Ryan Air tai Bkue1 ?

Calerdo

Onko kellään kokemusta Ryan Airin lennolta Frankfurttiin tai Blue1 lennolta Kööpenhaminaan? Entä onko tiedossa hyviä hotelleja, n.60-80e/ vrk ko. kaupungeissa? Se minulle nyt kertokaa.

10

2758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krisse

      Molemmista on kokemusta ja suosittelen kumpaakin. Tarjoavat halpoja lentoja, mutta yhtiöihin voi luottaa.

      Ryanair on halpalentoyhtiö, kun taas Blue1 on Star allianceen kuuluva perinteinen lentoyhtiö.

      Ryanair tarjoaa lentoja Frankfurt-Hahniin alk. 19,99 e/suunta ja Blue1 Köpikseen alk. 49 e/suunta.

      Köpiksestä on vaikeaa löytää hyvää hotellia mainitsemallasi hinnalla. Sen sijaan Saksassa löytyy vähintään kolmen tähden hotelleja. Tutkipa vaikka Ryanairin hotellivälityksen tarjouksia. Jos lennät Hahniin, voit viettää kaupunkilomasi yhtä kätevästi Frankfurtissa, Kölnissä tai Luxemburgissa. Tai jossakin viinialueiden viehättävissä pikkukaupungeissa esim. Trier, Bernkastel Kues, Koblenz tai Heidelberg. Kaikkiin kohteisiin on sujuvat ja edulliset bussiyhteydet Hahnin kentältä.
      http://www.tourist-info-hahn-airport.de/inhalte_dt/fs_index1.htm

    • Blue1

      Olen töissä Blue1:llä joten kehoitan ettet sekoita Blue1:tä millään tavalla halpalentoyhtiöksi. Blue1 on normaali lentoyhtiö. Miksi ensin matkustaa esim. Helsingistä Tampereelle ja lentää Frankfurtiin pienelle sivukentälle. Jos Ryanairin kone menee huoltoon ja lento peruuntuu halpalentoyhtiönä ei Ryanair korvaa mitään. Jos Blue1:llä lento peruuntuu matkustajat voidaan siirtää toisen yhtiön koneeseen tai jos matkustajalle ei sovi kyseinen asia Blue1:n korvaa. Ryanairilla tulee hintaan vielä verot kun blue1:llä verot on laskettu hintaan. Blue1:lla on ilmainen tarjoilu koneessa kun taas Ryanairilla ei.

      • Make

        Ainakin ryanairin sivuilla luki, että peruuntuneet lennot korvataan.


      • Krisse
        Make kirjoitti:

        Ainakin ryanairin sivuilla luki, että peruuntuneet lennot korvataan.

        Ryanair ei ole peruuttanut yhtään lentoaan Tampereelta. Kaikki on lennetty ja lähes aina aikataulun mukaisesti. Ryanairin suosio perustuu juuri sen luotettavuuteen.


      • tyrp
        Krisse kirjoitti:

        Ryanair ei ole peruuttanut yhtään lentoaan Tampereelta. Kaikki on lennetty ja lähes aina aikataulun mukaisesti. Ryanairin suosio perustuu juuri sen luotettavuuteen.

        Mutta pysyykö raikku myös ilmassa. Liput on niin edullisia että niillä rahoilla ei huolleta yhtään konetta.. Joo joo, ei ole vielä tippunut yhtäkään


      • ...maksaa?
        tyrp kirjoitti:

        Mutta pysyykö raikku myös ilmassa. Liput on niin edullisia että niillä rahoilla ei huolleta yhtään konetta.. Joo joo, ei ole vielä tippunut yhtäkään

        Onko näin? Paljonko lentokoneen huolto sitten maksaa? Minkä hintainen lippu vähintään kannattaisi ostaa, ettei lentokone putoaisi?


      • Kallux
        tyrp kirjoitti:

        Mutta pysyykö raikku myös ilmassa. Liput on niin edullisia että niillä rahoilla ei huolleta yhtään konetta.. Joo joo, ei ole vielä tippunut yhtäkään

        Ryanair on toiminut jo 20 vuotta eli kyseessä ei ole mikään uusi lentoyhtiö. Halvoista lipuista huolimatta Ryanair on Euroopan kannattavin lentoyhtiö. Sen voitot kertyvät useasta eri toiminnosta, joista lentotoiminta on vain yksi osa. Kaikkia Euroopan lentoyhtiöitä sitovat samat lentoturvallisuuteen liittyvät määräykset ja viranomaiset valvovat niitä. Ryanairin lentokalusto kuuluu sitä paitsi Euroopan nuorimpiin.


      • Calerdo
        Kallux kirjoitti:

        Ryanair on toiminut jo 20 vuotta eli kyseessä ei ole mikään uusi lentoyhtiö. Halvoista lipuista huolimatta Ryanair on Euroopan kannattavin lentoyhtiö. Sen voitot kertyvät useasta eri toiminnosta, joista lentotoiminta on vain yksi osa. Kaikkia Euroopan lentoyhtiöitä sitovat samat lentoturvallisuuteen liittyvät määräykset ja viranomaiset valvovat niitä. Ryanairin lentokalusto kuuluu sitä paitsi Euroopan nuorimpiin.

        Kivoja kommentteja teiltä löytyy.Mutta ottakaa kantaa ja heittäkää lisää tarinaa,kärpäset!


    • Mukavin vaihtoehto

      Olen useasti matkustanut Blue 1:lla ja sillä kuljen tästäkin eteenpäin. Olen kulkenut Finnairilla ja Sas:lla myös mutta Blue1 on silti mukavin. Koneet ovat tosin pieniä mutta hintalaatu suhde on kohdallaan. Suosittelen lämpimästi!

    • Anonyymi

      Helsinki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      118
      9465
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      156
      2536
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      9
      1396
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe