Missä ihmeen iskelmässä lauletaan : voimaa ainoastaan rakkaudesta saan...ehkä jatkuu "sen tiedän" tms.
Vois olla Jamppa Tuomisen laulama, mutta ei ole se hänen kappale "voima rakkauden", koska tuo mitä etsin on nopeampi temponen. Tuolla kappale kateissa osiossa ei kukaan vastannut. Tietäisikö iskelmä väki mitä etsitään :)
untako vain
muorikka
4
143
Vastaukset
- unta vain
Unta se on vain! Nuku ensi yönä paremmin, jottet nää painajaisia!
- minä vaan
Se alkaa: Sanonko ei ehdotukseen surulliseen , mitä mä teen... Eli et ole nähnyt unta :) siitä on vaan ainakin kolmisenkymmentä vuotta, kun olen viimeksi kuullut tuon laulun.
- on se
Juhani Markolan Voimaa rakkaudesta saan
- tietoni
Varmaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 564951
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1774348- 1334023
- 673962
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans523736Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe803552- 1133211
- 562961
- 252756
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172574