Olen lähdössä toiselle puolelle maapalloa lomalle. Koneen vaihtoja on kaksi. Lennot on samalla lipulla mutta lento- ja vaihtoajat on kuitenkin pitkät ja viimeisen lennon check in ei ole luultavasti edes auennut kun tsekkaan itseni sisään ekalle lennolle. Tässä tapauksessa täytyy ilmeisesti vaan tehdä useampi check in vai onko tuossa kohtaa jonkinlainen poikkeus kun ovat samalla lipulla?
Koneen vaihto ja check in
1
412
Vastaukset
- Tiktaktuk
Jos ovat saman lentoyhtiön, yleensä yksi check-in riittää. Mutta se selviää vasta siellä check-inissä. Nykyäänhän on tekstiviesti- yms. tsekkejä, jotka toimivat jo vuorokautta aiemminkin. Jos näyttää siltä, että kirjataan vain ensimmäiselle lennolle, kannattaa vielä kysyä asiaa. Vaihtopaikka on Transfer desk. Itse olen joutunut joskus käymään tiskillä, vaikka matkatavarat menivät suoraan jne. Käytännöt vaihtelevat lentoyhtiöittäin ja -kentittäin.
Jos hyvin erilaiset lentoyhtiöt, joutuu joskus jopa hakemaan matkatavarat vaihdossa ja tsekata ne uudelleen toiselle lennolle. Näin esim. jos jonkin maan sisäinen lento ja sitten kansainvälinen lento.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882