oh oh

the pillu kid

Miks teidän kauniiden tyttöjen 14 - 16 v on niin vaikeeta näyttäytyä alasti, ootte niin nättejä kuitenkin.

14

220

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14

      Koska ei kukaa haluu näytytyy jos ei olla yhes

      • the pillu kid

        Mutta jos melkein yhes?? olis vaa ihanaa edes nähdä alasti ihan livenä, eikä vaan kikissä.


      • se sama
        the pillu kid kirjoitti:

        Mutta jos melkein yhes?? olis vaa ihanaa edes nähdä alasti ihan livenä, eikä vaan kikissä.

        sun pitää ehottaa tapaamista ja kun ootte tavannu monta kertaa. Nii se voi suostuu


      • the pillu kid
        se sama kirjoitti:

        sun pitää ehottaa tapaamista ja kun ootte tavannu monta kertaa. Nii se voi suostuu

        En ihan sellaista tarkoittanu, että pitäs vaatia jonkun riisuutumaan.
        Kun oon jakanu mainoksia, niin oon vahingossa nähnyt kun tyttö on alasti huoneessaan, se on piristänyt mieltä ja vähä kiihottanutkin.
        Tarkoitan sitä, miks joidenkin mielestä on hirvee asia, jos sattuu silleen näkemään.
        Ei kaikki ole kyllä pelästynyt, vaikka on nähny mut.


      • se sama
        the pillu kid kirjoitti:

        En ihan sellaista tarkoittanu, että pitäs vaatia jonkun riisuutumaan.
        Kun oon jakanu mainoksia, niin oon vahingossa nähnyt kun tyttö on alasti huoneessaan, se on piristänyt mieltä ja vähä kiihottanutkin.
        Tarkoitan sitä, miks joidenkin mielestä on hirvee asia, jos sattuu silleen näkemään.
        Ei kaikki ole kyllä pelästynyt, vaikka on nähny mut.

        No ku onhan s vähä erilaista tytöillä ku ne in vähän ujompii


      • se sama
        the pillu kid kirjoitti:

        En ihan sellaista tarkoittanu, että pitäs vaatia jonkun riisuutumaan.
        Kun oon jakanu mainoksia, niin oon vahingossa nähnyt kun tyttö on alasti huoneessaan, se on piristänyt mieltä ja vähä kiihottanutkin.
        Tarkoitan sitä, miks joidenkin mielestä on hirvee asia, jos sattuu silleen näkemään.
        Ei kaikki ole kyllä pelästynyt, vaikka on nähny mut.

        Ja missä jaoit ja mitä jaoit


      • the pillu kid
        se sama kirjoitti:

        Ja missä jaoit ja mitä jaoit

        Ilmaislehtee, en voi sanoa missä, mutta kun oikasin yhen rivarin takaa, niin siellä oli lattiaan ulottuva ikkuna ja ikkunan edessä seisoi alaston tyttö, ei pelästyny yhtään, vaikka katselin vähän aikaa, alko seisoon heti oli niin nätti.
        Tuntuuko tutulta????


      • se sama
        the pillu kid kirjoitti:

        Ilmaislehtee, en voi sanoa missä, mutta kun oikasin yhen rivarin takaa, niin siellä oli lattiaan ulottuva ikkuna ja ikkunan edessä seisoi alaston tyttö, ei pelästyny yhtään, vaikka katselin vähän aikaa, alko seisoon heti oli niin nätti.
        Tuntuuko tutulta????

        Oon tyttö ja yleensä itekki vaihan vaattteita j ne verhot jää auki nii sit on sillee jos joku kävelee äkkiä piiloo


      • the pillu kid
        se sama kirjoitti:

        Oon tyttö ja yleensä itekki vaihan vaattteita j ne verhot jää auki nii sit on sillee jos joku kävelee äkkiä piiloo

        sori mut kun pitäis tietää niin paljo alastomista tytöistä= jos oot poikakaverillas kaksistaan kotona ja kaveri pyytää sua oleen alasti koko ajan, niin ootko-et...oot mut se on tyhmää- kivaa- kiihottavaa??


      • se sama
        the pillu kid kirjoitti:

        sori mut kun pitäis tietää niin paljo alastomista tytöistä= jos oot poikakaverillas kaksistaan kotona ja kaveri pyytää sua oleen alasti koko ajan, niin ootko-et...oot mut se on tyhmää- kivaa- kiihottavaa??

        En osaa sanoo siinä tilanteessa jos oisin varmaa jännittäs hirveesti


      • the pillu kid
        se sama kirjoitti:

        En osaa sanoo siinä tilanteessa jos oisin varmaa jännittäs hirveesti

        Sii voisit suostua, mut haluaisitko vaan miellyttää, vai onko sulla oikeesti ollu jotain sellasii fanfsuja.


      • Se sama
        the pillu kid kirjoitti:

        Sii voisit suostua, mut haluaisitko vaan miellyttää, vai onko sulla oikeesti ollu jotain sellasii fanfsuja.

        En osaa sanoo


    • leeabeea

      muistan kun kerran seisoin selin ikkunaan joka oli melkein lattiaan asti selin ja mulla oli vaan alushousut ( sellaset kivsut pitsiset stringit) ja ku käännyin siel oli joku about 25-30v mies joka hiero sen etumusta, vedin sitte ne verhot eteen.

      • iituli4

        Jos se on usein nähny sut siinä ikkunassa melkein alasti ja alkanu kyttäämään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe