Ymmärrystä vailla

Ryynäsen Topi

En vaan ymmärrä, kun rehellistä metsästäjää sorretaan. Nyt rajoitetaan talvipyyntiä, vaikka metsästäjätutkinto on suoritettu ja hallussa on laillinen ase. Pirkanmaalla ja Hämeessä on teertä metsässä, mutta joku laittaa kapuloita rattaisiin. Se on riistahallitus ja seminaariakat, jotka yrittävät saada vaan itselleen mahdollisimman paljon metsässä lojuvaa paistilihaa. Nyt ei kenelläkään kannata uskoa näihin raportteihin, joita linnunmetsästäjät täällä antavat muka hyvässä uskossaan. Kaikki byrokratia on vaan valetta ja Pirkanmaa ja Häme on ovat uhreja. Metsästäjää tuolla alueella lyödään alta lipan ja estetään hankkimasta pakastinta täyteen laatulihaa. Minulla on yli sata sorsaa pakkasessa. Mietihän, pajonko niistä saisi jos tarjoaisi jollekin ruokaravintolalle. Teertä kyllä vielä mahtuisi pakkasaeen. Ihmetyttää vaan tuo Pirkanmaan ja Hämeen sorto:

12

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinson!

      Topilla se kakan jauhaminen valuu omaan niskaan...ei voi kuin nauraa...heh,heh...

    • Mehtien mies

      Ylläpito voisi jo tehdä jotain tälle trolli topille!! Alkuperäisen kyllä tunnistaa järkevistä teksteistään.

      • ylläpito hoi

        Samaa mieltä. Eikö nimimerkillä ole mitään suojaa, ei Topi sentään noin ajattele, ' tolkun mies' on. Nämä märkäkorvat, jotka melskaavat toisen nimissä saisivat vetää v...-viltin korvilleen ja paeta vuorille.


      • Sateenkaaripoitsu
        ylläpito hoi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Eikö nimimerkillä ole mitään suojaa, ei Topi sentään noin ajattele, ' tolkun mies' on. Nämä märkäkorvat, jotka melskaavat toisen nimissä saisivat vetää v...-viltin korvilleen ja paeta vuorille.

        Haloo. Apua! Nyt jo huutaa apua tämä poika. Topi on hyvä jätkä. Nyt jo häntä puolustan. Eikö kukaan voisi tulla apuun? Palokunta, poliisi, apua apua jo haluan....... Auttakaa, ylläpito, poliisi kuka tahansa, auttakaa kun Topi on hyvä jätkä ja häntä kiusataan auttakaa jo hyvän tähden sentään ja minä jo vaadin poliisia paikalle, ei varmaan kaukana ole puolustusvoimienkaan kutsu paikalle? Heillähän oli tilauksessa uudet panssarivaunut ja hävittäjiäkin on olemassa. Kyllä Topi saa oikeutta kun puolustusvoimat otetaan käyttöön. Ei herrasmies kaikkea jaksa sietää. Jos joku on kateellinen pakkasessa olevista lihoista, niin olkoon. Topin kanssa kyllä voisin namutella sorsalihalla ihan kahden kesken kynttilän valossa. Mullahan on ne uudet kahluusaappaat ja pupuaiheinen lippis. Minäkin olen metsästäjäpoika ihan henkeen ja vereen asti. Topille terkkuja, brassaillaan ja toivottavasti tavataan miehiset metsästystamineet yllämme joku päivä.


      • Torvisen Make
        Sateenkaaripoitsu kirjoitti:

        Haloo. Apua! Nyt jo huutaa apua tämä poika. Topi on hyvä jätkä. Nyt jo häntä puolustan. Eikö kukaan voisi tulla apuun? Palokunta, poliisi, apua apua jo haluan....... Auttakaa, ylläpito, poliisi kuka tahansa, auttakaa kun Topi on hyvä jätkä ja häntä kiusataan auttakaa jo hyvän tähden sentään ja minä jo vaadin poliisia paikalle, ei varmaan kaukana ole puolustusvoimienkaan kutsu paikalle? Heillähän oli tilauksessa uudet panssarivaunut ja hävittäjiäkin on olemassa. Kyllä Topi saa oikeutta kun puolustusvoimat otetaan käyttöön. Ei herrasmies kaikkea jaksa sietää. Jos joku on kateellinen pakkasessa olevista lihoista, niin olkoon. Topin kanssa kyllä voisin namutella sorsalihalla ihan kahden kesken kynttilän valossa. Mullahan on ne uudet kahluusaappaat ja pupuaiheinen lippis. Minäkin olen metsästäjäpoika ihan henkeen ja vereen asti. Topille terkkuja, brassaillaan ja toivottavasti tavataan miehiset metsästystamineet yllämme joku päivä.

        Anna mennä kun on alamäki tällä saastuneella paskanjauhanta palstalla:D
        Tänne saa kirjoitella ihan mitä vaan joten laita pilvipäissäsi vaan parasta kokoajan! Tämähän on jo suorastaan viihdettä:DD


      • Sateenkaaripoitsu
        Torvisen Make kirjoitti:

        Anna mennä kun on alamäki tällä saastuneella paskanjauhanta palstalla:D
        Tänne saa kirjoitella ihan mitä vaan joten laita pilvipäissäsi vaan parasta kokoajan! Tämähän on jo suorastaan viihdettä:DD

        Oletkos Make? Namupoika hymynaama. Make oi Make, nyt jo yhdessä metsäästystä harrastetaan. Sorsaliha ja teeripaisti, voi kun metsolihaakin sinun kanssasi voisi syödä iltahämärissä. Ja hirvi se vasta hyvää on. Pojilla on aivan mahtavat kuteet päällänsä kun ne noita hirviä metsästää. Jami jami ja kahluusaappaat. Ase on kivääri ja PUMPUM, anna Make aseen paukkua, Pum! Ah ihana Torvisen Make, metsästäjä namupoika.


      • teetkö työtä?
        Sateenkaaripoitsu kirjoitti:

        Oletkos Make? Namupoika hymynaama. Make oi Make, nyt jo yhdessä metsäästystä harrastetaan. Sorsaliha ja teeripaisti, voi kun metsolihaakin sinun kanssasi voisi syödä iltahämärissä. Ja hirvi se vasta hyvää on. Pojilla on aivan mahtavat kuteet päällänsä kun ne noita hirviä metsästää. Jami jami ja kahluusaappaat. Ase on kivääri ja PUMPUM, anna Make aseen paukkua, Pum! Ah ihana Torvisen Make, metsästäjä namupoika.

        Olet väärällä palstalla "Susianal'yyti". Täällä saat vain suolapaukun persuuksiisi ja pullosta päähän, haavat ja voiteet samalla kerralla.


      • 6+6
        teetkö työtä? kirjoitti:

        Olet väärällä palstalla "Susianal'yyti". Täällä saat vain suolapaukun persuuksiisi ja pullosta päähän, haavat ja voiteet samalla kerralla.

        Susilyyli lienee päässyt palstan valvojaksi, koska provot pysyy sivustolla, mutta asia kirjoitukset poistetaan. Itse olen siirtynyt asia keskustelun parissa jo toisaalle. Saatan vuodenpäästä poiketa kottoon onko meno muuttunut. Jos ei niin olkoon. Ylläpidolle tiedoksi, että kiitos kun karkoitatte viimeisetkin asia keskustelut palstalta. Joulun odotusta kuitenkin!!


      • Ryynäsen Topi
        6+6 kirjoitti:

        Susilyyli lienee päässyt palstan valvojaksi, koska provot pysyy sivustolla, mutta asia kirjoitukset poistetaan. Itse olen siirtynyt asia keskustelun parissa jo toisaalle. Saatan vuodenpäästä poiketa kottoon onko meno muuttunut. Jos ei niin olkoon. Ylläpidolle tiedoksi, että kiitos kun karkoitatte viimeisetkin asia keskustelut palstalta. Joulun odotusta kuitenkin!!

        Kummallakohan puolella sinäkin oikein olet, meidän rehellisten metsästäjien vaiko huumetta syövien ituhippien? Me metsien miehet ja pojat olemme kaikki veljiä keskenämme ja puhallamme yhteen hiileen. Nyt vaan kateilijat yrittävät estää meitä täyttämästä pakastiamme riistalihalla. Vaikka lihaa on paljon niin aina vaan asetetaan uusia rajoituksia. Varsinkin ainakin teertä mahtuisi vielä. Ja saahan noita kaupasta lisää pakastimia että mahtuu enemmän. Jos ilmasta lihaa hakee metsästä, niin siinä jo äkkiä yhden pakastimen hinnan säästää.


      • heh heh 6+6
        6+6 kirjoitti:

        Susilyyli lienee päässyt palstan valvojaksi, koska provot pysyy sivustolla, mutta asia kirjoitukset poistetaan. Itse olen siirtynyt asia keskustelun parissa jo toisaalle. Saatan vuodenpäästä poiketa kottoon onko meno muuttunut. Jos ei niin olkoon. Ylläpidolle tiedoksi, että kiitos kun karkoitatte viimeisetkin asia keskustelut palstalta. Joulun odotusta kuitenkin!!

        Heh heh, pysykin poissa keskustelemasta ja lällättele vaan siellä hiekkalaatikolla, minne oot siirtynyt.


      • En ole koko
        heh heh 6+6 kirjoitti:

        Heh heh, pysykin poissa keskustelemasta ja lällättele vaan siellä hiekkalaatikolla, minne oot siirtynyt.

        syksynä nähnyt ainuttakaan kanalintua vaikka olen useamman kymmentuntisen metsässä rymynnyt.


    • Poromunanpurija

      CANNABIS SATIVA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      51
      3636
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2098
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1584
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1434
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1391
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1312
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1208
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe