Hei, aloitin juuri pelaamaan Diablo2 LoD barbaarilla ja kysyisin: Mihin taitoihin kannattaa panostaa näin esim duelia ajatellen? Saa tänne muitakin neuvoja pistää, jos jaksatte.
Diablo 2 neuvoja jälleen
6
714
Vastaukset
- Pro-Gainer
Mun accountname on Kuitunen ja mua näkee Battle.netin FIN 1 tai 2 kanavalla chatissä
jos tiedät??- Duff_man
Moi Kuitunen. Account nimeni on Sw4mp, jos kiinnostaa..Nyt olenkin aloittanut pelaaman sourcella, joten kuka neuvoo mihinkä sillä kannattaa taidot panostaa?
- THUNER
annan sulle erittäin hyvän vinkin... älä pelaa barbaarilla... pelaa paladinilla... mun paladin tappaa melkein kaikki yhestä iskusta... kannattaa paladinilla pelata nääs
öhöm thuner... paladin o huono... vaikka sil tappaa yhestä niin se ei takaa sitä et sä osut...
Amazon on paras dueli hahmo ku sil on väistöjä ja valkyrie kaveri
- eBotd
Ensinnäkin:mikä päivitys?
Toiseksi: www.diabloii.net löytyy monta 1.09 ja 1.10
guidea hahmolle kuin hahmolle.. tod näkösesti pelaat realmis eli 1.10 o alla..
barbaarilla wirlwind täysille, ja sit se ase luokka mitä käytät, battle orders. ja sit joitaki pointteja naturall ressuihin, stone skin, ja shout, 1 poitti siihe warcry mikä nostaa 1 skill lvl..
sorsalla maximiin: fireball, fire bolt, meteor ja fire mastery. 1 pointti warmth, energy shieldii muutama ja sit 1 shiver armoriin, ja tietty 1 pointti teleen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o4024841Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit4752991Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1292591Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1922527Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2292519"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –591605Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a5851514Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4691341Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki141313Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v421060