Moi! Minun lapseni, (10v) haluaisi aloittaa cheerleadingin. Olin ensiksi suostuneena, mutta aloin ajatella lapseni kannalta. En tiedä, kestäidiköhän hän 2 tunnin treeneissä, kerran viikossa. Moni varmaan ajattelee musta hirveetä tyttöni arvostelijaa, mutta ajattelen vain hänen kannaltaan. En epäile hänen notkeuttaan yhtään, hän on notkea, saa spagaatit maahan jne.. Mutta. Hän on.. Hieman ylipainoinen. En tiedä, miten selittäisi hänelle että hän ei voisi aloittaa, vai kieltäisinkö lainkaan? Mitä te tekisitte?
Vastaukset 1
- päivi82
Älä todellakaan kiellä! Olen varma ettei lapsellasi nyt niin huonoa kunto ole ettei hän kahta tuntia jaksa. Muutenkin cheerleadingissa hieman painavemmat laitetaan nostajiksi, ja yleensä ainakin ylipainoiset ovat käsistä vahvoja. Akrobatiassa saattaa sitten tulla vaikeuksia, mutta jos joukkueen valmentajian kanssa keskustelet, uskon että siihenkin saadaan ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.2491737- 951341
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2441262- 671005
- 79953
- 49806
- 57659
- 45555
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80552No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29524