Kertokaas millaista palkkaa lastenhoitajat saa yksityisessä päiväkodissa? Onko se huonompi kuin kunnalla vai parempi? En löytänyt palkkataulukkoa mistään!
Lastenhoitajan palkka yksityisessä päiväkodissa?
6
4663
Vastaukset
- senja
kaikken mitä kuulin niin yksityinen saa enemmän ku kaupungin en voi sanoa et paljon mut kaupungin työntekijat saa 1000e kuus yksityises en ollu sentaki en tiä paljon ne saa mut tiän et enemmän
- lastenhoitaja
Heippa!
Olen yksityisessä päiväkodissa lapsia hoitamassa, ei koulustusta (lukiopohjalta) ja saan 1300e/kk.- Uus työ
Luin jostain että yksityisen pitäis maksaa koulutetulle hoitajalle noin 1580€ kk. Esim. kunnalla lähihoitajan palkka lastenhoitajana on noin 1485€ ja pikkasen riippuu työvuosistakin ja millä nimikkeellä palkattu sekä mikä paikkakunta kyseessä.
- Uustyö
Uus työ kirjoitti:
Luin jostain että yksityisen pitäis maksaa koulutetulle hoitajalle noin 1580€ kk. Esim. kunnalla lähihoitajan palkka lastenhoitajana on noin 1485€ ja pikkasen riippuu työvuosistakin ja millä nimikkeellä palkattu sekä mikä paikkakunta kyseessä.
Löysin yksityisen sosiaalialan palkkaluokat. Ne löytyvät osoitteesta: http://www.oaj.fi/Resource.phx/oaj/edunv/palk.htx?menu=edunv
- työnantaja yksityisellä
Uus työ kirjoitti:
..TESsin mukaisesti yleensä, palkat ovat suunnilleen samat kuin kunnalla. Yksityinen päiväkoti ei näes ole mikään kultakaivos!!!
- typy
Itse olin yksityisellä töissä 1,5 vuotta ja voin vain sanoa, että palkka oli tosi surkee. Sain vähemmän palkkaa, kuin kouluttamaton harjoittelija, että revi nyt siitäkin huumoria...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815