Hei, aloitin juuri pelaamaan Diablo2 LoD barbaarilla ja kysyisin: Mihin taitoihin kannattaa panostaa näin esim duelia ajatellen? Saa tänne muitakin neuvoja pistää, jos jaksatte.
Diablo 2 neuvoja jälleen
6
711
Vastaukset
- Pro-Gainer
Mun accountname on Kuitunen ja mua näkee Battle.netin FIN 1 tai 2 kanavalla chatissä
jos tiedät??- Duff_man
Moi Kuitunen. Account nimeni on Sw4mp, jos kiinnostaa..Nyt olenkin aloittanut pelaaman sourcella, joten kuka neuvoo mihinkä sillä kannattaa taidot panostaa?
- THUNER
annan sulle erittäin hyvän vinkin... älä pelaa barbaarilla... pelaa paladinilla... mun paladin tappaa melkein kaikki yhestä iskusta... kannattaa paladinilla pelata nääs
öhöm thuner... paladin o huono... vaikka sil tappaa yhestä niin se ei takaa sitä et sä osut...
Amazon on paras dueli hahmo ku sil on väistöjä ja valkyrie kaveri
- eBotd
Ensinnäkin:mikä päivitys?
Toiseksi: www.diabloii.net löytyy monta 1.09 ja 1.10
guidea hahmolle kuin hahmolle.. tod näkösesti pelaat realmis eli 1.10 o alla..
barbaarilla wirlwind täysille, ja sit se ase luokka mitä käytät, battle orders. ja sit joitaki pointteja naturall ressuihin, stone skin, ja shout, 1 poitti siihe warcry mikä nostaa 1 skill lvl..
sorsalla maximiin: fireball, fire bolt, meteor ja fire mastery. 1 pointti warmth, energy shieldii muutama ja sit 1 shiver armoriin, ja tietty 1 pointti teleen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit846014KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3185096Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202648Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei462588Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831822Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031659Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1081471
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191392