Ruotsalainen kansallismielinen järjestö Nordisk Ungdom järjesti lauantaina Tukholman alueella jouluaterian. Noin 15–20 naamioitunutta äärivasemmistolaista oli saanut vihiä tapahtumasta ja hyökkäsi paikalle. Ruokapaikan ulkopuolella oli kolme kansallismielistä, joista kaksi ehti juosta sisälle hakemaan apua. Kolmas mies ei päässyt karkuun, jolloin äärivasemmistolaiset pahoinpitelivät tämän. Apunaan pahoinpitelijät käyttivät rautaputkia ja pippurisumutetta.
Kun muut sisällä olleet henkilöt kuulivat hyökkäyksestä, päättivät he puolustaa itseään. Äärivasemmistolaiset olivat kuitenkin jo paenneet paikalta siinä vaiheessa, kun väki saapui pihalle.
Pahoinpidelty mies vietiin sairaalaan, jossa hänet leikattiin. Nordisk Ungdomin mukaan hänellä oli aivoverenvuotoa. Hänen tilansa on tällä hetkellä kriittinen, mutta vakaa.
Nordisk Ungdom kirjoittaa tiedotteessaan, että he ovat aina tehneet pesäeroa poliittiseen väkivaltaan ja etteivät he anna heihin kohdistuvan väkivallan pelottaa heitä.
http://www.patriootti.com/aarivasemmistolaiset-pahoinpitelivat-kansallismielisen-tukholmassa/
Äärivasemmistolaiset pahoinpitelivät kansallismielisen Tukholmas
nordi
1
161
Vastaukset
- ffgfdg
Hyvä että hakkasivat. Oikein tehty´.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329