JELPPIÄÄÄÄ

joku 90

Tässä tarinani:Mun kaverit kiusaa mua eräällä nimellä jota en paljasta,myös vanhempani kiusaavat ja syyllistävät minua kaikesta mitä teen.Jopa jotkut opettajat kiusaavat minua!
Elämä on yhtä helvettiä eikö maailmassa oo ketään mukavaa ihmistä???
oon viillelly itteeni usein ja vihaan itteeni.oon menettäny elämän halun ja haluun kuolla.Kertokaa miten tappasin itteni nopeasti ja kivuttomasti.en ala ottaan mitään huumeita!

11

578

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toivottavasti täällä ei aleta neuvomaan miten tappaa ittensä. Muaki kutsuttiin nimellä mitä en nyt mainitse. Sit kun se ei enää ketään naurattanu niin alettiin kutsumaan sukunimellä.
      Mut sitä nimeä käytti vaan ne ketä oli samalla luokalla. Ei kaikki mut ne täys nuijat. Vanhemmille voit kyl sanoa et haistakaa piippi ja änkekää se nimi perseeseen.

Jos ne ei tajua sitä kiusaamiseks. Näytät ulospäin tykkääväs siitä tai jotain.

• Minä..

Puhu vanhemmillesi! Tiedän että se voi olla vaikeaa, mutta kerro tunteesi vaikka seuraavalla kerralla kun asia otetaan esille. Tai sitten mene puhumaan koulusi terveydenhoitajalle tai jollekin opettajalle johon luotat. Pelkkä puhuminenkin auttaa, mutta nämä aikuiset voivat auttaa sinua. Kenenkään takia ei tarvitse itseään satuttaa!!

• IsäniKiusaa!

Ei se niin hyvä idea kertoa vanhemmallesi, itse ne kiusaa ja syrjittää, ainakin minua, ja kirjoittakaa sellasta sille sähköpostiin esin: Voi että, miksi sinä kiusaat lasta parkaa? Nytten onkin Joulu loma! Ja pitää iloinen olla, ja ei saa kiusata lasta parkaa! Typerää, todella typerää!

Sähköposti:
        [email protected]

Kiitos

• minä

Sinua kiusataan. Minuakin kiusattiin ennen. Ei se ollut fyysistä vaan henkistä vakivaltaa. Se oli kamalaa. Olin silloin 7. luokalla. Nyt olen kahdeksannella. Koulukiusaus loppui, kun valitin luokanvalvojalle. Olin aika yllättynyt. Nykyään, jos joku vähänkin soittaa suutaan, annan takaisin ja lujaa. En ole koskaan harkinnut itsemurhaa, sinunkaan ei kannata. Kyllä elämästä selviää. Lauo takaisin kiusaajille. Älä jää sanattomaksi. Tiedän tapauksen, jonka vanhemmat pitävät lapsestaan liikaa huolta, kieltävät kaiken. Sillä ihmisellä ei mene hyvin. Hän on epävarma kaikesta ja kaikista. Olen itse kysynyt hänen vanhemmiltaan (asiallisesti), miksi he pitävät tytärtään kuin kultalusikkaa untuvatyynyllä. Arvaa mitä minulle vastattiin? Vanhemmat kielsivät kaiken, toistuvasti. Aikuiset ihmiset valehtelevat päin naamaa! Hävytöntä.
      Kun olin 5.luokalla minua kiusattiin, sillä olin ylipainoinen ja hieman väkivaltainenkin. Kun valitin itkien kiusauksesta opettajalle, hän asettui kiusaajien puolelle. Lelli heitä. Se on yksi elämäni hirveimmistä hetkistä. Nykyään antaisin rankasti palautetta sellaiselle opettajalle.
      5.luokalla kiusasin myös itse erästä tyttöä, jota inhosin yli kaiken. Hänkin inhosi minua. Olimme jatkuvasti sotajalalla. Hän sanoi minulle useasti, että kertoo vanhemmilleen kiusauksesta. Luulen kuitenkin, ettei hän valittanut. Mitään seurauksia ei tullut.
      Miten sinua kiusataan koulussa? Entä kotona? Miksi sinua kiusataan, tiedätkö sitä? Onko se ulkoinen syy, ajattelumalli, kulttuuri yms. Vai oletko sattumanvaraisesti valittu uhri? Ovatko "kaverisi" oikeita kavereita, jos he kerran nimittelevät sinua? Seuranvaihto voi auttaa. Oikeat ystävät eivät kiusaa. Tai voisiko olla niin, että koet nimittelyn liian rankkana? Että kaverit tarkkoittavatkin vain leikkiä? Nimittely on inhottavaa, varsinkin jos nimi on paha ja täysin perätön. Jos huomaat, että kaverisi todella tarkkoittavat satuttaa sinua, vaihda ihmeessä seuraa! Ei kenenkään tarvitse kuunnella paivästä paivään pelkkää haukkumista!
      Jos kotona on vaikeaa, voi saada sijoituksen lastenkotiin ja sieltä edelleen sijaiskotiin. Tai jos välttämättä tahtoo pysyä kotona, voi hankkia apua perhepsyhologilta. Hänen luokseen menee keskustelemaaan koko perhe. Psykologillla käynti ei merkitse, että olisi hullu, vaan sitä, että tahtoo apua. Tahtoo elää mukavaa elämää ja yrittää löytää ratkaisun päästäkseen siinä alkuun.
      Oletko koskaan sanonut kiusaajillesi, miltä sinusta tuntuu? Se on vaikeaa, ja joskus myös (ikävä kyllä) täysin turhaa. Mitä opettajien kiusaamiseen tulee, sitä esiintyy valitettavan paljon. Kiusaavatko opettajat vain sinua vai myös toisia? Tai peräti koko luokkaa? Opettajat eivät saa kiusata oppilaitaan, se on laissa kielletty. Sinun kannattaa pohtia tilannettasi ja yrittää löytää ratkaisuja. Ja muista, itsemurha ei ole ratkaisu.

• joku 90

ainahan mä moksautan jos joku sanoo sen nimen.
        joskus on kavereilla käsi mustelmilla.mutta ne ei tajua lopettaa

• Greda111

Siellä ne voi auttaa sua ja voit saada vaikka masennuslääkkeitä tai ties mitä tarviit... Kyllä se siitä. Ja kerro kavereilles ja vanhemmilles että ne loukkaa sua........

• joku 90

Kaverit kyllä tietää.ku olin kerran poissa koulusta niin ne heti epäili et oon tehny itsarin.Kukaan ei oo vielkään vastannu mun kyssäriin

• Ode

Surullista! Kun tuntuu tarpeeksi pahalta, saattaa harkita itsemurhaa. Toisaalta et halua lopettaa sun elämää vaan päästä eroon sun tuskasta, vai mitä? Toivoa on niin kauan kuin on elämää!

Toki jatkuva arvostelu heikentää itsetuntoa. Ehkä ajattelet, ettet tee mitään hyvin, mutta kaikilla on hyvätkin puolensa, niin sullakin. Mikset puhuis sun vanhempien kanssa sun tunteista?

Äläkä jää yksin sun pahan olon kanssa, sillä muutoin sun olo pahenee helpommin!

• plaah

juupa juu...jos ittes haluut tappaa mahdollisimman nopeesti ni hyppää alas jostai korkeelta tai ammu ittes (mielikuvitus haloo?!

trollausta taas parhaimmillaa

• mie

ensinnäki: itsaria elä tee!! se ei oo ratkasu koska elämästä löytyy kuitenki aina niitä hyviäki puolia. yritä ettiä niitä elämästäs..

nii ja väkivaltakaan ei oo ratkasu. kai siel koulus on joku jolle voit puhua. kuraattori tai joku. maailmassa on paljon ihmisiä jotka voi sua auttaa. sun pitää vaan ettiä niitä koska harvemmin kukaan vaa tupsahtaa nokan eteen.

eläkä kysele että miten tappaa ihtesä. kannattasko enemmin puhua niitten vanhempien ja haukkujien kans ja selvittää asia niin ku että riistää oma henki. mitä järkee siin on et ne muut vaa jatkaa elämääsä ja sinä makaat haudassa. kyllä tähän on muuki ratkasu! eikä viiltely auta yhtään..ootko koskaan aatellu et sehän vaan satuttaa sua lisää. puhu niille vanhemmilles tai kai sulla joku sukulainen on jolle voit puhuu.. tai joku aikuinen tuttu! älä satuta ittees siks et muut satuttaa sua jo valmiiks!

• asioihin löytyy aina ratkasu

joo!todellakin unoha nuo itsari hommat,sun kannattaa ottaa kokonaan toisen lainen asenne.tiiätkö et ei nimi miestä pahenna,ota huumorilla asiat(huomaat että nimittelyt loppuu kun opit nauramaan itsellesi)ja toisten pilkalle.en ole nyt varma olitko poika vai tyttö ; ) mutta sanosin että ryhdistäydy&noin hyvää jätkää tarvitaan täällä.elä suutu jos erehdyn sukupuolesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5263
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      127
      1605
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      101
      1470
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      70
      1429
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      336
      1349
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1341
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      76
      1292
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      4
      1085
    9. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      50
      958
    10. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      955
    Aihe