Täällä törmää kuuluisuuksiin jatkuvasti; kuka on/oli vapunen ja kuka on/oli tissu? Lisäksi täällä vilisee muitakin nimiä, jotka eivät minulle ole tuttuja.
Kysymys palstalaisille
7
133
Vastaukset
- 4+13
Palstan aihe on palautteet ylläpidolle eikä lässytys kanssasi.
- Ihmettelijäinen
Löysit tissun elikkä henkilön joka harrastaa turhanpäiväistä vinoilua kirjoittajulle, tuo yllä tuossa.
Vapunen on hekilö, joka ei hyväksy muiden mielipiteitä, el hänkin on tuo yllä oleva 4 13. - Hauska olisi tietää
Ihmettelijäinen kirjoitti:
Löysit tissun elikkä henkilön joka harrastaa turhanpäiväistä vinoilua kirjoittajulle, tuo yllä tuossa.
Vapunen on hekilö, joka ei hyväksy muiden mielipiteitä, el hänkin on tuo yllä oleva 4 13.Tissu ja Vapunen ovat sama henkilö?!
Tiedän ettei liity palstan aiheeseen, mutta en tiedä mistä muualtakaan voisin tätä kysellä ja täällä on muutenkin aika sekalaista keskustelua... - ..?..
Hauska olisi tietää kirjoitti:
Tissu ja Vapunen ovat sama henkilö?!
Tiedän ettei liity palstan aiheeseen, mutta en tiedä mistä muualtakaan voisin tätä kysellä ja täällä on muutenkin aika sekalaista keskustelua...Eivät ole.
- 454588+
Eniten taitaa vilistä nimi "stuxnet" joka antaa itse jatkuvasti palautetta. Eli Suomi24:n pahin häirikkövalvoja joka sai potkut, ja on erittäin katkera siitä
- epätissu
Tissu on juopon nimitys (vrt Tissuttelija) ja ex-tissue on entinen juoppo.
Vapusesta ei ole havaintoa.- Vielä epäselvää?
Tissue on WC-paperi.
Entä ketkä ovat Tipunen ja Vassu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751