vihaan mun isää

tötty

tänää en menny kouluun kosk oli iha helketin liukasta ajaa skootterikka ja sato kaatamalla ja mul on tosi pitkä matka kouluu

sotiin sit opelle ja sille oli ok et oon tän päivän kotona ja meen sit huomen kouluu (mul on normisti kouluu vaan ma,ti,ke)

ni sit ku mun isä tuli kotii ni se kysy olinko koulus ja vastasin et en, ni se sai hirveen raivokohtauksen ja se ryntäs mun huoneesee ja meni sillai et mul oli selkä seinää vasten ja se laitto sen kasvot about 10cm päähä mun kasvoist ja katto mua tosi vihasel ilmeel

mua pelotti tos tilantees ihan vitusti.. sit se otti mun kaulasta kii ja nosti mun päätä kosk en kattonu sitä suoraa silmii vaik se käski. mä vaa itkin siin ja mun isä huus siin naama punasena.. ja tää ei kuulosta todellakaa nii pahalt ku mitä se tilanne sillon oikeesti oli. mä itkin iha hysteerisenä ja pelkäsin et se tekee mulle jotai

sit jossai vaihees mä juoksin karkuu jotenki ja lähin vessaa ja laitoin oven lukkoo ja se vaa huus siin et jos en avaa ovee ni mulle käy huonosti. itkin siel iha hysteerisenä, onneks mul oli känny mukana ni soitin äidille ja se tuli auttaa mua. mun äiti uhkas isää sossuil ja todennäkösesti tekeeki ilmotuksen mut en oo varma onks täs mitää mikä ois laitonta tehä lapselle?

mut silti jos tää on hinta siitä et en lähe ajamaan liukkaalla kelillä 70% mahdollisuus ajaa vaik ojaan ja kuolla ni kyl mä mieluummin noi isän raivoomiset otan. mut en ymmärrä mite isä pystyy omaa tytärtää kohtaan koskaa käyttäytyy tollee

4

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!

      Ikävä kuulla, että olet kokenut noin pelottavan ja inhottavan tilanteen. Varmasti olet pelästynyt.

      Väkivalta ja sillä uhkailu on ehdottomasti väärin ja laitonta, olipa kyseessä aikuinen, nuori tai lapsi. Jokaisella lapsella ja nuorella tulisi olla oikeus turvalliseen kotiin, tämä on laissa määritelty.

      Hyvä, että soitit äidillesi. Kannattaa puhua asiasta aikuisten kanssa, joihin voit luottaa. Voit tarvittaessa soittaa itsekin kuntasi lastensuojeluun, päivystys on aina auki. Numeron löytää esimerkiksi kunnan nettisivuilta.

      Toivomme kaikesta huolimatta sinulle hyvää jatkoa! Toivotaan, että tilanne perheessänne paranee.

      Terveisin,
      Venla ja Lassi
      Jyväskylän Nettisaappaasta

    • mieshunt

      Tapahtuko tilanteessa emättimeen vai anaaliin yhtymistä? Shemale olisi oiva apu tässä tilanteessa rektaaliin penetroituessa. Tosin iskäs kyllä ymmärtää että ei oo kivaa jos kyydeissä on nii liukasta että sujahtaa mopo ojaan.

      • aponhetero

        Suosittelen syvästi että AP puhuu isälleen vakavasti sukupuolileikkauksesta. Jos ei suostu niin uhkaile sossulla.


    • foley

      Hulluja viestejä jotkut tää kirjottaa,älä ap lue tollasia.Isäsi kohteli sua tosi väärin,onneks äitisi auttaa mut ulkopuolistakin apua varmasti tarvitte.Tämmöstä raivoamista et ollut ansainnut faijas pitäs katua ja pyytää anteeks jos ymmärtää.Voimahalaus!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe