mieheni koira

Äiti X8

Hei
Menin kolmannen kerran naimisiin tällä kertaa miehen kanssa jolla on koira kaikki meni hyvin kun kävin hänen luonaan koira lukittiin vessaan ja päästetiin pois kun minä lähdin mutta nyt kun muutin lasteni kanssa hänen luokseen mieheni ei enää suostunut pitämään koiraansa vessassa ja tämä otus pääsi lasteni luokse eilen huomasin kuinka tämä pedofiili koira nylkytti lastani menin tottakai heti väliin ja löin tätä otusta olen yritänyt mieheni kanssa jutella tämän koiran lopettamisesta mutta hänen mielestään 3 kuinen koira on liian nuori lopetettavaksi mutta minä psygologiaa paljon opiskelleena tiädän että tämän induviduaalin käytös ei tule muuttumaan joten eilen syötin sille rotanmyrkkyä se ei kuollut mutta verinen oksennus mielytti minua joten kysyn teiltä miten pääsen tästä pedosta eroon

9

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ho-ho-ho

Teetä karvarukkaset

• ...

Surkea tarinankertoja olet, Joutomies X0.

• voi ei

Nyt lissu on iskenyt tällekkin palstalle.

• koiran oikeus

Muuta itse sinne vessaan. Mitäs tunkeudut koiran kotiin!

• Puritaani

Koira on ulkoilmaihminen. Kerrostalossa ei ole mahdollisuuksia. Hotdog ei ole tervettä. Vaikea tilanne.

• Hehehe

Koira on ulkoilmaihminen :D

• töött

Kuka tuommoisen on huolinut aviovaimokseen? Oletko trolli vai muuten vähän ...

• omaapuhänelle

Lissu vihaa myös eläimiä, ne nylkyttää. Lissu ei saa itse nylkytystä niin on katkera koirillekkin.

• rotanpentu

Söis se rotanmyrkkynsä itse.
        Se ei ole saanut kuin vahingossa. Ukko sekotti sen pimeässä toiseen ja pani sitä kun heti oli tarjolla. Heti alkoi pukkaamaan pentua ja sai ukon kiipeliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      81
      3898
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3707
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      44
      2215
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2179
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2074
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      51
      1746
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1429
    8. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1173
    9. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      105
      1153
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1099
    Aihe