisesti, asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus, niin kuin palstalla on ollut tapana.
Mietit tietysti kuljetusmaksuissa säästämistä. Itse tilaan yleensä kaksi tai kolme annosta ja syön niitä pari päivää.
Joo en miekään ole ylipainoinen, syön aina salaatitkin, toisin kuin moni muu.
Mukava kuulla että on muitakin kebabin suurkuluttajia jotka ymmärtää hyvän ja terveellisen safkan päälle. - melkeinylipainoinen
itsekin tosiaan otan useamman kebabin mukaan mutta ei minulle neljä riitä. En toki ole kovinkaan lihava (syön salaatitkin). Otan yleensä 5-7 kebabia mukaan,, ja niillä sitten pari päivää elelen.
- Onkokrapyla
Kebab ei lihota.
- Abiduralbob
Kebab säilyy 4 päivää hyvin kylmässä jääkaapissa. Paketti suljettuna ja muovipussissa niin viidentenä päivänä pannulla käristettynä se on oikein maukasta. Täytyy tietysti muistaa että aina saattaa seassa olla leipurin räkää,se kyllä käy käymään aika pian. Monesti sattunu kebukokki näkymään keittiöstä tiskille kun kokki kaivaa paikkojansa ja paljain käsin. Karvaa myös ollu annoksissa,mutta sehän tuo eksoottisuutta lisää ja saa jännittää onko karva kakkanen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991