Miten vältää vastakais asetellua Romaaniit vastaan valkoiset.
Itse olen uskossa Jeesus Kristukseen, ja teissä on paljon uskovaisia,,ja ja sivussa uskosta,,,,
Ja nyt väitän kovan väiteen,kun on uskossa, ja jokapäisesssä paranuksen teossa rukoksessa,niin pysyy uskossa ja se näkyy,,ja ne negatiiviset jutut joita teihin liitetään( jota ei ole tarvis sen enempään ruotia) vähenevät, koska ne jotka eivät vielä tunne Kristusta,seuraavaat teitä. no tälläisiä tuli näin lyhyesti. Itse olin armoton juoppo, kalja ja kilju maistui..mutta kun Golgatan Sankari sai murtaa,,niin elämä muuttui.12 vuotta jo olen ollut uskossa ,,,vajavainen toki,,mutta usko ja armo ja rakkaus ja totuus on vienyt eteenpäin,Aamen
Haaste Romaaneille
5
138
Vastaukset
- Ettäs sen tiiät
Amen on yhdellä a:lla!
- aksu, HOI
Romaanin alalajeja
Historiallinen romaani, rakkausromaani, rikosromaani, tieteisromaani, fantasiaromaani. ......- Hoijaa,,,
Voi tota viisastelun määrää,,,kun joku tekee todella hyvän kirjoituksen,,
- naurattaaaaaaaaaaaaa
Hoijaa,,, kirjoitti:
Voi tota viisastelun määrää,,,kun joku tekee todella hyvän kirjoituksen,,
Niin, "Hoijaa""". menit lankaan. Olet tyhmä
- Olet han suoli
Milloin sä löysit mustalais miehen itsellesi.Olet han suoli. Oi vai maistu kalja, totta kai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1492816Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.272744- 1801587
- 2051465
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101381- 971353
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,591154Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �151138Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja711108Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111029