Siinähän on järkeä. Pofuksiohan on sanonut olevansa osa-aikaistrolli. Ebzu taas on kokoaikaistrolli, eli Pofuksion trollaustunnus.
Pofuksio = Ebzu
8
83
Vastaukset
- Raippari
Ei tarvitse kertoa itsestäänselvyyksiä.
- motari
mitä vittua?! ookko tosissas!?!?!? noi KAKS seksiorjaa onki YKS!?!?!?!?!?!?
miten voi olla yks olla kaks? :S jos kaks on yks ja yks on kaks, kuka sitten on kolme ja onko se sitten 1.5 vakkaria 0_o aijai... aivoihi sattuu - ebzu
En ole! En edes ole trolli! En ole kuin osa hänen alitajuntaansa.
- Minä!
jokutyyppi19 kirjoitti:
Et ole trolli? Vaikutat trollilta.
Ja sinä taas vaikutat...
Minä! kirjoitti:
Ja sinä taas vaikutat...
"Kappas. Vaikutat nuhaiselta."
-Rauno Repomies-
"Vaikutat... Ikälopulta!"
-Kyösti Pöysti-
Kyllä, olen osa-aikatrolli, mutten trollaa pulinoissa, enkä todellakaan ole Ebzu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981122
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35634Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39556Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48502Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49500- 32490
- 34457
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14451- 39447