Hei, aloitin juuri pelaamaan Diablo2 LoD barbaarilla ja kysyisin: Mihin taitoihin kannattaa panostaa näin esim duelia ajatellen? Saa tänne muitakin neuvoja pistää, jos jaksatte.
Diablo 2 neuvoja jälleen
6
724
Vastaukset
- Pro-Gainer
Mun accountname on Kuitunen ja mua näkee Battle.netin FIN 1 tai 2 kanavalla chatissä
jos tiedät??- Duff_man
Moi Kuitunen. Account nimeni on Sw4mp, jos kiinnostaa..Nyt olenkin aloittanut pelaaman sourcella, joten kuka neuvoo mihinkä sillä kannattaa taidot panostaa?
- THUNER
annan sulle erittäin hyvän vinkin... älä pelaa barbaarilla... pelaa paladinilla... mun paladin tappaa melkein kaikki yhestä iskusta... kannattaa paladinilla pelata nääs
öhöm thuner... paladin o huono... vaikka sil tappaa yhestä niin se ei takaa sitä et sä osut...
Amazon on paras dueli hahmo ku sil on väistöjä ja valkyrie kaveri
- eBotd
Ensinnäkin:mikä päivitys?
Toiseksi: www.diabloii.net löytyy monta 1.09 ja 1.10
guidea hahmolle kuin hahmolle.. tod näkösesti pelaat realmis eli 1.10 o alla..
barbaarilla wirlwind täysille, ja sit se ase luokka mitä käytät, battle orders. ja sit joitaki pointteja naturall ressuihin, stone skin, ja shout, 1 poitti siihe warcry mikä nostaa 1 skill lvl..
sorsalla maximiin: fireball, fire bolt, meteor ja fire mastery. 1 pointti warmth, energy shieldii muutama ja sit 1 shiver armoriin, ja tietty 1 pointti teleen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427