Auton tunnus LU501. Nähnyt olen mutta palokunta on jäänyt selvittämättä. Useiden autojen tiedot löytyy netistä, mutta tämän tiedot on jäänyt selvittämättä.
Siis mistä palokunnasta auto on?
Palo- ja pelastusautobongaus
4
1195
Vastaukset
- Toinen bongaus
Löytyy tunnuksella RLU 501 täältä.
http://henrik.1g.fi/kuvat/Hälytysajoneuvot/Uusimaa/Länsi-Uusimaa/Pelastuslaitos/Asema 50 Vihti/ - Mallisuoritus
Ainakin yksi tämän auton miehistöstä on kunnostautunut pelastustehtävässään. LU pelastuslaitos tutkii, että miten tämän auton miehistö voidaan palkita onnistuneesta tehtävän hoidosta. Esimerkillistä toimintaa kaikin puolin.
- Onkopoistettuvahvuudesta
Onko tämä juuri se tapaus kun miehistön jäsen käyttäytyi väkivaltaisesti onnettomuuspaikalla onnettomuusautoa hakemaan tulleita ja kuljettajaa kohtaan.
- sairastanykysin
Mitä vitua te saatte kiksejä joistai paloautojen tunnuksista?!?!?!?! Huhhuuuh, kai ootte max. 12v? Sama ku alkaisin vetää handuu aina ku nään 69:n jonku rekkarissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?992063- 981498
- 1211253
- 771205
- 1121187
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571014- 51987
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36902
- 33794