opiskelija neito vailla lisä-ansioita ;)

opiskelija86

tekisin mielellään pientä lisä-ansio duunia, esim.kotona koneella tehtävää työtä, mallinhommia(laidasta laitaan) ja kaikenlaista mikä nyt ei välttämäti vie aikaani liikaa, vaan sen ajan johon olen valmis ja johon ehdin opiskelujen ja muiden asioideni ohella.nyt on rahatilanne todella huono joten toivon et joku tarjoaa minulle töitä.olen kyllä ihan aikuinen ja aikuisviihde työtäkin kokeillut pari kertaa.
laita minulle sähköpostia [email protected] jos sinulla on tarjolla jotain työtä minulle, joka sopii näihin minun toiveisiini jota voin tehdä :)

8

498

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammattisiskojen luo

Kipaiseppa lähimpään kadunkulmaan ammattisiskojen seuraan (kuten vihjailet viestissäsi), eköhän hommia ilmaannu. Ei tarvitse edes Suomi Keskustelu -palstalla mainostaa!

• Työtä

Strippibaareihin pääsee ihan varmana jos on ulkonäköä yhtään. Aina hakevat uusia tanssijoita. Rajat saa päättää itse. Näin minulle työtä ainakin tarjottiin yhdestä paikasta.

• bleegjnl

Joo, muut kun tämä "neiti" on huijari. Haluaa rahaa mutta ei tee mitään sen eteen. Eihän silloin yule mistään mitään oli ulkonälöä tai ei. Ja nyt puhutaan tästä ketjun aloittajasta...

• jobi
    • Romeydom

Ota yhteyttä [email protected] niin kerron enempi, laidasta laitaan olisi hommaa tarjolla. ;)

• haepostista

Postilla (posti.fi) on laaja valikoima työpaikkoja tarjolla!

• JohanMnn

Hei, olethan tutustunut tuohon ohjeeseen?
      http://samahalvemmalla.webnode.com/tyota

Siinä on todella pätevät ohjeet miten sinä tai kuka tahansa voi aloittaa oman verkkokaupan ja tienata omaa rahaa. Sitä voi tehdä kotoa käsin ja alkaa tienaamaan heti, eikä maksa montaa kymppiä. Sitä voi vaikka kokeilla muutaman kuukauden ja katsoa sitten miten kauppa käy, eikä häviä mitään. Minun lukiossa oleva kummityttöni aloittaa myymään hevostuotteita ja koruja sillä tavalla. Toivottavasti mahdollisimman moni töihin haluava nuori pääsisi tekemään jotain hyödyllistä!

• rahaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      397
      1639
    2. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      280
      1093
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      84
      918
    4. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      895
    5. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      832
    6. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      40
      799
    7. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      75
      767
    8. 60
      761
    9. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      65
      746
    10. 59
      735