aina ku käynnistän tietokoneen ni ensimmäisenä näytölle tulee Windows media player en saa sitä millään pois. onko se virus? miten saisin sen pois?
VIRUSKO?
8
478
Vastaukset
- Ryo_Yung
Windows Media Player ei ole virus, vaan musiikin/videon toistava ohjelma, mikä on windowsin koneissa miltei automaattisesti (98 en muista, 2000 en tiedä).
Taitaa olla niin, että jossain asetuksissa on, että tuo wmp käynnistyy heti kun käynnistät koneenkin.- PTV
niin en mä siis sitä tarkottanukkaan, et se olis virus tuo media playeri, vaan onko siihen iskeny virus, ku se käynnistyy noin itekseen. ei se tuota oo ennen tehny ja en oo mitää asetuksia muuttanu.
Klikkaile, käynnistä/suorita, kirjoita-- msconfig--OK--, valitse--Käynnistys--välilehti, poista merkki Windows Media Playerin edestä ja paina--käytä/OK.
- Ryo_Yung
PTV kirjoitti:
niin en mä siis sitä tarkottanukkaan, et se olis virus tuo media playeri, vaan onko siihen iskeny virus, ku se käynnistyy noin itekseen. ei se tuota oo ennen tehny ja en oo mitää asetuksia muuttanu.
No kun kirjoitit "onko tuo virus", niin siitä voi heti päätellä, että kysyt itse ohjelmasta. Kirjoittaisit "onko tuossa windows media playerissa virus?", niin ei mene vika tikkiin.
- PTV
Ryo_Yung kirjoitti:
No kun kirjoitit "onko tuo virus", niin siitä voi heti päätellä, että kysyt itse ohjelmasta. Kirjoittaisit "onko tuossa windows media playerissa virus?", niin ei mene vika tikkiin.
no anna anteeksi tyhmyyteni!
- PTV
HJT kirjoitti:
Klikkaile, käynnistä/suorita, kirjoita-- msconfig--OK--, valitse--Käynnistys--välilehti, poista merkki Windows Media Playerin edestä ja paina--käytä/OK.
kiitti, toi toimi :)
- Ryo_Yung
PTV kirjoitti:
no anna anteeksi tyhmyyteni!
Ei tuossa ollut kyseessä tyhmyys, vaan ettet vain huomannut kirjoitta, niin että se olisi hieman enemmän ymmärrettävää :)
- PTV
Ryo_Yung kirjoitti:
Ei tuossa ollut kyseessä tyhmyys, vaan ettet vain huomannut kirjoitta, niin että se olisi hieman enemmän ymmärrettävää :)
;)
kiitos sullekki vaivannäöstä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512