aina ku käynnistän tietokoneen ni ensimmäisenä näytölle tulee Windows media player en saa sitä millään pois. onko se virus? miten saisin sen pois?
VIRUSKO?
8
497
Vastaukset
- Ryo_Yung
Windows Media Player ei ole virus, vaan musiikin/videon toistava ohjelma, mikä on windowsin koneissa miltei automaattisesti (98 en muista, 2000 en tiedä).
Taitaa olla niin, että jossain asetuksissa on, että tuo wmp käynnistyy heti kun käynnistät koneenkin.- PTV
niin en mä siis sitä tarkottanukkaan, et se olis virus tuo media playeri, vaan onko siihen iskeny virus, ku se käynnistyy noin itekseen. ei se tuota oo ennen tehny ja en oo mitää asetuksia muuttanu.
Klikkaile, käynnistä/suorita, kirjoita-- msconfig--OK--, valitse--Käynnistys--välilehti, poista merkki Windows Media Playerin edestä ja paina--käytä/OK.
- Ryo_Yung
PTV kirjoitti:
niin en mä siis sitä tarkottanukkaan, et se olis virus tuo media playeri, vaan onko siihen iskeny virus, ku se käynnistyy noin itekseen. ei se tuota oo ennen tehny ja en oo mitää asetuksia muuttanu.
No kun kirjoitit "onko tuo virus", niin siitä voi heti päätellä, että kysyt itse ohjelmasta. Kirjoittaisit "onko tuossa windows media playerissa virus?", niin ei mene vika tikkiin.
- PTV
Ryo_Yung kirjoitti:
No kun kirjoitit "onko tuo virus", niin siitä voi heti päätellä, että kysyt itse ohjelmasta. Kirjoittaisit "onko tuossa windows media playerissa virus?", niin ei mene vika tikkiin.
no anna anteeksi tyhmyyteni!
- PTV
HJT kirjoitti:
Klikkaile, käynnistä/suorita, kirjoita-- msconfig--OK--, valitse--Käynnistys--välilehti, poista merkki Windows Media Playerin edestä ja paina--käytä/OK.
kiitti, toi toimi :)
- Ryo_Yung
PTV kirjoitti:
no anna anteeksi tyhmyyteni!
Ei tuossa ollut kyseessä tyhmyys, vaan ettet vain huomannut kirjoitta, niin että se olisi hieman enemmän ymmärrettävää :)
- PTV
Ryo_Yung kirjoitti:
Ei tuossa ollut kyseessä tyhmyys, vaan ettet vain huomannut kirjoitta, niin että se olisi hieman enemmän ymmärrettävää :)
;)
kiitos sullekki vaivannäöstä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483