Hei, aloitin juuri pelaamaan Diablo2 LoD barbaarilla ja kysyisin: Mihin taitoihin kannattaa panostaa näin esim duelia ajatellen? Saa tänne muitakin neuvoja pistää, jos jaksatte.
Diablo 2 neuvoja jälleen
6
678
Vastaukset
- Pro-Gainer
Mun accountname on Kuitunen ja mua näkee Battle.netin FIN 1 tai 2 kanavalla chatissä
jos tiedät??- Duff_man
Moi Kuitunen. Account nimeni on Sw4mp, jos kiinnostaa..Nyt olenkin aloittanut pelaaman sourcella, joten kuka neuvoo mihinkä sillä kannattaa taidot panostaa?
- THUNER
annan sulle erittäin hyvän vinkin... älä pelaa barbaarilla... pelaa paladinilla... mun paladin tappaa melkein kaikki yhestä iskusta... kannattaa paladinilla pelata nääs
öhöm thuner... paladin o huono... vaikka sil tappaa yhestä niin se ei takaa sitä et sä osut...
Amazon on paras dueli hahmo ku sil on väistöjä ja valkyrie kaveri
- eBotd
Ensinnäkin:mikä päivitys?
Toiseksi: www.diabloii.net löytyy monta 1.09 ja 1.10
guidea hahmolle kuin hahmolle.. tod näkösesti pelaat realmis eli 1.10 o alla..
barbaarilla wirlwind täysille, ja sit se ase luokka mitä käytät, battle orders. ja sit joitaki pointteja naturall ressuihin, stone skin, ja shout, 1 poitti siihe warcry mikä nostaa 1 skill lvl..
sorsalla maximiin: fireball, fire bolt, meteor ja fire mastery. 1 pointti warmth, energy shieldii muutama ja sit 1 shiver armoriin, ja tietty 1 pointti teleen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673