Olen tapellut koneellani olevan W32/BobaxA-viruksen kanssa jo pitemmän aikaa. Oma viruksenturjuntaohjelmani ei sitä löydä, mutta kun skannaan AdAware:lla, silloin oma virusohjelmanikin herää, mutta ei tee muuta kuin antaa varoituksen, että minulla on virus jossain aivan ihmeellisessä paikassa, eli C:/System Volume Information/_restore, sitten pitkä litania merkkejä ja viruksen nimi. Ensin listassa oli vain muutama, mutta nyt jo ainakin sata, monistaako tämä virus itse itseään, vai mitä? Joutuiko virus sitten tänne system restoreen siitä, että kokeilin järjestelmän palauttamista aiemmin poistaakseni tämän viruksen, muistaakseni Symantecin sivuilla siihen neuvottiin. Mitä ihmettä tälle tehdä ja syökö tämä jonkin osan tietokoneestani? Olen ajanut tietoturvapäivitykset ja vaihdoin viruksentorjuntaohjelmaakin, eikä auta.
W32/BobaxA
Blondiko
1
249
Vastaukset
järjestelmänpalautus, tuolla ohjeet
http://support.f-secure.fi/fin/home/virusproblem/howtoclean/cleansystemrestore.shtml
Laita se takaisin päälle käynnistyksen jälkeen.
Kun käytät Ad-Awarea, virustorjuntasi herää sen takia että se tunnistaa haittaohjelman Ad-Awaren karanteenista(eli se on jo hoidettu), kun tyhjennät Ad-Awaren karanteenin niin ne varoitukset loppuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741