Muistatko virsikirjasi?

mitäkä mies

Muistan kun sen sivuista pyöriteltiin sätkiä,mut nyt ei enää sätkä maistu..Jus..Tahallaan johdin harhaan että saisin lukutoukatkin hereille ;)Oikeastaan muistelin menneitä kun löysin teini ajan valokuvia rakkauskirjeitä.Aloin tonkimaan ullakkoa siksi kun jo kolmas,entisajan heila otti yhteyttä ja ehdotti että tulisin kahville"Onko tällainen ihan tavallista teillä muilla?Tietysti joskus ihminen kaipailee tai haikailee nuoruus aikoja,vai ollaanko me miehet erilaisia kun tullaan tähän viidenkympin tolpalle,haikaillaan vaan mut naiset "panee tuulemaan"ja ottaa rohkeasti yhteyttä..Vitsiä ei kuitenkaan tää viime kertainen soittaja ymmärtänyt kun kysyin tuntomerkkejään.Oletko edelleen lyhyehkö ja vähän pullea?Nähtävästi jotain pientä muutosta on kehossa ollut kun löi "luurin korvaan"Ei juotu kahvia vaikka soitin tietysti takaisin..Tiedä mikä sille tuli..Pitää joskus soitella kun sisäinen myrsky hänen sielussaan laantuu.

7

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Tainnut olla avioero.

      Seuraillut. Nuorena naimisiin, kakaroiita, ok-talo, töitä, ero. Alkaa
      "Uusi" nuoruus. Ja mulukvakin tekee mieli. Monet jatkavat siitä, mihin jäivät, ennen naimisiinmenoaan. Sama mielimusa, samat vaatteet, sama ajatukdset. Ja sama ihastukset. Palaava nuoruuteen, nostalgiaa. Eivät jatka elämää, taantuvat.
      Tavallaan epätoivoista porukkaa, kaitpa niillä joku avioero_psykoosi on päällä.

      Ei naista saa jättää pulaan. Seuraavalla kerralla, kun joku vanha tuttu akka ottaa yhteyttä ja pyytää kahville, mene ihmeessä. Annillaan sellainen on, ja päiväkavit sellaiselle hyvää terapiaa.

      =DW=

      • mitäkä mies

        No se voi olla aivan totta että pesä tyhjenee ja paluu,tai taakse kurkistelu alkaa.Kyllähän ne entiset ajat tulee mieleen,muistaen mihin kaikki päättyi ja sen vuoksi ei tee mieli palailla entiseen koskaan.Varmaan joitakin pieniä taks tai etuajatuksia on soittajalla.Viis niist.Eikä se kulu käytössä,en sillä sano mutta olisko se jo hyväksivkäyttöä kun ei ole tarjota mitään pysyvää.Voisi tulla "robin hood"olo jos auttaisi hädässä ollutta.Voi olla että käyn vielä jos en seuraavalla kerralla lauo mauttomia arvailuja tuntomerkeistä :) Mutta kysymys,onko tällainen toisille tavallinen tapahtuma. Odotan jo milloin seuraava ottaa yhteyden?Kaikki ovat kyllä olleet ihan mukavia naisia,mutta itse ollut hankala tapaus ja liian nopea vaihtamaan lääniä.Otan täyden poliittisen vastuun siitä että en perustanut perhettä heidän kanssaan.


    • satutäti

      Noh, eipä ole tavallista meillä muilla.
      Yksinkertaisesti vain olet niin ihana ja komea vanhana keukkaleuka ukkonakin
      ettei sinua voi unohtaa!

      • mitäkä mies

        He,he kyllä nyt puna nousi kasvoille..En tosin jäänyt velkaa että sen perään..Aika kultaa muistot,eikä morsei hokaa että vanha koukkuleuka ei välttämättä ole entisensä veroinen:)Onse mukava kuulla että entinen on hyvämies.Kaikki eivät ole...


    • No joo en tiedä yleistää tuota.
      Mutta ite haikailen vaan musiikin suhteen entistä ja mennyttä.
      Menneet rakkaudet saa olla ihan rauhassa, jolleivät vastaan tule.
      Silloinkin varmaan muutama sana riittää :)
      En soittele päiväkahviseuraa menneestä :D

      • mitäkä mies

        Olen kai sitten poikkeus?Ihmeellistä kun olen vähän kuin tää jolla on B trikoo päällä;)Bat & Ryyd - Ehtaa tavaraa: http://youtu.be/nVx3DinWQJ4


    • Eipä ole soittoja tullut ,eikä soiteltua itsekään. Tuo tuntomerkkien kysely kyllä vois lipsahtaa minultakin. Ja ihan viattomuuttani vasta höpläytettyäni sen ulos suustani miettisin olikohan viisasta:D Odottelehan myrskyn laantumista ....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe