Olen tapellut koneellani olevan W32/BobaxA-viruksen kanssa jo pitemmän aikaa. Oma viruksenturjuntaohjelmani ei sitä löydä, mutta kun skannaan AdAware:lla, silloin oma virusohjelmanikin herää, mutta ei tee muuta kuin antaa varoituksen, että minulla on virus jossain aivan ihmeellisessä paikassa, eli C:/System Volume Information/_restore, sitten pitkä litania merkkejä ja viruksen nimi. Ensin listassa oli vain muutama, mutta nyt jo ainakin sata, monistaako tämä virus itse itseään, vai mitä? Joutuiko virus sitten tänne system restoreen siitä, että kokeilin järjestelmän palauttamista aiemmin poistaakseni tämän viruksen, muistaakseni Symantecin sivuilla siihen neuvottiin. Mitä ihmettä tälle tehdä ja syökö tämä jonkin osan tietokoneestani? Olen ajanut tietoturvapäivitykset ja vaihdoin viruksentorjuntaohjelmaakin, eikä auta.
W32/BobaxA
Blondiko
1
258
Vastaukset
järjestelmänpalautus, tuolla ohjeet
http://support.f-secure.fi/fin/home/virusproblem/howtoclean/cleansystemrestore.shtml
Laita se takaisin päälle käynnistyksen jälkeen.
Kun käytät Ad-Awarea, virustorjuntasi herää sen takia että se tunnistaa haittaohjelman Ad-Awaren karanteenista(eli se on jo hoidettu), kun tyhjennät Ad-Awaren karanteenin niin ne varoitukset loppuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862