Lomalle olen lähdössä Tsekkeihin ja nimenomaan Prahaan. Mutta onko Prahan lähellä mitään vuoristoja, joissa olisi rinnekeskuksia? Tai koko maassa yleensä paikkoja lumilautailuun?
Slovakia on jo käyty ja Tatra vuoristossa sijaitseva Jasna oli kyllä käymisen arvoinen paikka.
Tsekeissä rinteeseen?
3
489
Vastaukset
- Lucie
Praha sijaitsee tasangolla, joten kovin huimia laskettelurinteitä lähistöllä ei ole :) Tsekki on kuitenkin niin pieni maa että esim. pohjoisrajan vuoriston hiihtokeskuksiin ei ole hirveän pitkä matka.
- Ovidiu
Lähellä Puolan rajaa Liberecin ja Jablonecin alueella on mahdollista harrastaa talviurheilua. Bussimatka Jabloneciin kestää noin 2 h.
- reissaaja
Hei!
Tosimies ottaa laudan mukaan Prahaan ja kaverin kameran kanssa!
Prahan kukkuloilta saa ihan hyvät kyydit, kyllä se Himokselle pärjää, ja jos väsää pikku hyppyrin ja ottaa kameralla kuvia alas jokilaaksoon, niin kyllä luulisi Skimbaajaakin jo kiinnostavan. Maisemat ei taatusti parane. Ainiin, ja afterski paikathan on sitten tietty ihan vieressä...
Toinen juttu sitten on, miten kauan tuota saa harrastaa ennenkuin poliisit tulee hakemaan pois. En tiedä miten luvallista tuo on, mutta mielessä kyllä käynyt aina kun noita kukkuloita samoilee.
Ja tuo Liberec/Jablonec vinkki on ihan käypä, matkaa menee bussilla n. 1,5 tuntia Prahasta.
t:reissaaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164