miten tästä eteenpäin

yksin jäänyt

Meidän vauva sairastui ja olen joutunut olemaan hänen takiaan sairaalassa ja yövalvomisia on ollut. Univelkaa on kertynyt. Ehkä olen ollut tavanomaista ärtyneempi. Olen mielestäni kuitenkin tehnyt parhaani. Mies on saanut viettää aikaa kavereiden kanssa ja isyyslomankin oli matkoilla. Mies on yli vuoden ajan vähän väliä uhkaillut erolla mutta vielä päivä pari sitten sanoi, ettei koskaan meitä hylkäisi vaikka uhkaileekin erolla. Nyt hän sitten kuitenkin lähti sanoen, että olen pilannut hänen elämänsä ja tehnyt hänen elämästään mustaa. Tuntuu todella pahalta. En oikein tiedä, miten tästä eteenpäin. Vauvan sairauskaan ei ole vielä selvä. Sairaalatutkimuksia on tulossa.

3

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wsdfb

Ehkäpä tuossa tilanteessa on paras päästää yhdestä riippakivestä irti ja keskittyä onnellisempaan elämään vauvan kanssa. Voimia sinne arkeen vauvan sairauden kanssa!

Minä tiedän, että lopullisen eron tekeminen ei aina ole helppoa, mutta toisaalta kannattaako vetää perässään suhdetta, joka on erolla uhkailua? Tai sitten on opittava elämään itse niin, että huithait välittää tuommoisista eropuheista ja porskuttaa menemään vain. Mutta aika monta tunnetta siihen päästäkseen on kuoletettava.

• yksin jäänyt

Minä olen joutunut todellakin kuollettamaan paljon tunteita juuri noiden eropuheiden takia. Mies monesti ihmetteleekin, miksi olen muuttunut, enkä enää välitä niin kuin ennen. Kun hän lähti, niin katselin vain. Hän tuli sitten takaisin, mutta en usko hänen rakastavan minua. Hän tuli takaisin lapsen takia. En halua enää rakastaa häntä niin paljon, että särkyisin, kun hän lähtee. Olen helpottaakseni omaa oloani ollut enempi yhteyksissä exään. Haluaisin mennä kylään hänen luokseen ihan vaan ystävänä, koska hän yhä välittää, miltä minusta tuntuu, mutta vauva on sairas, enkä siten voi liikkua vapaasti. Hän sanoi tulevansa kylään kyllä, koska tarvitsen ystävää ja tukea, mutta pelkään mieheni reaktiota. Ex on minulle siis ihan vaan ystävä, ei sen enempää.

• Ehkä kannattaisi

keskittyä nyt ihan vain siihen omaan lapseen, eikä johonkin suhdesäätöihin. Sit kun lapsen asiat ovat paremmalla tolalla, niin voi ajatella miehiäkin. Kirjoituksestasi tulee vähän sellainen olo, että itseäsikin harmittaa viettää oman lapsen kanssa aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1838
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      352
      1565
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      147
      1181
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1164
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1014
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      989
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe