Siivouspalvelu Veseli - ÄLÄ OSTA SIELTÄ SIIVOUSTA!

Mimmu01

Ostin Grouponin diilin 4 tunnin siivoukseen ko. yritykseltä. Asuntomme on 2-tasoinen 91m2. Siivooja EI EHTINYT siivota vessaa eikä kylppäriä (pönttö lavuaari) eikä keittiön pöytää. NELJÄSSÄ TUNNISSA!!!?? Imuri ei ollut yltänyt sohvien alle, taakse eikä sohvanurkkaan, eli oli imuroitu vain "keskeltä huoneita".

Tein tietysti reklamaation yritykseen. Kun vihdoin 2 viikon kuluttua sain vastauksen, todettiin siinä vain, että meillä oli NIIN hirveästi tavaraa ympäriinsä, että siivoojan aika oli mennyt tavaroita siirrellessä. Juu, olemme lapsiperhe ja aina jotain löytyy lattioilta ja pöydiltä, mutta mitään kaaosta ei todellakaan ollut. Samoin keittiössä oli kuulemma "mennyt todella paljon aikaa" - MIHIN??? Siivooja oli tiskannut ne max. 10 astiaa, pyyhkinyt tasot ja tiskipöydän, imuroinut pääosin ja ehkä jopa pyyhkäissyt lattiaa. MIHIN SE KAIKKI AIKA MENI???

En siis todellakaan voi suositella tätä yritystä. Mitään hyvitystä en tule saamaan, koska yritys uskoo siivoojaa täysin. Ei taida olla siellä esimiehelläkään suhteellisuudentajua...Toivottavasti kellekään muulle ei tule vastaavia kokemuksia, ja jos tulee, laittakaa ihmeessä sana kiertämään!

16

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sofia2

      Minulla oli sama kokemus yksi iso yritys viime vuonna. Mutta yksi paras ystäväni suositteli minua ottamaan yhteyttä yksi pieni yritys, joka on määritelty siivous, ja tein heihin yhteyttä. Se on ollut nyt muutaman kuukauden, että käytän palveluja (2 kertaa kuukaudessa) ja rehellisesti olen erittäin tyytyväinen suosittelen kaikille käyttämään heidän palveluitaan.
      Jos olet kiinnostunut tästä on niiden verkkosivuilla: www.salmapalvelu.fi

    • alallaoleva

      Tyhmät- Noi grouponin siivoukset on alle puoleen hintaan, eli siivousaikakin täytyy olla silloin puolet sovitusta. Muuten tulee tappiota.
      Yrittäkää nyt ymmärtää ja ajatella omilla aivoilla. Siivooja saa palkkaa 10 euroa, siihen sitten sivukulut tekee 18 euroa kuluja ja alv24% tekee 22,30 eur. Eli jos siivouksen hina 25 euroa niin firma tekee voittoa 1,70 eur tunnilta jolla maksetaan sitten ne toimitilat, autot vakuutukset ym.

      Kyseessä siis ei firman moka. Jos otatte heiltä normaalihintaisin siivouksen niin työnjälki lienee ihan toista luokkaa.

      Ihan turha tulla haukkumaan yritystä jos ei ole valmis maksamaan palvelusta.

      • huoltomees

        Tuo on totta, että pitäs ymmärtää yhtälön olevan mahdoton.

        Kyseessä on silti nimenomaan firman moka, itsehän ovat suostuneet tekemään diilin missä ei ole mitään järkeä. Yrittäjän pitää itse ymmärtää tekemänsä sopimukset.


    • ei ei

      Voisitko lisätä työaikaa siivoojalle 1 tunti lisää? Jos on oikein paljon töitä niin ei yksi siivooja kerkiä kaikkea tekemään neljässä tunnissa. Jos on oikein tarkka ja tunnollinen siivooja niin on aivan selvää, että aikaa menee. Sitten jos on oikein paljon tavaraa ja raskaita ja vaikeasti siirrettäviä huonekaluja niin kyllä siinäkin voi mennä aikaa niitä siirrellessä. Imurointikin on sellainen työ, että jos sen hopussa tekee niin ei ne roskat mene säiliöön. Huolellinen imurointi on tärkeämpää kuin hutiloimalla tehty imurointi. Olisi parempi, jos raivaisi tavaroita lattioilta pois ennen siivousta

      • tomppeli....

        Täytyy olla aika tompeli jos ei pysty 91m2 asuntoa siivoamaan 4h aikana.


      • tomppeliko
        tomppeli.... kirjoitti:

        Täytyy olla aika tompeli jos ei pysty 91m2 asuntoa siivoamaan 4h aikana.

        Mitä, jos siivoaisit itse kotisi neljässä tunnissa ensin? Voisitko itse sitten olla sen tomppeli?


      • kusetusta
        tomppeliko kirjoitti:

        Mitä, jos siivoaisit itse kotisi neljässä tunnissa ensin? Voisitko itse sitten olla sen tomppeli?

        Siivosin itse isovanhempien 3 kerroksisen talon 3h, imurointi, luuttuuminen ja pölyt pinnoilta n. 200m2, siivoja pitäny varmaa breikin 2 minuutin välein


      • älähöpötä
        kusetusta kirjoitti:

        Siivosin itse isovanhempien 3 kerroksisen talon 3h, imurointi, luuttuuminen ja pölyt pinnoilta n. 200m2, siivoja pitäny varmaa breikin 2 minuutin välein

        Siivoustapoja on monenlaisia. Samoiten siivouksen laatu voi olla monenlaista. Ja kaikkein tärkein: mihin kukin on tyytyväinen.
        Jos tuo 200 neliötä on normaalisti kalustettu, niin ei sitä kolmessa tunnissa siivoa kunnolla. Toki voi ihailla omaa työtänsä ja olla itseensä tyytyväinen, vaikka tahroja ja pölyä hieman näkyisikin.
        Sääliksi käy isovanhempiasi. Huomaavat varmasti huonon siivouksen, mutta eivät viitsi sanoa lapsenlapselleen. Hyväähän lapsenlapsi, hösöttäjä, tarkoittaa.
        Joutuvat katselemaan pölykertymiä ja tahroja.
        Poistavat sinut testamentistaan.


    • klcdkdkdkdk

      Kyllähän sen oman kodin ja naapurinkin kodin siivoaa 4 tuntiin yksin. Mutta kun niitä koteja pitäisi siivota se 10 viikossa. Harva asiakas siihen pystyy, vaikka sen oman kodin siivoaakin.

      • 5+4

        Neljä tuntia on kohtuullinen aika tuonkokoisen asunnon siivoukseen jos:
        paikka on siivoojalle tuttu jo entuudestaan, kalusteita ei ole ylettömästi ja tasot suhtkoht vapaita. Mattoja ei 3/huone. Tietenkin asunnon täytyy olla ns. normaali siisti, elikkä asuntoa on siivottu säännäöllisesti.
        Mainitsen siivoamattomat paikat, mutta et siivottuja.
        Usein asukkailla on epärealistinen mielikuva asuntonsa siisteydestä ja omasta siivoustaidostaan.
        Siivousalan ammattilainen saattaa huomata useita puunaamista vaativaa kohdetta. Niissä menee aikaa.
        Tehtävät työt täytyy sopia siivousta tilattaessa. Jotkin firmat eivät siirtele huonekaluja eivätkä tiskaa astioita. Varsinkin astianpesu täytyy sopia erikseen, eihän se yleensä kuulu normaaliin siivoukseen.
        Keittiössä menee aikaa. Kaappien ovet ovat usein rasvaisia. Hyvälläkään pesuaineella niitä ei heti puhtaaksi saa.
        Tavaroiden siirtelystä sen verran, että jos kalusteita/tavaroita on paljon, niin niitä voi joutua siirtelemään useamman kerran pystyäkseen imuroimaan kaikkialta. Aikaa siinä menee. Ei siis pidä ahtaa kolmion kalusteita yksiöön.

        Halvalla ostettu ei aina ole halpaa.
        Suosittelen stressitestiä kaikille.


    • Hei
      Perheyritys - CleanWorld / Amrea Oy - edullinen ja aina samat henkilöt, kyllä on puhdasta. Nyt on laatu ja puhtaus kohdallaan. Vaihdiomme ja kyllä kannatti suosittelen.
      www.amrea.fi ; [email protected] ; https://www.facebook.com/CleanWorld.FI

      Erikoistarjous TILAA TESTISIIVOUS - 50 %

      Saatte 3 tunnin testisiivous (siis tavallinen ylläpitosiivous) = 50 euroa
      Normaali hintamme on edullinen: 84 eur 24 % ALV = 104,16 eur


      Kun tilaatte meiltä säännölliset siivoukset
      (*vähintään 6 siivousta *vähintään 1 siivous per kuukausi siivouksen
      minimiaika on 3 tuntia).

      Testisiivouksen tarkoituksena on tutustua yrityksemme siivouksen laatuun.
      Tämä tarjous on vain uusille asiakkaille.

      Normaali hintamme on edullinen: 28 eur/tunti 24 % ALV.
      Hintaan sisältyy siivousvälineet, siivousaineet ja matkakulut.
      Helsinki, Vantaa, Espoo

    • joojoo8

      no voi herranjestas kyllä on murheenaiheet. siivoa itse läski ämmä

      • TotuudenTötterö

        Niinpä! Tommosia laiskoja valittajia tää maailma pullollaan... Annas kun arvaan ni tälläkään valittajalla "ei oo aikaa" siivota itte, mut aika riittää kyllä jossain keskustelupalstalla ruikuttamiseen!


    • MaijaM

      Ei kannata myöskään ostaa siivousta kotisiivous Ässät -firmasta! Todella ala-arvoista jälkeä, kuvottava ummehtuneen röökin haju kodissani, jossa nämä kaksi "siivoojaa" olivat olleet 1,5h. En edes halua tietää, mitä ne siellä tekivät! Groupon pesee kätensä reklamaatioista, joten kannattaa olla varovainen, mihin diileihin rahansa pistää. Ja niille älyköille, jotka kommentoivat komentamalla siivoamaan itse; 'ttuako se teille kuuluu mihin me rahamme pistämme? Jos ostan omenan, saan omenan. Jos ostan siivouksen, eikö silloin yhtä lailla kuulu saada siivous? Ei niitä kukaan pakota lähtemään mukaan tähän Groupon-pelleilyyn, itsehän valitsevat tekevätkö töitä alle katteen! Minä en lähtisi.

      • luottavainen

        Ota kristitty ihminen siivoamaan kotia niin ei varmaan tupakan haju asu kodissasi. Nimenomaan tupakointi on syntiä.


    • Siivoojahengetär

      Itse tein kotisiivouksia, 36€ tunti. Töpsäyttelin hyvän tuoksuisia aineita sinne tänne ja vein mennessä 2€ tulppaanipuskan. Oli rouvat aina tyytyväisiä tulokseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe