Miten vältää vastakais asetellua Romaaniit vastaan valkoiset.
Itse olen uskossa Jeesus Kristukseen, ja teissä on paljon uskovaisia,,ja ja sivussa uskosta,,,,
Ja nyt väitän kovan väiteen,kun on uskossa, ja jokapäisesssä paranuksen teossa rukoksessa,niin pysyy uskossa ja se näkyy,,ja ne negatiiviset jutut joita teihin liitetään( jota ei ole tarvis sen enempään ruotia) vähenevät, koska ne jotka eivät vielä tunne Kristusta,seuraavaat teitä. no tälläisiä tuli näin lyhyesti. Itse olin armoton juoppo, kalja ja kilju maistui..mutta kun Golgatan Sankari sai murtaa,,niin elämä muuttui.12 vuotta jo olen ollut uskossa ,,,vajavainen toki,,mutta usko ja armo ja rakkaus ja totuus on vienyt eteenpäin,Aamen
Haaste Romaaneille
5
118
Vastaukset
- Ettäs sen tiiät
Amen on yhdellä a:lla!
- aksu, HOI
Romaanin alalajeja
Historiallinen romaani, rakkausromaani, rikosromaani, tieteisromaani, fantasiaromaani. ......- Hoijaa,,,
Voi tota viisastelun määrää,,,kun joku tekee todella hyvän kirjoituksen,,
- naurattaaaaaaaaaaaaa
Hoijaa,,, kirjoitti:
Voi tota viisastelun määrää,,,kun joku tekee todella hyvän kirjoituksen,,
Niin, "Hoijaa""". menit lankaan. Olet tyhmä
- Olet han suoli
Milloin sä löysit mustalais miehen itsellesi.Olet han suoli. Oi vai maistu kalja, totta kai.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t265117Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo643035Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel122920HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1432831Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi181607Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k861580Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271536Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N4111236- 681120
Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2201005