Olen lähdössä toiselle puolelle maapalloa lomalle. Koneen vaihtoja on kaksi. Lennot on samalla lipulla mutta lento- ja vaihtoajat on kuitenkin pitkät ja viimeisen lennon check in ei ole luultavasti edes auennut kun tsekkaan itseni sisään ekalle lennolle. Tässä tapauksessa täytyy ilmeisesti vaan tehdä useampi check in vai onko tuossa kohtaa jonkinlainen poikkeus kun ovat samalla lipulla?
Koneen vaihto ja check in
1
516
Vastaukset
- Tiktaktuk
Jos ovat saman lentoyhtiön, yleensä yksi check-in riittää. Mutta se selviää vasta siellä check-inissä. Nykyäänhän on tekstiviesti- yms. tsekkejä, jotka toimivat jo vuorokautta aiemminkin. Jos näyttää siltä, että kirjataan vain ensimmäiselle lennolle, kannattaa vielä kysyä asiaa. Vaihtopaikka on Transfer desk. Itse olen joutunut joskus käymään tiskillä, vaikka matkatavarat menivät suoraan jne. Käytännöt vaihtelevat lentoyhtiöittäin ja -kentittäin.
Jos hyvin erilaiset lentoyhtiöt, joutuu joskus jopa hakemaan matkatavarat vaihdossa ja tsekata ne uudelleen toiselle lennolle. Näin esim. jos jonkin maan sisäinen lento ja sitten kansainvälinen lento.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733834Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92061Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1121158
- 1131150
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711057Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906