Mikäli siskosi nukkuu, herätä hänet ja sano minulta hyvää yötä ja suukkoja. Mikäli hän on hereillä, älä välitä hänelle mitään terveisiä.
Taidan mennä nukkumaan. Hyvää yötä kaikille. :)
Kurpizza
11
56
Vastaukset
- ebzu
Öitä.
Entä jos hän on jossain puolitilassa ja näyttelee nukkuvaa ainakin osittain?
No öitä ja onnea ääliö-jahtiin. (En nyt tarkoita ääliöllä siskoani)Tietänet, mitä tehdä tänään hänen nukahdettuaan...
- motari
kurpizza kirjoitti:
>_
nussi sitä korvaan taskulampul jokutyypin nimeen
Minä olen oikeasti miettinyt, mikä vitsi tuokin on, täytyy olla aika pieni jos...
Jos nyt en kuitenkaan.Korvaraiskaushan ei oikeasti ole kirjaimellisesti otettava termi, ja juuri sen vuoksi se on kivaa ajatella sellaisena.
Joo... Älä tuota Motarin ideaa ainakaan minun nimissäni toteuta.jokutyyppi19 kirjoitti:
Korvaraiskaushan ei oikeasti ole kirjaimellisesti otettava termi, ja juuri sen vuoksi se on kivaa ajatella sellaisena.
Joo... Älä tuota Motarin ideaa ainakaan minun nimissäni toteuta.Mutta jonkun muun nimissä? 0.0??
Sisko ei ole vielä mennyt nukkumaan, mutta minun on kohta pakko mennä.
Sinä saat kärsiä siis nyt, koska kukaan muu ei ole paikalla:
Hyvää yötä.
Kauniita unia.
Korvaraiskausten kuvia.
Inspiraatio hukassa, kun ei tuon pahempaa...Onko tämän tarkoitus olla hauska vitsi? Hei Nasse, kerro kaloillesi seksuaalisesti vihjailevat terveiset minulta, mikäli se on leikin ideana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643710
- 663492
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa913313SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p582732- 722550
- 562211
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.501380Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411125Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171112Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1261088