Auttakaa mua ennenkun bailaatte

Ariel.

Mielstäni on hyvin surullista että kirjoittamani palsta sai näin paljon vihaa tuolla maailmanmenoa päätyneeseen osioon. Mielestäni paskapalestiinalaisten täytyy kuolla oli sitten lapsia tai aikusia koska he ovat eläimiä! Ja nyt ne koittaa boikotoida Israelia vaikka Israel on oikeasti Jumalan antama pyhä maa meille valituille. PYHÄÄ EI SAA BOIKOTOIDA! Sitäpaitsi Coca-Cola ja McDonald's ei tue Israelia sotilaallisesti vaan rahat panostetaan teknologiaan ainakin minun mielestäni ! Auttakaa minua ja menkää puolustamaan Israelia pliis.

tossa järkyttävät vihapuheet meistä juutalaisista ja sinne on myös linkitetty minun aloittamani palsta jota kaikki sanovat sairaaksi :(

4

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • roku

        Mene pelle muualle itkemään


      • Herr Fuhrer
        roku kirjoitti:

        Mene pelle muualle itkemään

        VITTUVITTUVITTU MUN VIESTI POISTETTIIN TUOLTA SAATANAN JUUTALAISTEN PALSTALTA!!!!! HELVETIN JUUTALAISET.


    • judenfrei suomi

      Vitun jutku huora hanki ne saatanan silmät päähän äläkä usko kaikkee mitä ne ali ihmiset väittää. Jos saisin päättää semmoset pellet pendoliinolla kaasukammioihin. Ps bestgoressa löytyy helvetin hauskoja videoita missä natsit ampuu juutalaisia seinään ja heittää kaasukammioon kitumaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe