Pikaisen pistää vihaksi nämä wonabe suomimerkit Reima etc. Pelkkää kiinan paskaa ja muka suomalaisia. 3€ räteistä halutaan toistasataa euroa pelkän merkin takia???
Olisiko jollain vihjata mistä saisi edes Euroopassa tehtyjä riepuja alle 120cm pojalle.
Mistä kunnollisia vaatteita alle 120cm lapselle.
3
134
Vastaukset
- Ei rahasta kiinni
Tuskin ovat Euroopassa tehntyjä, mutta minä olen kallistunut jesper juniorin vaatteisiin, ainakin mitä ulkovaatteisiin, kuravaatteisiin ja hanskoihin tulee. Nyt xxl-sportin sadetakki ja kurahousut villasukkia (konepestäviä ohuita). Kun ovat alessa, niin hinta -laatu enemmän kuin kohdallaan molemmissa. Meillä ei todellakaan ole rahasta kiinni, mutta ihan periaatteessa en suostu maksamaan merkeistä satoja euroja. Minulla sellainen ideologia, ja varsinkin kun olen itse ollut vaatealalla sisäänoston puolella, niin jokin käsitys siitä paljonko tuotantokustannukset missäkin ovat. Pätevät ja hyvälaatuiset vaatteet ovat käyttötavaraa. Sataset laitan kultaan, timatteihin ja osakkeisiin....heh, niistä jää lapsellekin pesämunaa sitten aikuisuuteen.
- Hannas_83
Hei. Mä tilasin pikku prinssilleni täältä ja oon ollut tosi tyytyväinen. www.kaasujalkaoutlet.fi
- Miisa81
Hei. Ainakin hyviä ja laadukkaita kenkiä löytyy kenkäkauppa.net. Itse tilasin sieltä kolmelle lapselle kengät. Olen tyytyväinen! http://www.xn--kenkkauppa-t5a.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833