Auttakaa mua ennenkun bailaatte

Ariel.

Mielstäni on hyvin surullista että kirjoittamani palsta sai näin paljon vihaa tuolla maailmanmenoa päätyneeseen osioon. Mielestäni paskapalestiinalaisten täytyy kuolla oli sitten lapsia tai aikusia koska he ovat eläimiä! Ja nyt ne koittaa boikotoida Israelia vaikka Israel on oikeasti Jumalan antama pyhä maa meille valituille. PYHÄÄ EI SAA BOIKOTOIDA! Sitäpaitsi Coca-Cola ja McDonald's ei tue Israelia sotilaallisesti vaan rahat panostetaan teknologiaan ainakin minun mielestäni ! Auttakaa minua ja menkää puolustamaan Israelia pliis.

tossa järkyttävät vihapuheet meistä juutalaisista ja sinne on myös linkitetty minun aloittamani palsta jota kaikki sanovat sairaaksi :(

4

169

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • roku

Mene pelle muualle itkemään

• Herr Fuhrer
        roku kirjoitti:

Mene pelle muualle itkemään

VITTUVITTUVITTU MUN VIESTI POISTETTIIN TUOLTA SAATANAN JUUTALAISTEN PALSTALTA!!!!! HELVETIN JUUTALAISET.

• judenfrei suomi

Vitun jutku huora hanki ne saatanan silmät päähän äläkä usko kaikkee mitä ne ali ihmiset väittää. Jos saisin päättää semmoset pellet pendoliinolla kaasukammioihin. Ps bestgoressa löytyy helvetin hauskoja videoita missä natsit ampuu juutalaisia seinään ja heittää kaasukammioon kitumaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1413
    2. 72
      1214
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      1118
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      269
      903
    5. 95
      899
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      820
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      727
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      713
    10. 45
      645
    Aihe