Mikäli siskosi nukkuu, herätä hänet ja sano minulta hyvää yötä ja suukkoja. Mikäli hän on hereillä, älä välitä hänelle mitään terveisiä.
Taidan mennä nukkumaan. Hyvää yötä kaikille. :)
Kurpizza
11
65
Vastaukset 11
- ebzu
Öitä.
Entä jos hän on jossain puolitilassa ja näyttelee nukkuvaa ainakin osittain?
No öitä ja onnea ääliö-jahtiin. (En nyt tarkoita ääliöllä siskoani)Tietänet, mitä tehdä tänään hänen nukahdettuaan...
- motari
kurpizza kirjoitti:
>_
nussi sitä korvaan taskulampul jokutyypin nimeen
Minä olen oikeasti miettinyt, mikä vitsi tuokin on, täytyy olla aika pieni jos...
Jos nyt en kuitenkaan.Korvaraiskaushan ei oikeasti ole kirjaimellisesti otettava termi, ja juuri sen vuoksi se on kivaa ajatella sellaisena.
Joo... Älä tuota Motarin ideaa ainakaan minun nimissäni toteuta.jokutyyppi19 kirjoitti:
Korvaraiskaushan ei oikeasti ole kirjaimellisesti otettava termi, ja juuri sen vuoksi se on kivaa ajatella sellaisena.
Joo... Älä tuota Motarin ideaa ainakaan minun nimissäni toteuta.Mutta jonkun muun nimissä? 0.0??
Sisko ei ole vielä mennyt nukkumaan, mutta minun on kohta pakko mennä.
Sinä saat kärsiä siis nyt, koska kukaan muu ei ole paikalla:
Hyvää yötä.
Kauniita unia.
Korvaraiskausten kuvia.
Inspiraatio hukassa, kun ei tuon pahempaa...Onko tämän tarkoitus olla hauska vitsi? Hei Nasse, kerro kaloillesi seksuaalisesti vihjailevat terveiset minulta, mikäli se on leikin ideana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 131804
- 58666
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?76655Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha78586Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55551Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26523- 152454
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40448- 42438
Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6414