Lapset pitää hankkia 35 vuotiaana

Ajattelin vain

Olen miettinyt sitä asiaa, kun moni sanoo, että lapset pitää hankkia nuorena, jotta ei käy niin että vanhemmat on 70v kin lapsi on 35v. Mutta kun niin käy kuitenkin, kun jos vaikka 25 vuotiaana lisääntyy ja tulee ero, niin joskus 33 vuotiaana löytää uuden ja hankkii lapset vielä hänen kanssaan, niin lopputulos on ihan sama - tai oikeastaan paljon huonompi.. Siis ei siinä mitään muuten, mutta se jo 25v iässä lapsia hankkinut on ihan käpy 70v iässä ja se 35v iässä esikoisen saanut on kuin nuori.

15

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idiootti xD

      Jokainen hankkii lapsen kun on valmis siihen!

      • Ikävä kyllä niin

        Niin hankkii, mutta homma kusee yleensä.


      • ...
        Ikävä kyllä niin kirjoitti:

        Niin hankkii, mutta homma kusee yleensä.

        Kuka kusee, kuka ei.


      • Elämänkokemus
        ... kirjoitti:

        Kuka kusee, kuka ei.

        Kusemisen todennäköisyys on 90%.


      • sinä kuset varmasti
        Elämänkokemus kirjoitti:

        Kusemisen todennäköisyys on 90%.

        Elämänkokemus?

        Sulla sitä ei ole.


      • Et kakara tiedä mist
        sinä kuset varmasti kirjoitti:

        Elämänkokemus?

        Sulla sitä ei ole.

        Itse en ole kussut elämääni ja olen toiminut ohjeistuksen mukaan.


      • Minä_Vaan
        Et kakara tiedä mist kirjoitti:

        Itse en ole kussut elämääni ja olen toiminut ohjeistuksen mukaan.

        Ei pitäisi työntää nokkaansa toisten asioihin. Jokainen tekee sen lapsen kun haluaa, syystä tai toisesta. Se ei muille kuulu, eikä kukaan voi siihen vaikuttaa. :/


      • Mirror mirror...
        Minä_Vaan kirjoitti:

        Ei pitäisi työntää nokkaansa toisten asioihin. Jokainen tekee sen lapsen kun haluaa, syystä tai toisesta. Se ei muille kuulu, eikä kukaan voi siihen vaikuttaa. :/

        Valistuksella voi vaikuttaa. Nyt on jo herätty siihen todellisuuteen, että syntyvyyttä Suomessakin on saatava alas. Tiedetään myöskin se, että mikä on syy siihen kun 60% avioliitoista päättyy eroon. Lisäksi avoliitot. Ihmisten pitäisi vanhempana mennä naimisiin ja etenkin hankkia lapset. Ihmisten eliniänodotekin on kasvanut 10 vuotta.

        Nokkansa toisten asioihin tunkee nimenomaan lisääntymällä taakkoja maailmaan.

        Et näe asiaa kovin laajasti.
        Itsekritiikkiä kiitos.


      • Minä_Vaan
        Mirror mirror... kirjoitti:

        Valistuksella voi vaikuttaa. Nyt on jo herätty siihen todellisuuteen, että syntyvyyttä Suomessakin on saatava alas. Tiedetään myöskin se, että mikä on syy siihen kun 60% avioliitoista päättyy eroon. Lisäksi avoliitot. Ihmisten pitäisi vanhempana mennä naimisiin ja etenkin hankkia lapset. Ihmisten eliniänodotekin on kasvanut 10 vuotta.

        Nokkansa toisten asioihin tunkee nimenomaan lisääntymällä taakkoja maailmaan.

        Et näe asiaa kovin laajasti.
        Itsekritiikkiä kiitos.

        Joo tottakai pitää valistaa, SOMEssakin jo 18-v tytöt haluaa lapsia ja nuoremmat. Ajattelin lähinnä, että kun joidenkin parisuhde on siinä kunnossa, että voi lapsia tehdä, niin kenenkään ei kuuluisi siihen puuttua, ovatpa sitten olleet 5v tai 30v yhdessä.


      • Näkemys pitkältä aja
        Minä_Vaan kirjoitti:

        Joo tottakai pitää valistaa, SOMEssakin jo 18-v tytöt haluaa lapsia ja nuoremmat. Ajattelin lähinnä, että kun joidenkin parisuhde on siinä kunnossa, että voi lapsia tehdä, niin kenenkään ei kuuluisi siihen puuttua, ovatpa sitten olleet 5v tai 30v yhdessä.

        5 vuotta yhdessä on seurustelua. Sitten siitä eteen päin voidaan jo puhua parisuhteesta sinne 10v asti, mutta sitten 10v voidaan jo puhua ehkä perheenperustamisesta.

        En tiedä yhtään suhdetta joka olisi kestänyt ilman että lapset hankittu 30 vuotiaana.


      • oeghoehrgo
        Näkemys pitkältä aja kirjoitti:

        5 vuotta yhdessä on seurustelua. Sitten siitä eteen päin voidaan jo puhua parisuhteesta sinne 10v asti, mutta sitten 10v voidaan jo puhua ehkä perheenperustamisesta.

        En tiedä yhtään suhdetta joka olisi kestänyt ilman että lapset hankittu 30 vuotiaana.

        Ollaan oltu 6vuotta yhdessä enkä malttais odottaa enää neljää vuotta! Onneks kukaan ei määrää koska lapsia teen.


      • Älä kuse muroihis
        oeghoehrgo kirjoitti:

        Ollaan oltu 6vuotta yhdessä enkä malttais odottaa enää neljää vuotta! Onneks kukaan ei määrää koska lapsia teen.

        Ei määrää, mutta maltti olis valttia.


      • höpsistä
        Näkemys pitkältä aja kirjoitti:

        5 vuotta yhdessä on seurustelua. Sitten siitä eteen päin voidaan jo puhua parisuhteesta sinne 10v asti, mutta sitten 10v voidaan jo puhua ehkä perheenperustamisesta.

        En tiedä yhtään suhdetta joka olisi kestänyt ilman että lapset hankittu 30 vuotiaana.

        Minä tiedän montakin.


      • Sinä et tiedä mitään
        höpsistä kirjoitti:

        Minä tiedän montakin.

        Etkö tiedä. Tiedät niitä tolloja joilla tuo skenaario on edessä.


      • seurustelet tyhmien
        Sinä et tiedä mitään kirjoitti:

        Etkö tiedä. Tiedät niitä tolloja joilla tuo skenaario on edessä.

        No esim mun vanhemmat, miehen vanhemmat, mun siskoni, miehen molemmat veljet, kummini ym...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4260
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4172
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3946
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2787
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2495
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2088
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2084
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      193
      1986
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1639
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe