Moi! Minun lapseni, (10v) haluaisi aloittaa cheerleadingin. Olin ensiksi suostuneena, mutta aloin ajatella lapseni kannalta. En tiedä, kestäidiköhän hän 2 tunnin treeneissä, kerran viikossa. Moni varmaan ajattelee musta hirveetä tyttöni arvostelijaa, mutta ajattelen vain hänen kannaltaan. En epäile hänen notkeuttaan yhtään, hän on notkea, saa spagaatit maahan jne.. Mutta. Hän on.. Hieman ylipainoinen. En tiedä, miten selittäisi hänelle että hän ei voisi aloittaa, vai kieltäisinkö lainkaan? Mitä te tekisitte?
Apua?
auttakaa3
1
985
Vastaukset
- päivi82
Älä todellakaan kiellä! Olen varma ettei lapsellasi nyt niin huonoa kunto ole ettei hän kahta tuntia jaksa. Muutenkin cheerleadingissa hieman painavemmat laitetaan nostajiksi, ja yleensä ainakin ylipainoiset ovat käsistä vahvoja. Akrobatiassa saattaa sitten tulla vaikeuksia, mutta jos joukkueen valmentajian kanssa keskustelet, uskon että siihenkin saadaan ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536