Voiko eripuolilta Suomea lähettetty sähköposti olla samasta IP-osoitteesta? Vai onko se laitteeseen sidottu esim. Kaikki samanmerkkiset/malliset puhelimet = sama IP -osoite.
Kiitos vastauksesta etukäteen.
Mistä IP osoite tulee?
8
86
Vastaukset
- 3r4terghy
Tieto on lähempänä kuin arvaatkaan
http://fi.wikipedia.org/wiki/IP-osoite - PI-osoite
Kiitos linkistä! Ymmärinkö oiken,että operaattori laitaa kaikille mobiililaitteista tuleville sähköposteille saman IP- osoiten jolloin viestin saajalle näyttää kuin viestit tulisivat samalta lähettäjältä?
- lauriv
Ei, vaan jokaisella verkossa olevalla laitteella on oma IP-osoite. Tosin esimerkiksi minulla on täällä kotona yhteensä kolme kannettavaa, joiden liikenne menee modeemin kautta ja kaikki näkyvät ulkomaailmaan samalla IP-osoitteella. Sisäverkossahan ("modeemin isäpuolella") noillakin on omat IP-osoitteet, mutta ei niistä sen enempää.
- IP-osoite
Tartee vastata itse omaan kysymykseen,kun sain asiantuntijalta vastauksen.
Jos viestien lähettäjillä on sama operaattori ja sama mobiililaite niin operaattorilta voi tulla postille sama IP-osoite joka näkyy vastaanottajalle. Joiltakin operaattoreilta voi tulla myös ulkomainen IP jolloin näytää,kuin viestit olis lähetetty ulkomailta.- viisasveto
Aaasian tuntija vastasi väärin!!
www.myip.com - viisaastivedetty
viisasveto kirjoitti:
Aaasian tuntija vastasi väärin!!
www.myip.comKorjaan
www.whatismyipaddress.com - viisasvetotaas
Toki, esim: mokkuloissa on 10 eri laitetta missä tahansa samassa IPssä.
Kiinteä laajakaista on aina 1 IP,,n takana/ 1 käyttäjä osoite. - pcmuseo
viisasvetotaas kirjoitti:
Toki, esim: mokkuloissa on 10 eri laitetta missä tahansa samassa IPssä.
Kiinteä laajakaista on aina 1 IP,,n takana/ 1 käyttäjä osoite.Tarjoititko NAT:tia?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Osoitteenmuunnos
t:p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628