Vesivahinko kylpyhuoneessa

Vesityperys

Olen teini-ikäisen pojan yksinhuoltajaäiti. Käymme molemmat suihkussa päivittäin. Poika suihkuttaa hyvinkin pitkään. Taloyhtiössämme tehtiin putkiremontti v. 2008. Kylpyhuoneet uusittiin. Koska kylpyhuoneemme on pieni, ja siinä on yksi seinän mittainen ikkuna, jonka avaamisen suihkukaappi estäisi, en halunnut sitä. Viime kesänä huomasin, että suihkutilan vieressä lattiarajassa olevassa kaakelissa oli halkeamia. En tiedä, miten pitkään halkeama on ollut. Se ei näyttänyt isolta. Laitoin siihen päälle silikonia ja ison kylpyhuonetarran. Se tuntui riittävän. En puhunut talonmiehelle mitään. Tällä viikolla eräs tuttava oli luonani. Hän ihmetteli, miksi lattiarajassa oli kylpyhuonetarra. Näytin hänelle tarran alla olevaa halkeamaa.
Hän toesi, että vesivahinko oli jo tapahtunut. Lattiarajassa oli joitakin mustia läikkiä.
Talonmies totesi, että vahinko on minun syytäni ja minun on itse vastattava korjauksesta ja sen kustannuksista. Minun olisi heti pitänyt ilmoittaa hänelle kaakelin rikkoontumisesta. Onko jollain kokemusta kylpyhuoneen vesivahingosta ja sen korjaamisesta? Voiko itse tehdä mitään. Minulla on pari kaakelia varastossa. Ketä voin pyytää vaihtamaan yhden kaakelin. Itse en uskalla vaihtaa.

1

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yh:t on jätettä

Se sun teini-ikäinen poika runkkaa sielä jos se kauan on suihkussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7573
    2. 107
      5648
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5067
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4466
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3160
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      52
      2867
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2779
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2397
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2384
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      1986
    Aihe