miten tästä eteenpäin

yksin jäänyt

Meidän vauva sairastui ja olen joutunut olemaan hänen takiaan sairaalassa ja yövalvomisia on ollut. Univelkaa on kertynyt. Ehkä olen ollut tavanomaista ärtyneempi. Olen mielestäni kuitenkin tehnyt parhaani. Mies on saanut viettää aikaa kavereiden kanssa ja isyyslomankin oli matkoilla. Mies on yli vuoden ajan vähän väliä uhkaillut erolla mutta vielä päivä pari sitten sanoi, ettei koskaan meitä hylkäisi vaikka uhkaileekin erolla. Nyt hän sitten kuitenkin lähti sanoen, että olen pilannut hänen elämänsä ja tehnyt hänen elämästään mustaa. Tuntuu todella pahalta. En oikein tiedä, miten tästä eteenpäin. Vauvan sairauskaan ei ole vielä selvä. Sairaalatutkimuksia on tulossa.

3

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wsdfb

      Ehkäpä tuossa tilanteessa on paras päästää yhdestä riippakivestä irti ja keskittyä onnellisempaan elämään vauvan kanssa. Voimia sinne arkeen vauvan sairauden kanssa!

      Minä tiedän, että lopullisen eron tekeminen ei aina ole helppoa, mutta toisaalta kannattaako vetää perässään suhdetta, joka on erolla uhkailua? Tai sitten on opittava elämään itse niin, että huithait välittää tuommoisista eropuheista ja porskuttaa menemään vain. Mutta aika monta tunnetta siihen päästäkseen on kuoletettava.

      • yksin jäänyt

        Minä olen joutunut todellakin kuollettamaan paljon tunteita juuri noiden eropuheiden takia. Mies monesti ihmetteleekin, miksi olen muuttunut, enkä enää välitä niin kuin ennen. Kun hän lähti, niin katselin vain. Hän tuli sitten takaisin, mutta en usko hänen rakastavan minua. Hän tuli takaisin lapsen takia. En halua enää rakastaa häntä niin paljon, että särkyisin, kun hän lähtee. Olen helpottaakseni omaa oloani ollut enempi yhteyksissä exään. Haluaisin mennä kylään hänen luokseen ihan vaan ystävänä, koska hän yhä välittää, miltä minusta tuntuu, mutta vauva on sairas, enkä siten voi liikkua vapaasti. Hän sanoi tulevansa kylään kyllä, koska tarvitsen ystävää ja tukea, mutta pelkään mieheni reaktiota. Ex on minulle siis ihan vaan ystävä, ei sen enempää.


    • Ehkä kannattaisi

      keskittyä nyt ihan vain siihen omaan lapseen, eikä johonkin suhdesäätöihin. Sit kun lapsen asiat ovat paremmalla tolalla, niin voi ajatella miehiäkin. Kirjoituksestasi tulee vähän sellainen olo, että itseäsikin harmittaa viettää oman lapsen kanssa aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe